Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Har sett på kjoler på nettsiden www.bridalshop.com i USA. Lurer på om noen her på forumet har peiling på hvor mye penger jeg må ut med når kjolen koster ca. 230 dollar. Det er ikke kursen jeg trenger hjelp til, men tollavgifter + + Og, på denne siden må man betale med paypal. Er det noen som har erfaring med dette? Er det sikker betaling?
Susan Sto Helit Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Paypal er kjempesikkert. Det anbefales. Dersom det blir noe problem, får du pengene returnert av Paypal. (Og de krangler med selger.) forbruker.no har kalkulatorer for både kurs og toll/avgifter ved kjøp over nett. Pleier å bruke den når jeg finner ut hva det koster å innføre ting til landet.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 Flott! Takk for hjelp og tips. Skal sjekke ut forbruker.no da.
*Emma* Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 (endret) Sist jeg sjekket var det slik: Kjole 230$ + frakt (la oss si at det er) 100$ Totslt 330$ Så skal du legge på 13% i toll Da er totalen 373$ Så skal du legge på 24% som er norsk mva. TOTAL PRIS FOR KJOLEN DIN blir da 463$ (Som er sånn ca 3.000Nok) Endret 21. mars 2006 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå