Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #21 Skrevet 23. mars 2006 Gurimalla, er han virkleig 35! Han ser jo ikke en dag ut over 26.
Gjest -eline- Skrevet 23. mars 2006 #22 Skrevet 23. mars 2006 (Jeg glemmer ikke da Angela gikk på tv, skulle ønske jeg hadde den serien på dvd.) ← Jeg har!!! ...dog ikke orginal, men den kosta jo bare £17,95 på Ebay så mer kan man vel ikke forvente
Ravenna Skrevet 23. mars 2006 #23 Skrevet 23. mars 2006 Jeg har!!! ...dog ikke orginal, men den kosta jo bare £17,95 på Ebay så mer kan man vel ikke forvente ← Jeg fant en nå! De selger 2 stk av den. my so called life complete series boxset and rare bonus dvd factory sealed, sier de at den er. Jeg vil ha, men har ikke penger
Gjest -eline- Skrevet 23. mars 2006 #24 Skrevet 23. mars 2006 Jeg fant en nå! De selger 2 stk av den. my so called life complete series boxset and rare bonus dvd factory sealed, sier de at den er. Jeg vil ha, men har ikke penger ← Ok... vet de ikke har produsert de ekte på noen år så ikke ta alt det de sier for god fisk (men det er jo bare å sjekke på feedback'n til selgeren så finner du jo fort ut om de har solgt fake før....)
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #25 Skrevet 24. mars 2006 Nå skal jeg bli en flittig seer også, bare fått med meg en episode til og fra frem til nå. J.L. var jo bare helt rå i Requim of a dream da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå