Gjest Enestående mor Skrevet 21. mars 2006 #1 Del Skrevet 21. mars 2006 Denne var populær hos oss. En nydelig sang synes nå jeg. So ro lille mann, nå er dagen over. Alle mus i alle land ligger nå å sover. So og ro og tipp på tå sov min vesle pode. Reven sover også nå, med halen under hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #2 Del Skrevet 21. mars 2006 Jaaa! :grine2: Jeg elsker dem selv og jeg er 19 år. Her er CD-en med sangene fra Klatremus Og De Andre Dyrene I Hakkebakkeskogen Pure love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #3 Del Skrevet 21. mars 2006 Ja det er en fin sang. Synger den til sønnen min nesten hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 21. mars 2006 #4 Del Skrevet 21. mars 2006 Jaaa! :grine2: Jeg elsker dem selv og jeg er 19 år. Her er CD-en med sangene fra Klatremus Og De Andre Dyrene I Hakkebakkeskogen Pure love ← Nå er den bestilt! Elsker de sangene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #5 Del Skrevet 21. mars 2006 Nydelig sang å synge for barna før de sovner Siden jeg har to døtre har jeg gjort om litt på teksten: So ro lille venn, nå er dagen over alle barn, i alle land, ligger nå og sover. So ro, tipp på tå, sov min vesle jente, reven sover også nå, med masse godt i vente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #6 Del Skrevet 21. mars 2006 Nydelig sang å synge for barna før de sovner Siden jeg har to døtre har jeg gjort om litt på teksten: So ro lille venn, nå er dagen over alle barn, i alle land, ligger nå og sover. So ro, tipp på tå, sov min vesle jente, reven sover også nå, med masse godt i vente.... ← Aww, det var en fiin versjon du har laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 21. mars 2006 #7 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg har også en versjon der jeg putter i navnene til barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #8 Del Skrevet 22. mars 2006 her går den slik: So ro lille venn nå er dagen over alle barn i dette land ligger nå og sover so og ro og tipp på tå sov min vesle jente mamma og skal sove snart - sove til imorgen.... ( den siste er en liten drømmesetning fra mamman i en slitsom nattevåkperiode...) + at reven er litt skummel synes 3-åringen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna B. Skrevet 22. mars 2006 #9 Del Skrevet 22. mars 2006 her går den slik: So ro lille venn nå er dagen over alle barn i dette land ligger nå og sover so og ro og tipp på tå sov min vesle jente mamma og skal sove snart - sove til imorgen.... ( den siste er en liten drømmesetning fra mamman i en slitsom nattevåkperiode...) ← Tror jeg skal kopiere den siste linjen i sangen til vesla vår, og håpe at det virker... Jeg sang denne sangen for sønnen til min bergenske venninne - og fikk klart svar: "Det heter ikkje lille vænn - men lille mann!!!" Altså ikke bra nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :-) anna i.i Skrevet 23. mars 2006 #10 Del Skrevet 23. mars 2006 Etter to barn som ikke har vært videre opptatt av dette med å sove på natta har jeg nok sunget denne sangen sikkert tusen ganger. Etterhvert har faktisk jeg og mannen lagt til andrestemme . Vår jenteversjon er: So ro tipp på tå nå er dagen over alle barn i alle land ligger nå og sover so ro tipp på tå sov lille prinsesse Reven sover også nå med hodet sitt i gresset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå