Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

http://www.barnimagen.com/content/view/full/275626

Jeg må bare ta frem dette temaet igjen. altså, alle jeg har sjekket med passer inn i det kinesiske fødselskartet. det er helt merkelig! Og siden det er så mange debatter om kjønn her, sjekker dere i det hele tatt dette kartet dersom dere ønsker dere barn av et spesielt kjønn? Jeg kommer til å gjøre det, fordi jeg har stor tro på at det faktisk stemmer. det stemmer i hvert fall på alle vennene mine som har fått barn, og det er jo helt utrolig.

Stemmer det på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer ikke på meg..

Ifølge dette fødslelkartet, skulle min datter vært en gutt, og min sønn skulle vært en jente...

Gjest Gjesta
Skrevet
Det stemmer ikke på meg..

Ifølge dette fødslelkartet, skulle min datter vært en gutt, og min sønn skulle vært en jente...

:ler: oki. men du sjekker det riktig? din alder da barnet ble født og måneden da det ble unnfanget?

Skrevet

Jepp, har nok sjekket riktig :ler:

Er vel innenfor de 7% som det ifølge teksten der, ikke stemte på...

Men feil på begge, hadde vel med en treffsikkerhet på 93%, forventa at ihvertfall en skulle være rett..?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har sett to utgaver av det kartet - og på meg gav de to ulike svar. Snakk om å helgardere da! :ler:

Men det der stemmer ikke på meg - så vidt jeg vet da. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Sjekket for moro skyld sammen med fire venninner, det stemte ca i 50 % av barna. Så det ble det samme som å gjette..

Gjest Gjesta
Skrevet

hm, men så rart at det stemmer med alle jeg har sjekket :) jeg har sjekket minst 10 stk...

Skrevet

det stemte på meg! Jeg var 25 år og barnet ble unnfanget i desember. Altså en gutt!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sett to utgaver av det kartet - og på meg gav de to ulike svar. Snakk om å helgardere da!

:Nikke:

Samme her ...

hm, men så rart at det stemmer med alle jeg har sjekket  jeg har sjekket minst 10 stk...

Du må nok sjekke med litt fler for at det skal bli noe særlig statistisk hold i det .. ;)

Skrevet

Det stemmer på meg med min første. Ifølge kartet skal spiren vår være en gutt.

Det stemmer ikke på søstera mi - den eneste jeg har sjekka.

Skrevet

Søk på nettet på Kinesisk Fødselskart, eller på Chinese Birthchart. Du får opp en masse forskjellige versjoner. I følge dette kartet ville jeg fått gutt hvis jeg lager barn i mars, men i følge mange andre så får jeg jente...

Dette er nok ren gjetting fra de gamle kineserne. En blind høne finner også korn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...