Gjest Gjest_anne_* Skrevet 21. mars 2006 #1 Skrevet 21. mars 2006 Hei, vi skal til disneyland i sommer, og skal ligge i nærheten av parkene har alldri hvert der før så jeg lurte på andre som har hvert der om det er ett bra sted? Vi skal ha med to små barn, på to og seks år.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 var der for 4 år siden, også på sommeren. Var en fin park, men sinnsykt mye mennesker. Kø absolutt over at. For noen av de mest populære karusellene sto vi i kø opp til 45 min. Også veldig dyrt for mat og drikke der. Ble også skuffet over at disney figurene ikke gikk rundt i parken. Det var kun et sted de stod på oppstilling en og en, og man måtte stå i kø for å hilse på. Men dette er som sagt noen år siden, og ting kan ha blitt endret siden den tid. God tur:)
Gjest Blære ikke reg Skrevet 21. mars 2006 #3 Skrevet 21. mars 2006 Hvis du og ønsker en tivoli opplevelse annbefales det å besøk Parc de Astrix som ifølge mange er mye bedre enn Euro Disney
Gjest milla97 Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 Disnelyland Paris er ikke så ille Vent på paraden på ettermiddagen, da ser du alle figurene. Det var også fotografering flere steder i parken. Området utenfor parken er under utvikling, vi var litt plaget av støy i fjor men det kan ha endret seg. Den beste (eventyrlige) opplevelsen for barn og voksne får du nok ved å bo på et av tema-hotellene i tilknytning til parken.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Jeg og kjæresten var i Disneyland paris i januar. Vi hadde en helt magisk tur.. vi bodde på Disneyland hotel som anbefales på det varmeste! Hotellet ligger rett ved parken og er rett og slekt helt nydelig. Et lyserosa palass. Det er så utrolig koselig i parken..bare gå der å kike og suge inn stemningen - rett og slett magisk. Men vi var der i januar og da hadde vi parken så og si for oss selv, kommer nok til å være ganske mye køer der i sommer så vær obs på det. Disneyland hotel er veldig dyrt, men verd hver krone. Det finnes jo en del andre hotell som hører til parken også som er fine.. I alle prisklasser. Disneyland hotel er luksus, santa fe er vel det billigste. Sjekk litt rundt...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #6 Skrevet 1. april 2006 Og bare spør meg om det er noe mer du lurer på! svarer gjerne..
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #7 Skrevet 1. april 2006 ser en her oppe som sier at disneyfigurene ikke gikk rundt i parken..vel de gjorde det i januar.. Snipp og snapp kom bort å køddet med oss... vi fikk bilder med bl.a minni mus, mikke mus, langbein, pluto osv... Men som sagt, det var lite folk så de hadde sikkert ikke så altfor mye å gjøre på . *Lengter tilbake* 1
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #9 Skrevet 2. april 2006 Vi var der ifjor juli med da vår 5 åring og 2 åring. Det var helt fantastisk! Det er virkelig et magisk sted. Selv om vi var der i juli var det ikke overmåtelig mye med kø. Det er jo ikke alt en 2 åring og en 5 åring kan gjøre......hvis dere sørger for å være i parken når det åpner er det svært lite køer. Disney figurene går rundt i parken, til bestemte tider og steder og det er fullt mulig å få se de. Man kan også bestille såkalte "Character-breakfast" hvor man spiser frokost og disneyfigurene går rundt å hilser på en og man kan ta bilder. Svært fasinerende og vi voksne fikk spist mye da....Absolutt å anbefale. Jeg er Disney freak og synes delvsagt at det er et flott sted. Har selv jobbet i Disney World og synes parken i Paris er svært bra! God Tur, kanskje vi sees. Vi skal også dit isommer.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 Hvordan var temperaturene der nede i januar? ← Det var rundt 9-10 grader. Mildt og fint syns vi som kom fra vinter i Norge.
Helene Skrevet 5. april 2006 #11 Skrevet 5. april 2006 Hvis du og ønsker en tivoli opplevelse annbefales det å besøk Parc de Astrix som ifølge mange er mye bedre enn Euro Disney ← Astrerixparken kan anbefales for barn som er så ung som dine. Det er en kjempefin park og har mange aktiviteter for de minste. Man kan ta tog direkte fra Paris dit også. Der er det mindre folk, mindre kø og billigere. Disneyland er en gigantisk opplevelse. Den består av 2 parker nå. Disney Studios er kanskje mer for større barn. Selve Disneyparken består av 4 land, hvor 2 av de har flere aktiviteter for de minste enn de 2 andre. Dere må regne med endel kø, men erfaringsvis pleier ikke barna å bry seg om dette. Sørg bare for å ha god tid. Hotellene rundt kan virke dyre, men husk at de er inkludert inngang i parken. Det er veldig lettvindt. Mat og drikke er dyrt. Vi pleier å ha med oss MASSE drikke selv, det er viktigst i varmen, og vi smører matpakke til lunsj. Det er nok å bruke pengene på likevel Figurene dukker opp på faste møteplasser spredt utover dagen. På sommeren vandrer de ikke rundt selv. I paradene er de fleste med så en kan få en titt av alle. I tillegg har de flere teaterscener rundt omkring med forestillinger hver time. Disse går både på fransk og engelsk. De siste årene har Ole Brum hatt framføring, og denne er kjempepopulær hos barna uavhengig av språk. God tur og lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2006 #12 Skrevet 5. april 2006 Astrerixparken kan anbefales for barn som er så ung som dine. Det er en kjempefin park og har mange aktiviteter for de minste. Man kan ta tog direkte fra Paris dit også. Der er det mindre folk, mindre kø og billigere. Disneyland er en gigantisk opplevelse. Den består av 2 parker nå. Disney Studios er kanskje mer for større barn. Selve Disneyparken består av 4 land, hvor 2 av de har flere aktiviteter for de minste enn de 2 andre. Dere må regne med endel kø, men erfaringsvis pleier ikke barna å bry seg om dette. Sørg bare for å ha god tid. Hotellene rundt kan virke dyre, men husk at de er inkludert inngang i parken. Det er veldig lettvindt. Mat og drikke er dyrt. Vi pleier å ha med oss MASSE drikke selv, det er viktigst i varmen, og vi smører matpakke til lunsj. Det er nok å bruke pengene på likevel Figurene dukker opp på faste møteplasser spredt utover dagen. På sommeren vandrer de ikke rundt selv. I paradene er de fleste med så en kan få en titt av alle. I tillegg har de flere teaterscener rundt omkring med forestillinger hver time. Disse går både på fransk og engelsk. De siste årene har Ole Brum hatt framføring, og denne er kjempepopulær hos barna uavhengig av språk. God tur og lykke til. ← Enig. Tviler på at asterix parken kan sammelignes med Disneyland Elsker Disneyland... Atmosfæren nedover Main Street, magien i Fantasyland, følelsen av å være i karibien i Adventureland... osv. Den råeste berg og dalbanen jeg noen gang har prøvd er Rockn roller coaster starring Aerosmith i World studios park. Oh my god! Hehe Når det gjelder spisesteder er Rainforest cafe utrolig koselig. Man får følelsen av å sitte midt i jungelen. Milkshake på Annetts Diner er også et must!
afr0dite Skrevet 7. april 2006 #13 Skrevet 7. april 2006 Disneyland er kjempemoro! Jeg har vært der to ganger! Første gangen var vel året det åpnet mener jeg å huske, og da gikk alle figurene rundt i parken, peter pan stjal hatten min feks (: Da bodde vi på et luksushotell rett ved parken. Andre gangen jeg var der, bodde vi et stykke unna, for selv de "billigste" hotellene som er i tilknytning til parken er svindyre. Så vi bodde litt shabby for å ha mer å rutte med i parken. Og det var minst like moro da! Figurene gikk rundt og kom bort og klemte meg helt på eget initivativ. Noen stod oppstilt som ble nevnt over, men flest vandret rundt. Disneyland er en kjempeopplevelse! Nå har jeg så mange jern i ilden at jeg får ikke tid på noen år, men det ligger en europa-ferie og planlegger seg selv i tankene, og da er Disneyland et selvskrevent stoppested! KOS DERE MASSE!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå