Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Det er fint at vi skal respektere andres seksuelle legning og preferanser, fantasier og måte å leve det ut på... Jeg har frekventert her inne på forumet litt nå og da, og inntrykket jeg sitter igjen med er når noen spør eller skriver om noe litt mer enn "vanlig sex" dvs. misjonæren og fort ferdige greier, så steiler halve forumet her inne. Analsex, fysj og fysj, slikke noen bak er ugh og æsj, og nevner en SM så føles det som om den andre halvparten av forumet korser seg, og kommentarer som håper de liker det selv, og ingen skal få gjøre meg så vondt hagler. Det er greit at dere ikke ønsker å gjøre det, og det respekterer jeg, men må dere være så bastante og avvisende i kommentarene da? Hvor blir det av lekenheten og spenningen ved å utforske? Det er faktisk ikke så uvanlig lenger at folk liker å leke med sin seksualitet. Slik det nå er, så fremstår en stor del av folket her inne som sjokkerte over at noen vil finne på å bruke pisk, fiste noen, gjennomføre analsex eller kline med det samme kjønnet som seg selv...
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har forståelse for at andre velger å slikke partneren sin i anus, men det er ikke noe for meg. Følgelig sier jeg jo også da at "nei, det kunne ikke jeg tenke meg å gjøre"
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 (endret) Da har jeg en helt annen oppfatning av deg! Jeg er enig i at det er for mange "spykommentarer", men det er slettes ikke slik at halve forumet steiler. Det er vel heller det at de fleste brukerne prøver å forsvarer alles rett til egne seksuelle preferanser fordi noen gjester velger å rope æææææsj og spyyyy! Men så er vel gjestene og en del av forumet, så hvis det er de du inkluderer i din kommentar om "halve forumet" så har du bittelitt rett. Å si pent at dette ikke passer inn i sitt eget seksualliv er heller ikke en "spykommentar". Det er først når det rakkes ned på andre at det blir ubehagelig. Endret 20. mars 2006 av CatPower
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Jeg innrømmer at jeg faktisk har kjent gallen i halsen enkelte ganger når jeg leser på forumet. Men jeg har ikke viftet med en eneste spysmiley hittil. Så selv om enkelte ting her støter meg ville jeg da aldri støte andre ved å gi uttrykk for det. Noen som ser hvor jeg vil hen?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Det er for ille at man skal bli beskyldt for å være kjedelig, og kun ha sex i misjonæren, bare fordi man ikke syns at endetarmen skal inkluderes i ens sexliv.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mars 2006 #6 Skrevet 21. mars 2006 Slik det nå er, så fremstår en stor del av folket her inne som sjokkerte over at noen vil finne på å bruke pisk, fiste noen, gjennomføre analsex eller kline med det samme kjønnet som seg selv... ← Jeg skjønner ikke at noen kan like dette, men andre må få like hva de vil så lenge de ikke skader noen.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 Det er for ille at man skal bli beskyldt for å være kjedelig, og kun ha sex i misjonæren, bare fordi man ikke syns at endetarmen skal inkluderes i ens sexliv. ← Enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå