Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Har problemer med magen, og har vært hos legen. Ble ikke tatt på alvor synes jeg, han mente uansett det var psykisk. Selvfølgelig er det psykisk også, har man først opplevd å sitte på toget eller bussen uten toalett når man må sinnsykt på do, da blir man stresset psykisk også. Alle situasjoner hvor jeg ikke har et toalett innen 5 min rekkevidde stresser meg nå sinnsykt. Samtidig har jeg jo faktisk vondt i magen og diaré, og det blir verre når jeg har hektiske dager. Ang mat har jeg funnet ut at laktoseredusert melk er mindre irriterende for magen min. Ellers har jeg ikke kuttet ut noe med hell. Etter å ha forsøkt det meste innen helsekost uten effekt tror jeg at jeg må prøve noe annet. Akupunktur var det noen som foreslo, har noen erfaringer? Leste i en annen tråd om mageproblemer at naturterapeut ble anbefalt, hva er det? Blir kjempeglad for tips og erfaringer
Ling Skrevet 21. mars 2006 #2 Skrevet 21. mars 2006 Akupunktur kan varmt anbefales for både stress og mageproblemer.
Gjest Marit Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har tatt akupunktur noen ganger nå og er veldig fornøyd. Har slitt med søvn problemer og det har hjelpt veldig for søvnen min. Er en person som stresser mye og merker at jeg er mer avslappet etter å ha tatt akupunktur. Håper det fungerer for deg =)l
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg ble "kurert" for magesmerter og depresjon bare etter 3-4 uker hos akupunktur. Ble helt fin. Nå har jeg gått et par mnd uten akupunktur og magen og psyken har begynt å krangle igjen... Denne gangen er jeg føre var og setter i gang med akupunktur med en gang. Anbefales på det varmeste!! Men sjekk opp akupunktøren du går til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå