AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #1 Skrevet 8. juli 2025 Det er mye snakk om P-pille for menn men hadde kvinner stolt på det? Anonymkode: 65b95...ed5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #3 Skrevet 8. juli 2025 Ja. Samtidig som jeg har null tro på at den p-pillen til menn noen gang faktisk kommer på markedet. Det handler om at menn generelt er skeptisk til bieffektene. Men vi kvinner tar til takke med vår p-pille ikke er full av masse bieffekter . Anonymkode: 4f594...b74 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #4 Skrevet 8. juli 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Samtidig som jeg har null tro på at den p-pillen til menn noen gang faktisk kommer på markedet. Det handler om at menn generelt er skeptisk til bieffektene. Men vi kvinner tar til takke med vår p-pille ikke er full av masse bieffekter . Anonymkode: 4f594...b74 Som ER FULL AV MASSE BIEFFEKTER..... Faen altså, må slutte å bruke kvinneguiden på mobil, blir, bare tull hver gang 😂 Anonymkode: 4f594...b74 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #5 Skrevet 8. juli 2025 Mann 50+ her. I morges tok jeg på den ene sokken på vranga, tok med termos med kaffe, men ikke kopp på tur. Jeg hadde ikke stolt på meg når det gjelde manne-p-pille. Men, når det er sagt, så er jeg også skeptisk til jentenes evne til å følge programmet 100% og i begge tilfellene synes jeg den hormonelle risikoen er litt vel stor. Kondomer, derimot, er bortimot idiotsikkert. Brukte dem i mange år. Anonymkode: 23350...254
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #6 Skrevet 8. juli 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Samtidig som jeg har null tro på at den p-pillen til menn noen gang faktisk kommer på markedet. Det handler om at menn generelt er skeptisk til bieffektene. Men vi kvinner tar til takke med vår p-pille ikke er full av masse bieffekter . Anonymkode: 4f594...b74 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som ER FULL AV MASSE BIEFFEKTER..... Faen altså, må slutte å bruke kvinneguiden på mobil, blir, bare tull hver gang 😂 Anonymkode: 4f594...b74 Dette er bare tull. Det er ikke det at menn er skeptiske til bieffekter av p-piller som er problemet. Problemet er at flere av bieffektetene har vært permanente som at man blir steril og flere andre alvorlige bivirkninger som har kommer i større og mer alvorlig grad enn hos kvinner. Samtidig som at p-prrparatene har ikke vært veldig effektiv. De fleste menn ville nok tatt p-prepparrat om det fantes. Så slutt å spre misinformasjon Anonymkode: ce336...78e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #7 Skrevet 8. juli 2025 Jeg hadde stolt på det. Men jeg hadde brukt egen prevensjon uansett. Jeg tror at menn som ikke ønsker barn mer enn gjerne hadde tatt pillen for å sikre seg. På samme måte som jeg som kvinne benytter egen prevensjon fordi jeg ikke ønsker barn. Anonymkode: f99af...230 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2025 #8 Skrevet 9. juli 2025 Hadde uansett brukt kondom. Anonymkode: 8c1b9...57e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå