AnonymBruker Skrevet i går, 16:13 #1 Skrevet i går, 16:13 Det er mye snakk om P-pille for menn men hadde kvinner stolt på det? Anonymkode: 65b95...ed5
AnonymBruker Skrevet i går, 16:20 #3 Skrevet i går, 16:20 Ja. Samtidig som jeg har null tro på at den p-pillen til menn noen gang faktisk kommer på markedet. Det handler om at menn generelt er skeptisk til bieffektene. Men vi kvinner tar til takke med vår p-pille ikke er full av masse bieffekter . Anonymkode: 4f594...b74 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:21 #4 Skrevet i går, 16:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Samtidig som jeg har null tro på at den p-pillen til menn noen gang faktisk kommer på markedet. Det handler om at menn generelt er skeptisk til bieffektene. Men vi kvinner tar til takke med vår p-pille ikke er full av masse bieffekter . Anonymkode: 4f594...b74 Som ER FULL AV MASSE BIEFFEKTER..... Faen altså, må slutte å bruke kvinneguiden på mobil, blir, bare tull hver gang 😂 Anonymkode: 4f594...b74 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:44 #5 Skrevet i går, 17:44 Mann 50+ her. I morges tok jeg på den ene sokken på vranga, tok med termos med kaffe, men ikke kopp på tur. Jeg hadde ikke stolt på meg når det gjelde manne-p-pille. Men, når det er sagt, så er jeg også skeptisk til jentenes evne til å følge programmet 100% og i begge tilfellene synes jeg den hormonelle risikoen er litt vel stor. Kondomer, derimot, er bortimot idiotsikkert. Brukte dem i mange år. Anonymkode: 23350...254
AnonymBruker Skrevet i går, 20:21 #6 Skrevet i går, 20:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Samtidig som jeg har null tro på at den p-pillen til menn noen gang faktisk kommer på markedet. Det handler om at menn generelt er skeptisk til bieffektene. Men vi kvinner tar til takke med vår p-pille ikke er full av masse bieffekter . Anonymkode: 4f594...b74 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som ER FULL AV MASSE BIEFFEKTER..... Faen altså, må slutte å bruke kvinneguiden på mobil, blir, bare tull hver gang 😂 Anonymkode: 4f594...b74 Dette er bare tull. Det er ikke det at menn er skeptiske til bieffekter av p-piller som er problemet. Problemet er at flere av bieffektetene har vært permanente som at man blir steril og flere andre alvorlige bivirkninger som har kommer i større og mer alvorlig grad enn hos kvinner. Samtidig som at p-prrparatene har ikke vært veldig effektiv. De fleste menn ville nok tatt p-prepparrat om det fantes. Så slutt å spre misinformasjon Anonymkode: ce336...78e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:24 #7 Skrevet i går, 20:24 Jeg hadde stolt på det. Men jeg hadde brukt egen prevensjon uansett. Jeg tror at menn som ikke ønsker barn mer enn gjerne hadde tatt pillen for å sikre seg. På samme måte som jeg som kvinne benytter egen prevensjon fordi jeg ikke ønsker barn. Anonymkode: f99af...230 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Hadde uansett brukt kondom. Anonymkode: 8c1b9...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå