Helene Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Problemstilling: Lyden er borte Jeg er ikke datakyndig. Har testet 2 sett høytalere, men lyden er borte. Har sett på innstillingene, men finner ikke noen feil. Har noen idé om hva som kan være galt?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Har opplevd dette selv noen ganger, og da har det som regel vært noe med innstillingene. Du kan jo prøve å gå inn på kontrollpanel/lyder og lydenheter, sjekk at det ikke er krysset av i den ruten som står "demp" ved. Deretter kan du gå inn på lyd/volum og se at ingen av desse er haket av på "demp" eller skrudd ned.
Helene Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2006 Dette har jeg gjort. Har også drevet omfattende feilsøking uten hell.
Gjest Madeline Skrevet 21. mars 2006 #4 Skrevet 21. mars 2006 Du har ikke instalert ny programvare i det siste? Lyden forsvant hos meg en gang etter jeg instalerte en trådløs mus.
Helene Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2006 Hei igjen. Nei jeg har ikke installert ny programvare i det siste. Det eneste jeg har installert er SIMS 2, og det er ca 6 måneder siden. Lyden var bra etterpå. Flere tips mottas med stor takk.
Susan Sto Helit Skrevet 21. mars 2006 #7 Skrevet 21. mars 2006 Har du "demp" funksjon på tastaturet? Jeg har det, og har en stygg tendens til å komme borti denne uten å vite det... Det tar lyden helt plutselig!
MiaMamma Skrevet 21. mars 2006 #8 Skrevet 21. mars 2006 Har opplevd at lyden forsvinner, for å komme tilbake etter omstart.
Gjest Madeline Skrevet 22. mars 2006 #9 Skrevet 22. mars 2006 Har du windows xp kan du gjenopprette til et tidspunkt da alt fungerte. Kanskje det hjelper?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå