Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Problemstilling: Lyden er borte :tristbla:

Jeg er ikke datakyndig. Har testet 2 sett høytalere, men lyden er borte. Har sett på innstillingene, men finner ikke noen feil.

Har noen idé om hva som kan være galt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har opplevd dette selv noen ganger, og da har det som regel vært noe med innstillingene.

Du kan jo prøve å gå inn på kontrollpanel/lyder og lydenheter, sjekk at det ikke er krysset av i den ruten som står "demp" ved. Deretter kan du gå inn på lyd/volum og se at ingen av desse er haket av på "demp" eller skrudd ned.

Skrevet

Dette har jeg gjort. Har også drevet omfattende feilsøking uten hell.

Gjest Madeline
Skrevet

Du har ikke instalert ny programvare i det siste? Lyden forsvant hos meg en gang etter jeg instalerte en trådløs mus.

Skrevet

Hei igjen. Nei jeg har ikke installert ny programvare i det siste. Det eneste jeg har installert er SIMS 2, og det er ca 6 måneder siden. Lyden var bra etterpå.

Flere tips mottas med stor takk.

Skrevet

Har du separat lydkort?

Skrevet

Har du "demp" funksjon på tastaturet?

Jeg har det, og har en stygg tendens til å komme borti denne uten å vite det... Det tar lyden helt plutselig!

Skrevet

Har opplevd at lyden forsvinner, for å komme tilbake etter omstart. :forvirra:

Gjest Madeline
Skrevet

Har du windows xp kan du gjenopprette til et tidspunkt da alt fungerte. Kanskje det hjelper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...