AnonymBruker Skrevet 9. juli 2025 #21 Skrevet 9. juli 2025 Jeg er 10 kilo overvektig (i følge bmi) og pleide å være 20 kilo lettere enn nå. Om jeg så mye som ymter frem til mannen at jeg vil ned noen kilo (5 kanskje) så blir han helt fra seg. Noen menn liker rundere damer, man får jo større pupper og rumpe… Mannen er forresten 100 kilo og 185 høy. I muskler… han trener daglig. Anonymkode: b4639...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2025 #22 Skrevet 9. juli 2025 Du er helt sikkert nydelig nå også, og 10 kilo pluss er ikke nødvendigvis særlig utslagsgivende på utseendet totalt. For jeg regner ikke med at du har gått opp 30-40 kilo på kort tid? Anonymkode: e12b8...39b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2025 #23 Skrevet 9. juli 2025 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er 10 kilo overvektig (i følge bmi) og pleide å være 20 kilo lettere enn nå. Om jeg så mye som ymter frem til mannen at jeg vil ned noen kilo (5 kanskje) så blir han helt fra seg. Noen menn liker rundere damer, man får jo større pupper og rumpe… Mannen er forresten 100 kilo og 185 høy. I muskler… han trener daglig. Anonymkode: b4639...4d7 veldig rart og vite hva vekta hans og høyde. liker han deg ikke så er ikke det den rette uansett. det er det indre som teller Anonymkode: c3294...aee
firetoen Skrevet 9. juli 2025 #24 Skrevet 9. juli 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): veldig rart og vite hva vekta hans og høyde. liker han deg ikke så er ikke det den rette uansett. det er det indre som teller Anonymkode: c3294...aee Rart å vite partneren sin vekt og høyde? Det er vel heller rart å ikke vite det...? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2025 #25 Skrevet 9. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): veldig rart og vite hva vekta hans og høyde. liker han deg ikke så er ikke det den rette uansett. det er det indre som teller Anonymkode: c3294...aee Hvorfor er det rart? Han er opptatt av å bygge muskler og veier seg oftere enn meg, han forteller det eller veier seg foran meg. Jeg vet da selvfølgelig høyde, det står på passet hans for eksempel. Dessuten har jeg øyne i hodet. Har du ikke vært i et forhold før? Anonymkode: b4639...4d7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå