Windy Skrevet 20. mars 2006 #1 Del Skrevet 20. mars 2006 Usj, jeg tror jeg bare må klage litt, siden jeg ikke har gjort så mye av meg her hittil Jeg skulle ha UL i april, rundt 18 uker som er vanlig. Henvendelsen skulle vært sendt avgårde tidlig i februar... Ennå har jeg ikke fått noe innkallelse, så jeg ringte kontoret hos gynekologen i dag. Aldri hørt om meg Nå er jeg 14+3, så det begynner å haste litt, med tanke på evt. ventetid! Har sagt ifra til kontoret hos fastlegen min, så jeg venter spent på om legen ringer meg for å fortelle hva som har skjedd. Og om jeg i det hele tatt får UL i april! Den koselige damen i telefon syns dette var rart også, heldigvis, så jeg ikke fremstår som hysterisk (vel vel, jeg er ikke det da). Først ble jordmortimen min utsatt i 2 og en halv uke, så finner jeg ut dette. Kunne vel ventet forgjeves langt uti april på UL jeg om jeg ikke hadde tatt den telefonen i dag. Begynner å tenke stygge tanker, lengter etter å få visshet i at det faktisk ER liv der. Tålmodighet er noe dritt Uff, det ordner seg sikkert, men jeg må bare lufte frustrasjon litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå