AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #1 Skrevet 7. juli 2025 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med Weight Wellness? Det er jo ganske dyrt å melde seg på kurset og jeg vet ikke helt hva jeg får for de pengene. Anonymkode: e171f...42b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2025 #2 Skrevet 7. juli 2025 Spis mindre, vær mer aktiv. Sånn, det var gratis. Anonymkode: 06839...10b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #3 Skrevet 8. juli 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Spis mindre, vær mer aktiv. Sånn, det var gratis. Anonymkode: 06839...10b haha, du går inn for å være tulling og ikke svare på det som det faktisk blir spurt om? Anonymkode: 29137...de5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #4 Skrevet 8. juli 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Spis mindre, vær mer aktiv. Sånn, det var gratis. Anonymkode: 06839...10b Og det var din erfaring med kurset? Du mener at de to damene bare lurer folk? Anonymkode: e171f...42b 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:20 #5 Skrevet mandag kl. 04:20 Litt sent svar, men greit for andre å lese hvis de søker opp erfaring fra Weight Wellness. Jeg har deltatt på kurset, men hadde ingen effekt. De gjentar det samme som du sikkert allerede vet: spis sunt og beveg deg. jeg var veldig motivert, men hadde ingen effekt. Jeg forsøkte å si opp før avtaleperioden var ute (12 mnd), for det stod i vilkårene at man kunne si opp etter 3 måneder dersom man ikke hadde utbytte av opplegget. Men det fikk jeg ikke, så må nok bare betale ut perioden. Det ble en dyr lærepenge. Anonymkode: f2776...748
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå