Gå til innhold

Jeg kjennte spark i hånda i dag!


Cathie

Anbefalte innlegg

I dag lå jeg på ryggen på sofaen med hånda over magen, plutselig kjennte jeg et lite dunk i hånda :overrasket:

Så trykka jeg ned der jeg kjennte dunket, så kom det ett til :hoppe::hjerter::hjerter_rundt:

Det var så gøy!!!

Måtte bare si det til noen :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, så gøy, gratulerer ! Det må være helt utrolig følelse :hoppe: ! Gleder meg til å kjenne jeg og. Det er kanskje ikke så lenge til nå, jeg er bare en uke etter deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro. Gleder meg til å kjenne jeg og. Har ikke kjent liv enda. Jordmor sa det ikke var vanlig før etter den ordinære ul'en å kjenne liv, og enda senere utvendig men det virker som de fleste kjenner det før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss.Chanel

kjenner den når jeg skal legge meg å sove, det kiler liksom inni der nede.

er 13 uker onsdag.

men vi som har barn fra før kjenner dette nok tiligere enn dere førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er første gangs da!!

Har ikke kjennt noe mer, bare den ene...

Har kjennt noe små bobler tidligere, men jeg har hatt veldig god tid til å kjenne etter da... Har ikke jobb nå og har vært såpass dårlig at jeg har brukt mesteparten av døgnet i senga...

Også vet jeg ikke om det kan ha noe med at jeg ikke har noe fett i det hele tatt forran der livmoren ligger... Det er så tynnt der at jeg nesten syns det er skummelt :sjenert:

Endret av Cathie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss.Chanel

jeg er ganske tynn jeg også, vet ikke om det har noe å si, for kilingen er jo inni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske tynn (rundt femti kg og 171 høy)men har fortsatt ikke merket noe. Men jeg har ikke tid til å ligge ned å kjenne etter heller da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

*sniker fra August*

Så moro! :-D

Jeg har kjent spark på utsiden nå, og jeg er godt polstra. Men jeg måtte virkelig presse hånda "inn" i magen for å kjenne det da - og sparket var rimelig hardt. En herlig følelse! :hjerte:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjennt noe mer utenpå.. Tror kanskje h*n lå veldig spesiellt den dagen. Men fy som h*n kiler meg på innsiden av magen nå! Det er så GØY!!!

Og mannen er bare furt fordi han ikke kan kjenne noe av det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...