Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #1 Skrevet 20. mars 2006 Jeg må vaske mine sofatrekk i stoff kjøpt på Ikea. Tror den heter Årjang eller noe sånt, kjøpt for ca tre år siden. Noen som har gjort og har tips/erfaringer? IdaCra
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Husk bare å sette på trekka igjen mens de enda er fuktige...
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Husk bare å sette på trekka igjen mens de enda er fuktige... ← Takk for tilbakemelding! Jeg er uvitende - men hvorfor mens de enda er fuktige.:? IdaCra
Blackjack Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Fordi de da er lettere å få på igjen! Mange med IKEA-sofaer sliter med at rekkene krymper litt i vask, selv har jeg aldri merket noe til dette. Men er det første gangen du skal vaske de bør du nok sette de på når de er fuktige ja.
Mini_me Skrevet 20. mars 2006 #5 Skrevet 20. mars 2006 jeg gjorde nemlig ikke det med mine små puffer, de ble alt for korte.... Heldigvis var det ikke rare summen, så jeg kjøpte nye.... ...litt verre med sofatrekk....
tuji Skrevet 20. mars 2006 #6 Skrevet 20. mars 2006 Vasket mitt Karlanda-trekk selv om det egentlig ikke skal tåle det. Brukte Milo og ullvask. Ventet til det var helt tørt, og det var ikke noe problem. Blir det ikke muggent hvis man tar det på mens det er fuktig?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 Vi har Ektorp, og lar alltid trekkene tørke helt før vi tar dem på. Har gått helt fint hver gang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå