Catzy Skrevet 20. mars 2006 #21 Skrevet 20. mars 2006 Adil er vel den som definitivt har hatt mest utvikling av de fire finalistene. Sånn sett er han en god vinner, i tillegg til at han virker veldig sympatisk og hyggelig. Jeg tror nok ikke han var utakknemlig på slutten, tror han var i sjokk. Det er definitivt lov! Hadde egentlig håpet at en av jentene skulle vinne. Likte både Tine og Maria, og deres jazz-nummer på slutten var helt rått! Catzy
Charmina Skrevet 20. mars 2006 #22 Skrevet 20. mars 2006 Jeg stemte på Adil (litt for mange ganger) og beviser igjen at jeg er en skapfjortis uten like. ←
*M* Skrevet 21. mars 2006 #23 Skrevet 21. mars 2006 Jeg håpet på Maria, men at Adil vant var også bra.
aline Skrevet 21. mars 2006 #24 Skrevet 21. mars 2006 Likte både Tine og Maria, og deres jazz-nummer på slutten var helt rått! Catzy ← helt utrolig stilig å se på! der synes jeg faktisk jentene gikk gutta en høy gang. gutta var også dyktige, men jentene hadde fått en korreografi som var knalltøff + at samspillet dem imellom... wow, knallbra.
Jens Skrevet 21. mars 2006 #25 Skrevet 21. mars 2006 Nå spørs det jo hvilke auditions Adil kan gå på i New York da.....Blir vell mest musikk video auditions, for jazz, og musical ferdigheter har han jo ikke....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå