Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg for min del heier på Christopher :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heier på Adil pga at er kjempebra forbilde for mange barn/ungdommer

Men jeg liker også Maria og Chris.

Den eneste jeg ikke vil skal vinne er Tine. Vet ikke helt hvorfor, men jeg klarer ikke å like henne.

Skrevet

Adil er flinkere breaker enn Christopher er jazzdanser, og dermed heier jeg på ham.

Skrevet (endret)

Jeg håpet på Natasha :forvirret:

Jeg klarer heller ikke å like Tine. Jeg tror egentlig Adil vinner.

Endret av Hege_84
Skrevet

håper på christoffer.

egentlig mest fordi han slik jeg ser det, kanskje er litt sjeldnere en de andre.

jeg mener, det er ganske mange mariaer i NY, samme alder, samme dansestil, samme type kropp og utseendemessig.

det er faktisk ganske mange B-boys alla Adil også, Tine synes jeg er kjempeflink, men tror at i forhold til NY så er hun nok hakket for gammel i gamet dessverre.

christoffer er i mine øyne utrolig flink både teknisk og utstråling, og han takler teknisk og stilmessig flere danser en f.eks adil gjør.

men synes igrunnen adil er vanvittig bra på gulvet også, samme med jentene, så jeg blir ikke skuffa uansett hvem av de som vinner.

synes at det er bra at det bare står igjen dyktige dansere som har stil og personlighet, slik at jeg slipper å være sterkt imot at noen av dem vinner. :ler:

Gjest Caramba ii
Skrevet

Christoffer!!!!

Får ikke stemt siden jeg logges ut i ett sett... Grrrr

Jeg synes han er den flinkeste og mest karismatiske danseren. Du legger merke til ham og han har en fantastisk utstråling. Adil bør ikke vinne, han mangler altfor mye teknikk, selv om han er en kul fyr.

Skrevet

Tror Adil har flest fans og vinner hele greia, men jeg håper på Christoffer.

Så lenge Tine ikke vinner, skal jeg være fornøyd.

Heiet på Natasha jeg da... :sur:

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg tror det blir Adil, men håper på Maria eller Christoffer!

Skrevet

jeg liker tine jeg. adil også. bare en av de vinner så blir jeg glad.

Gjest Virvel
Skrevet

Må bare si at jeg synes Adil er en verdig vinner også. Han er tross alt den eneste uskolerte danseren blant de fire, og jeg synes han har vist stor vilje til å lære og har hatt veldig fin fremgang. For all del, de fleste av dem har jo blitt kastet ut i dansestiler de aldri har vært borti før, men jeg tror nå likevel at de "proffe" danserne kanskje har litt lettere for å ta til seg nye ting fordi de som regel har danset flere forskjellige stilarter gjennom store deler av oppveksten.

Men jeg heier altså mest på Maria. :-D

Gjest Gjest
Skrevet
Tror Adil har flest fans og vinner hele greia, men jeg håper på Christoffer.

Så lenge Tine ikke vinner, skal jeg være fornøyd.

Heiet på Natasha jeg da...  :sur:

:Nikke:

Dette innlegget kunne jeg skrevet. Siden det er fjortisjenter som stemmer, så kommer nok Adil til å vinne. Men han mangler for mye teknikk, og er dermed for lite allsidig. Jeg har drevet med dans selv, og vet hvor viktig det er med en god grunntrening (og da spesielt gjennom klassisk). Natasha har drevet med mye med klassisk og er en veldig allsidig danser.

Skrevet

Håpar Adil fordi han er mest sympatisk :)

Skrevet

jaja, da vant adil da...

og christoffer ble nr tre...

regnet vel nesten med det, selv om jeg ville hatt christoffer der istedenfor...

men, gratulerer til adil, han er dyktig og flott å se på på gulvet.

Gjest gjest1
Skrevet

Adil virket utakknemlig :P Enten det, eller i sjokk!

Skrevet

Jeg stemte på Adil (litt for mange ganger) og beviser igjen at jeg er en skapfjortis uten like. :flau:

Skrevet
Adil virket utakknemlig :P Enten det, eller i sjokk!

tror nok mer det var sjokk, det tar gjerne litt tid før ting går opp for en når man har jobbet så hardt for noe. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

La noen merke til alle rompefolkene da de hoppa i en klynge? Griser :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...