Mustang Skrevet onsdag kl 16:42 #21 Skrevet onsdag kl 16:42 Måneskinn skrev (20 minutter siden): Becaue cheeks are made for blushing 😎 Det har du helt rett i😊
Magwen Skrevet onsdag kl 22:54 #22 Skrevet onsdag kl 22:54 AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 22.44): Men ikke alle vet at det var Bamseklemmer som brakte denne oppdagelsen til Europa, etter at han hadde tilfredsstilt 56 kvinner i alle aldre og fasonger i 14 afrikanske land. Anonymkode: a8fff...17e Den digga jeg. Den var fin. Bamseklemmer lever i en drømmeverden og i følge han er han mester i alt innen sex og har knulla sine 162 damer. 😇🤣🤣🤣🤣
Erfarenmann Skrevet onsdag kl 23:03 #23 Skrevet onsdag kl 23:03 Hvorfor er vanskelig å svare på men her får hun skikkelig ris av og til. Ofte samtidig med penetrering 1
Master1 Skrevet torsdag kl 17:48 #24 Skrevet torsdag kl 17:48 AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 14.49): K41 her, har det på samme måte. Jeg tenner veldig på en god runde ris på rumpa 😉 Vet ikke hvorfor, men har likt det så lenge jeg kan huske. Dessverre har jeg ikke møtt en mann som matcher meg der - de jeg har hatt forhold med tidligere har vært for "snille", som du sier. Det har ikke falt seg naturlig for dem å gjøre dette, så jeg har stort sett måttet klare meg uten. Det er fremdeles en drøm, og alltid det jeg fantaserer om når jeg onanerer. Anonymkode: 23c5e...969 Enten HAR MANNEN det eller så har Han det ikke i seg serru... M@ster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå