Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så usmakelig og si først nei til flere personer som spør etter link til spleis fordi hun ikke vil ha mer penger inn, for og så legge den ut og skrive, jaja kan jo håpe på noen kroner til så jeg kan ta botox og leve opp til ryktene. Kommer ikke til og kjøpe noe mer derfra 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt nok ikke så veldig langt inne og få en kvart million fra fans 

• Nyttig 4
Skrevet

Fått en kvart million inn på Vipps, så nå får ho endelig badekar. 🙂🙂

Skrevet
Holyban skrev (29 minutter siden):

Fått en kvart million inn på Vipps, så nå får ho endelig badekar. 🙂🙂

Det er jo for at de tar opp oppussingslån(eller noe sånt), for det er jo mye morsommere å betale på - enn å ta opp lån for å betale skatten sin… 🤦🏼‍♀️ 

vil tro hun har mistet noen kunder på «tullet» her… 

• Liker 2
Skrevet
Fnug skrev (1 time siden):

Det er jo for at de tar opp oppussingslån(eller noe sånt), for det er jo mye morsommere å betale på - enn å ta opp lån for å betale skatten sin… 🤦🏼‍♀️ 

vil tro hun har mistet noen kunder på «tullet» her… 

Redd hun ikke mister mange nok.  Trofaste fans 

• Nyttig 2
Skrevet
KrigOgFred skrev (54 minutter siden):

Redd hun ikke mister mange nok.  Trofaste fans 

Du har nok dessverre rett..

Men nå er jo «boblemor» så fornøyd og koser seg på tur - og «boblene» følger med på henne med hjerter i øynene 😍 - så alt ordnet seg for henne i hvert fall.. 

• Liker 3
Skrevet
Fnug skrev (36 minutter siden):

Du har nok dessverre rett..

Men nå er jo «boblemor» så fornøyd og koser seg på tur - og «boblene» følger med på henne med hjerter i øynene 😍 - så alt ordnet seg for henne i hvert fall.. 

boblemor og boblene. Hehe.   

snart tar boblene over Norge - neste store dette.  Vi blir alle hennes bobler 

Skrevet
KrigOgFred skrev (41 minutter siden):

🤮

• Nyttig 2
Skrevet
KrigOgFred skrev (3 timer siden):

Har aldri fulgt og kommer aldri til å følge boblehuset. Disse duftgreiene hennes er oppskrytt... de lukter bare en liten stund, og that's it. Kommer ikke til å "støtte" mer. (Dette var til jul i fjor)

Har også fått skattesmell flere ganger. Har aldri falt meg inn å opprette spleis, for så å drive på med overforbruk, da hadde jeg skjemtes.

• Liker 3
Skrevet (endret)
sitry skrev (8 timer siden):

Har aldri fulgt og kommer aldri til å følge boblehuset. Disse duftgreiene hennes er oppskrytt... de lukter bare en liten stund, og that's it. Kommer ikke til å "støtte" mer. (Dette var til jul i fjor)

Har samme erfaring som deg med disse vokssmeltene - noen (langt ifra alle) lukter godt i «2 min», så må de byttes, og det er drøyt mye å betale 100kr’ish(+frakt) for noe som lukter godt i 1 times tid.. 🤷🏼‍♀️ 

Har også prøvd å skrive omtale av noen av produktene - og opplever at de endrer på omtalene så de blir utelukkende gode med full pott på stjerner.. og da blir det veldig lite seriøst for min del.. og hvor mange av omtalene er endret på til det bedre? 🤷🏼‍♀️ 

Endret av Fnug
Autokorrektur 😅
  • Nyttig 1
Skrevet
Fnug skrev (1 time siden):

Har samme erfaring som deg med disse vokssmeltene - noen (langt ifra alle) lukter godt i «2 min», så må de byttes, og det er drøyt mye å betale 100kr’ish(+frakt) for noe som lukter godt i 1 times tid.. 🤷🏼‍♀️ 

Har også prøvd å skrive omtale av noen av produktene - og opplever at de endrer på omtalene så de blir utelukkende gode med full pott på stjerner.. og da blir det veldig lite seriøst for min del.. og hvor mange av omtalene er endret på til det bedre? 🤷🏼‍♀️ 

De lukter godt i en times tid, men er jo fremdeles masse voks uten lukt i igjen som man må skrape ut av beholderen. Never again boblemor!

Skrevet
Fnug skrev (5 timer siden):

Apropo omtaler, man er jo med i trekning på gavekort på tusen kroner om man skriver omtale av produktene! Selvsagt skriver man overdrevne positive anmeldelser da i håp om å vinne. Så bildet blir ekstra skjevt pga dette. 

Skrevet
Fnug skrev (7 timer siden):

Har aldri tenkt på å skrive omtale... tror jeg må teste og se hva som skjer 🤭

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...