Sofirus Skrevet 21. august #141 Skrevet 21. august Så usmakelig og si først nei til flere personer som spør etter link til spleis fordi hun ikke vil ha mer penger inn, for og så legge den ut og skrive, jaja kan jo håpe på noen kroner til så jeg kan ta botox og leve opp til ryktene. Kommer ikke til og kjøpe noe mer derfra 5 1
KrigOgFred Skrevet fredag kl 17:55 #142 Skrevet fredag kl 17:55 Satt nok ikke så veldig langt inne og få en kvart million fra fans 4
Holyban Skrevet lørdag kl 15:47 #144 Skrevet lørdag kl 15:47 Fått en kvart million inn på Vipps, så nå får ho endelig badekar. 🙂🙂
Fnug Skrevet lørdag kl 16:20 #145 Skrevet lørdag kl 16:20 Holyban skrev (29 minutter siden): Fått en kvart million inn på Vipps, så nå får ho endelig badekar. 🙂🙂 Det er jo for at de tar opp oppussingslån(eller noe sånt), for det er jo mye morsommere å betale på - enn å ta opp lån for å betale skatten sin… 🤦🏼♀️ vil tro hun har mistet noen kunder på «tullet» her… 2
KrigOgFred Skrevet lørdag kl 18:11 #146 Skrevet lørdag kl 18:11 Fnug skrev (1 time siden): Det er jo for at de tar opp oppussingslån(eller noe sånt), for det er jo mye morsommere å betale på - enn å ta opp lån for å betale skatten sin… 🤦🏼♀️ vil tro hun har mistet noen kunder på «tullet» her… Redd hun ikke mister mange nok. Trofaste fans 2
Fnug Skrevet lørdag kl 19:14 #147 Skrevet lørdag kl 19:14 KrigOgFred skrev (54 minutter siden): Redd hun ikke mister mange nok. Trofaste fans Du har nok dessverre rett.. Men nå er jo «boblemor» så fornøyd og koser seg på tur - og «boblene» følger med på henne med hjerter i øynene 😍 - så alt ordnet seg for henne i hvert fall.. 3
KrigOgFred Skrevet lørdag kl 19:52 #148 Skrevet lørdag kl 19:52 Fnug skrev (36 minutter siden): Du har nok dessverre rett.. Men nå er jo «boblemor» så fornøyd og koser seg på tur - og «boblene» følger med på henne med hjerter i øynene 😍 - så alt ordnet seg for henne i hvert fall.. boblemor og boblene. Hehe. snart tar boblene over Norge - neste store dette. Vi blir alle hennes bobler
Anelyy Skrevet lørdag kl 20:33 #149 Skrevet lørdag kl 20:33 KrigOgFred skrev (41 minutter siden): boblemor og boblene. Hehe. snart tar boblene over Norge - neste store dette. Vi blir alle hennes bobler 🤮 2
sitry Skrevet lørdag kl 23:31 #150 Skrevet lørdag kl 23:31 KrigOgFred skrev (3 timer siden): boblemor og boblene. Hehe. snart tar boblene over Norge - neste store dette. Vi blir alle hennes bobler Har aldri fulgt og kommer aldri til å følge boblehuset. Disse duftgreiene hennes er oppskrytt... de lukter bare en liten stund, og that's it. Kommer ikke til å "støtte" mer. (Dette var til jul i fjor) Har også fått skattesmell flere ganger. Har aldri falt meg inn å opprette spleis, for så å drive på med overforbruk, da hadde jeg skjemtes. 3
Fnug Skrevet søndag kl 07:57 #151 Skrevet søndag kl 07:57 (endret) sitry skrev (8 timer siden): Har aldri fulgt og kommer aldri til å følge boblehuset. Disse duftgreiene hennes er oppskrytt... de lukter bare en liten stund, og that's it. Kommer ikke til å "støtte" mer. (Dette var til jul i fjor) Har samme erfaring som deg med disse vokssmeltene - noen (langt ifra alle) lukter godt i «2 min», så må de byttes, og det er drøyt mye å betale 100kr’ish(+frakt) for noe som lukter godt i 1 times tid.. 🤷🏼♀️ Har også prøvd å skrive omtale av noen av produktene - og opplever at de endrer på omtalene så de blir utelukkende gode med full pott på stjerner.. og da blir det veldig lite seriøst for min del.. og hvor mange av omtalene er endret på til det bedre? 🤷🏼♀️ Endret søndag kl 07:58 av Fnug Autokorrektur 😅 1
Isola2 Skrevet søndag kl 09:51 #152 Skrevet søndag kl 09:51 Fnug skrev (1 time siden): Har samme erfaring som deg med disse vokssmeltene - noen (langt ifra alle) lukter godt i «2 min», så må de byttes, og det er drøyt mye å betale 100kr’ish(+frakt) for noe som lukter godt i 1 times tid.. 🤷🏼♀️ Har også prøvd å skrive omtale av noen av produktene - og opplever at de endrer på omtalene så de blir utelukkende gode med full pott på stjerner.. og da blir det veldig lite seriøst for min del.. og hvor mange av omtalene er endret på til det bedre? 🤷🏼♀️ De lukter godt i en times tid, men er jo fremdeles masse voks uten lukt i igjen som man må skrape ut av beholderen. Never again boblemor!
Jaenna Skrevet søndag kl 13:09 #153 Skrevet søndag kl 13:09 Fnug skrev (5 timer siden): Har også prøvd å skrive omtale av noen av produktene - og opplever at de endrer på omtalene så de blir utelukkende gode med full pott på stjerner.. og da blir det veldig lite seriøst for min del.. og hvor mange av omtalene er endret på til det bedre? 🤷🏼♀️ Apropo omtaler, man er jo med i trekning på gavekort på tusen kroner om man skriver omtale av produktene! Selvsagt skriver man overdrevne positive anmeldelser da i håp om å vinne. Så bildet blir ekstra skjevt pga dette.
sitry Skrevet søndag kl 15:53 #154 Skrevet søndag kl 15:53 Fnug skrev (7 timer siden): Har samme erfaring som deg med disse vokssmeltene - noen (langt ifra alle) lukter godt i «2 min», så må de byttes, og det er drøyt mye å betale 100kr’ish(+frakt) for noe som lukter godt i 1 times tid.. 🤷🏼♀️ Har også prøvd å skrive omtale av noen av produktene - og opplever at de endrer på omtalene så de blir utelukkende gode med full pott på stjerner.. og da blir det veldig lite seriøst for min del.. og hvor mange av omtalene er endret på til det bedre? 🤷🏼♀️ Har aldri tenkt på å skrive omtale... tror jeg må teste og se hva som skjer 🤭 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå