Fnug Skrevet 18. august #121 Skrevet 18. august Anelyy skrev (5 timer siden): Ehh. Er jo ren svindel hun driver med. Og for ett overforbruk av ALT?? Flasher mye "luksus" på snap. Litt sån typisk nyrik. Samtidig som spleisen hennes blir delt ganske hyppig i egne kanaler. Tenker hun kanskje heller skulle gjort som andre som havner i slike situasjoner, solgt unna «stæsj» for å dekke kravet(hun har litt å ta av).. hun solgt unna sykkelen sin, den lå ut for ca.120k, så med spleisen - så er hun vel så godt som i mål.. men til syvende og sist - så satt det nok ikke så langt inne å opprette spleis og få «boblene» til å ordne opp i rotet til «boblemor» … må være «fint» å ha det så enkelt.. 7 1
Isola2 Skrevet 18. august #122 Skrevet 18. august En ting er at hun er frekk nok til å opprette spleisen, men pengene renner jo inn…hvem er disse uvitende naive «boblene» som sponser dette?! 8
Armarillo Skrevet 18. august #123 Skrevet 18. august Isola2 skrev (10 timer siden): En ting er at hun er frekk nok til å opprette spleisen, men pengene renner jo inn…hvem er disse uvitende naive «boblene» som sponser dette?! Hun er, som mange andre influensere (er jo det hun har blitt), god på å skape en venninnefølelse hos folk. Hun har klart å skape et "boblesamfunn" hvor hun er Boblemor til flere tusen boblebarn 😅 Folk elsker jo sånt. Og da sitter pengene løst. Ser jo mange som bestiller helt sinnsyke mengder av ting, for eksempel vokssmelt. Såååå digg er det ikke, at man trenger 50 esker vokssmelt. Men enkelte blir helt besatt. Dette med spleisen og givere som har skylapper på, minner meg om Nina Ruden (tidligere Småbarnsforeldre/Kos med kaos). Hun også fikk ordnet opp i rotet sitt på tilnærmet samme sum som her på Spleis. Noe som er helt tullete. Men hun også er veldig god på å snakke "med" følgerne sine, og skape "venninner". 2 4
Isola2 Skrevet 18. august #124 Skrevet 18. august Armarillo skrev (3 timer siden): Hun er, som mange andre influensere (er jo det hun har blitt), god på å skape en venninnefølelse hos folk. Hun har klart å skape et "boblesamfunn" hvor hun er Boblemor til flere tusen boblebarn 😅 Folk elsker jo sånt. Og da sitter pengene løst. Ser jo mange som bestiller helt sinnsyke mengder av ting, for eksempel vokssmelt. Såååå digg er det ikke, at man trenger 50 esker vokssmelt. Men enkelte blir helt besatt. Dette med spleisen og givere som har skylapper på, minner meg om Nina Ruden (tidligere Småbarnsforeldre/Kos med kaos). Hun også fikk ordnet opp i rotet sitt på tilnærmet samme sum som her på Spleis. Noe som er helt tullete. Men hun også er veldig god på å snakke "med" følgerne sine, og skape "venninner". Du er nok inne på noe der. Og den vokssmelten er virkelig rævva. 2
Sofirus Skrevet 19. august #125 Skrevet 19. august Ser nå hun har lagt ut hun IKKE trenger og skatte av pengene fra spleis..
Angel75 Skrevet 19. august #126 Skrevet 19. august Sofirus skrev (På 17.8.2025 den 20.16): Går det ikke an og melde inn til spleis at den bør «avlyses» ? Da vil jo alle få tilbake pengene sine Man kan trykke på surt smil, vet ikke hva som skjer om den får mange nok av de? 2
Isola2 Skrevet 20. august #129 Skrevet 20. august Anelyy skrev (1 time siden): Reddet økonomien,så hun kan opprettholde luksus-vanene hun har lagt seg til….blir helt målløs 6 4
Fnug Skrevet 20. august #131 Skrevet 20. august Kjenner at jeg er i hvertfall ferdig med all støtte til henne og Boblehuset etter dette.. men fascinerer meg hvor lettlurte følgerne til disse såkalte influencerene er (vet hun ikke tjener på snap enda - men det er jo målet hennes innen utgangen av 2025), og at de finansierer det økonomiske rotet hennes - slik at hun kan fortsette å leve overdådig.. Hun har sagt at turene de skal reise på fremover ble kjøpt og betalt før dette rotet dukket opp - men det koster vel å leve på en sånn tur også.. men med sykkelsalg og spleis - så har hun vel kanskje litt i pluss etter at skatten er betalt - til å leve av på tur og kjøpe seg pølse 🌭 🤷🏼♀️ 4
garfunkel Skrevet 20. august #132 Skrevet 20. august Takk for advarselen, da vet jeg at jeg ikke skal klikke meg inn hos denne dama. Måtte slutte å følge Ida Omdal for ble så lei av det evige reklamekjøret og maset om såper fra Boblehuset så ble litt nysgjerrig på hva dette "fantastiske" var. 1 1
Anelyy Skrevet 20. august #133 Skrevet 20. august Sofirus skrev (2 timer siden): Syden tur på fredag… er det mulig Null skam... Fatter ikke at ikke flere av følgerene hennes reagerer?? 4
Isola2 Skrevet 20. august #134 Skrevet 20. august Anelyy skrev (12 minutter siden): Null skam... Fatter ikke at ikke flere av følgerene hennes reagerer?? Skjønner ikke jeg heller. Sykt! 4
KrigOgFred Skrevet 20. august #135 Skrevet 20. august Isola2 skrev (1 time siden): Skjønner ikke jeg heller. Sykt! Følgerne ber hu bare dele spleiser mer. Hun har jo ikke fått nok🥹 2
Purple Diamond Skrevet 20. august #136 Skrevet 20. august Hvilket luksusliv? Kanskje sydenturen var bestilt for lenge siden og ikke kunne avbestilles (pengene tilbake)? Jeg kan til en viss grad forstå skepsisen til spleisen, men opplys meg gjerne om luksuslivet hun lever, for jeg ser bare et vanlig liv. 2
Isola2 Skrevet 20. august #137 Skrevet 20. august Purple Diamond skrev (46 minutter siden): Hvilket luksusliv? Kanskje sydenturen var bestilt for lenge siden og ikke kunne avbestilles (pengene tilbake)? Jeg kan til en viss grad forstå skepsisen til spleisen, men opplys meg gjerne om luksuslivet hun lever, for jeg ser bare et vanlig liv. Hun spiser ute ganske ofte, reiser, ny bil, massasje, frisør..ting folk flest kanskje ikke har råd til å unne seg når alt er dyrt. Hun skjuler det sikkert som utgifter på firma..til å være ufør bruker hun ganske mye penger.. 4 2
Faina Skrevet 20. august #138 Skrevet 20. august Isola2 skrev (44 minutter siden): Hun spiser ute ganske ofte, reiser, ny bil, massasje, frisør..ting folk flest kanskje ikke har råd til å unne seg når alt er dyrt. Hun skjuler det sikkert som utgifter på firma..til å være ufør bruker hun ganske mye penger.. Hun har jo sagt at de har fått masse gavekort på Egon siden samboeren har gjort en jobb for dem. Massasje er på jobb. Hun betaler ikke noe for det. Frisør betaler hun heller ikke. Det er en venninne og vennetjeneste. Bilen er sikkert på firma, helt normalt, det.
Purple Diamond Skrevet 20. august #139 Skrevet 20. august Isola2 skrev (1 time siden): Hun spiser ute ganske ofte, reiser, ny bil, massasje, frisør..ting folk flest kanskje ikke har råd til å unne seg når alt er dyrt. Hun skjuler det sikkert som utgifter på firma..til å være ufør bruker hun ganske mye penger.. Faina skrev (1 time siden): Hun har jo sagt at de har fått masse gavekort på Egon siden samboeren har gjort en jobb for dem. Massasje er på jobb. Hun betaler ikke noe for det. Frisør betaler hun heller ikke. Det er en venninne og vennetjeneste. Bilen er sikkert på firma, helt normalt, det. Ser ikke så mye luksus her. Må være reisingen da, men som sagt; det kan være bestilt for lenge siden. Men hva vet jeg. Og som Faina sier; mye av det andre er gratis. Selv om dem spleisen kan diskuteres, må vi prøve å la være å dømme absolutt alt hun gjør og evt bruker penger på, synes jeg. 2
Armarillo Skrevet 20. august #140 Skrevet 20. august Purple Diamond skrev (30 minutter siden): Ser ikke så mye luksus her. Må være reisingen da, men som sagt; det kan være bestilt for lenge siden. Men hva vet jeg. Og som Faina sier; mye av det andre er gratis. Selv om dem spleisen kan diskuteres, må vi prøve å la være å dømme absolutt alt hun gjør og evt bruker penger på, synes jeg. Det jeg reagerer på (jeg har fått med meg dette med Egonkuponger, frisørvenninne, og massasje), er at hun har designervesker, designersolbriller, drar til utlandet flere ganger i året, og slike ting. Da har man god råd. Punktum. Det er ikke alle forunt. Og når man har hatt uflaks og fått en sånn gjeld, er det innmari flaks og tilfeldigvis være influenser med masse følgere, sånn at man kan opprette en spleis man "egentlig ikke ønsker å opprette". Det gir litt dårlige vibber. Selg designerveska di liksom, ikke bare den ene dyre tingen. Hadde hun gjort det, i stedet for å flashe de i monitor på tur til Syden (som jeg skjønner hun drar på, hvem hadde ikke gjort det liksom...), så hadde hvertfall jeg sett litt annerledes på at hun får følgerne sine til å dekke gjelda. 4 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå