Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Livetlevesengang skrev (34 minutter siden):

Det med syting over hvor "sløste" hun er, er vilt. Hun har nevnt det følger ganger i da, og det hadde holdt med det hun snakket om det i går.

Jeg har fulgt med på henne fordi vi har samme jobb, og spurte henne tidlig i mitt løp om hun kunne veilede litt siden hun sa selv en gang at det var vanskelig å fatte noe av regelverket i denne bransjen. (Vi går til helt ulike veier. Jeg er mye mer natur orientert, ikke har det, og ikke hadde det blitt konkurranse mellom oss)
For meg har hun alltid virket ovenfra og ned holdning, men har likt samarbeidet med Iris og all hjelpen hun har gitt henne.

Enig i samarbeidet med Iris. Det er kjempe fint, og ingen sier jo at hun bare har dårlige holdninger og verdier for der er hun raus og god. Til sammenligning da, så har iris nekta å ta imot en speis siden dag én. Mens «boblemor» oppretta en egen på 4 minutter.

Men det er jo flott for henne at hun føler seg som verdens beste menneske, som alltid har rett, for da kan hun hvertfal tro på ekte at det er alle tvilere som er hatere. 😂

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Syns vel kanskje for min del at det blir litt flaut å holde på sånn som bedriftseier og voksen kvinne. 🤷🏼‍♀️

Men tanken er vel å bli en influenser med gul stjerne og få reklame mellom snappene - siden hun har som mål å få 50000 følgere innen utgangen av året.. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Fnug skrev (30 minutter siden):

Syns vel kanskje for min del at det blir litt flaut å holde på sånn som bedriftseier og voksen kvinne. 🤷🏼‍♀️

Men tanken er vel å bli en influenser med gul stjerne og få reklame mellom snappene - siden hun har som mål å få 50000 følgere innen utgangen av året.. 

samme her.. Fins verken sjalu eller misunnelig, er ingen hater eller ei drittkjerring/drittmann, men jeg syns dette er en fæl måte å rydde opp i egen dritt. Bruke sine følgere på denne måten som hun gjør, fordi hun hun syns det er kjedelig og irriterende (egne ord) å betale skatten sin… fullstendig bak mål og en ufin handling fra henne og Boblehuset AS. 

• Liker 1
  • Nyttig 19
Skrevet

Ser Iris også er ute å ranter litt i dag, har nok lest her at noen skrev at Mona hadde hjulpet henne. 😂

Må jo bare presisere at jeg på ingen måte har ment at samarbeidet med boblehuset er HJELP for iris, selv om jeg siterte det svaret. Det er nok myemyemye mer _hjelp_ for boblehuset, jeg feks har aldri kjøpt ett produkt der før Iris. Fordi hun for meg er en troverdig person som man kan stole på. Mens ett menneske som påstår at absolutt alle produktene de har er mye bedre enn alle andre produkter man kan få tak i, er lite troverdig i mine øyne. 

Og dette er jo også hele forskjellen, på å gjøre det selv, og på å sutre litt og få det på spleis, når det itillegg mest sannsynlig er uærlighet som er grunnen til at du har havnet i uføre. 

Sånn, Versegod neste rant. Hvem tar den? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ser hun sier nå at spleis har kontaktet henne og bedt om mer informasjon og at hun tydeliggjør dette skattekravet. «Folk har vel rapportert fordi de ikke tror på at jeg har skattekrav»..? Er vel ingen som har sagt det? Er vel heller hvordan dette skattekravet har blitt til. 😀😀

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...