Sofirus Skrevet søndag kl. 20:49 #241 Skrevet søndag kl. 20:49 Sirupsnipp skrev (47 minutter siden): Når har hun sagt dette? Jeg følger slavisk, og har aldri hørt hun har sagt at INGEN reagerer på badebombene. Hun har flere ganger sagt at hvis totalt 5 stk reagerer negativt, fjernes produktet. Og såvidt jeg har hørt har hun aldri sagt "aldri", så nå er du trolig litt for løs i kantene her, for å få kommentaren din til å fremstå bedre. Hun har til og med delt videre en kommentar fra ei som reagerte, så nå er du helt på blåbærtur. Så hvorfor ikke publisere negative omtalelser ? Garantert hun har 5 negative på et produkt som ikke er fjernt. Så det hun sier der har jeg ingen tro på. Helt normalt at så mange produkter ikke passer alle, men veldig spesielt det kun er positive tilbakemeldinger som bli publisert. 1
Sirupsnipp Skrevet søndag kl. 20:58 #242 Skrevet søndag kl. 20:58 Sofirus skrev (7 minutter siden): Så hvorfor ikke publisere negative omtalelser ? Garantert hun har 5 negative på et produkt som ikke er fjernt. Så det hun sier der har jeg ingen tro på. Helt normalt at så mange produkter ikke passer alle, men veldig spesielt det kun er positive tilbakemeldinger som bli publisert. Jeg forstår ikke helt hva du mener med at det kun er positive som deles i nettbutikken, fordi det også er mange negative tilbakemeldinger liggende.. Hvis det er 2 negative og 8 positive, tas gjennomsnittet. Da blir totalt sett en høy stjerne på produktet. Du trenger ikke å lete lenge for å finne negative tilbakemeldinger 😊
Mei88 Skrevet i går, 00:37 #243 Skrevet i går, 00:37 Sofirus skrev (3 timer siden): Så hvorfor ikke publisere negative omtalelser ? Garantert hun har 5 negative på et produkt som ikke er fjernt. Så det hun sier der har jeg ingen tro på. Helt normalt at så mange produkter ikke passer alle, men veldig spesielt det kun er positive tilbakemeldinger som bli publisert. Hun fjerner ikke fordi folk ikke liker det, men hvis huden osv reagerer.
Margit777 Skrevet i går, 06:24 #244 Skrevet i går, 06:24 Hikerbiker skrev (På 9.11.2025 den 18.20): Eg kjøpte også ein luxira ring. Den mista to diamantar etter kort tids bruk. Veldig kjedeleg.. Ikke for å forsvare henne, (vet ikke hvem hun er)men kjøpte en ring i hvitt gull til 5000 som knekte, de reparerte den igjen og nå har den ene diamanten detti ut 😄 Det var dritt til 5000, loddinga eller gud vet hva de gjør når de reparerer ble også ganske stygg, er ikke blankt der engang. Orka ikke å klage enda en gang.
Faina Skrevet i går, 07:03 #245 Skrevet i går, 07:03 Jeg elsker shampo- og balsambarene. Har brukt de i 8 år og kommer aldri til å slutte. Har prøvd frisørshampoer også etter det for jeg har fått i gave, men de kan ikke måle seg. Min hodebunn klør vanvittig av alt av frisørsshampoer, selv de for sensitiv hodebunn. Samme med tilhørende balasamer. Jeg bytter på hvit, oransje, gul, grønn og den røde med juleduft. Vasker håret to ganger og avslutter med balsam også i hodebunnen. Vasker håret hver tredje dag. Alle i familien bruker disse forresten. Elsker også vokssmelten. Aldri opplevd at de lukter rart eller brent. Smelter de flere ganger. Noen lukter ikke mer etter 3 ganger, mens andre kan smeltes 15 ganger. Særlig juleduftene er sterke. Badestøv, badeskum og badebomber er også poppis her og ingen har reagert på noen av dem. Bodybutter og dry body oil er også storfavoritter. Skrubben not so much. Den funker om huden er helt tørr, men som oftest er man jo våt når man kommer til skrubben. Hudpleien er også fin. Synes de tømmes mye fortere enn hun sa, og teksten på beholderne sitter ikke godt nok fast. Men ellers er innholdet bra. Men blir jo veldig dyrt når man må kjøpe nytt serum og rens hver måned og krem annen hver måned. 1
Sirupsnipp Skrevet i går, 07:26 #246 Skrevet i går, 07:26 Mei88 skrev (6 timer siden): Hun fjerner ikke fordi folk ikke liker det, men hvis huden osv reagerer. Det høres veldig rart ut, siden det ligger utallige negative tilbakemeldinger i butikken. Har du prøvd å be om begrunnelse til at tilbakemeldingen ikke blir godkjent? Trenger da virkelig ikke å være vanskeligere enn det? Da vet du i det minste årsaken til problemet.
Sirupsnipp Skrevet i går, 07:27 #247 Skrevet i går, 07:27 Margit777 skrev (1 time siden): Ikke for å forsvare henne, (vet ikke hvem hun er)men kjøpte en ring i hvitt gull til 5000 som knekte, de reparerte den igjen og nå har den ene diamanten detti ut 😄 Det var dritt til 5000, loddinga eller gud vet hva de gjør når de reparerer ble også ganske stygg, er ikke blankt der engang. Orka ikke å klage enda en gang. En ring fra Luxira? Eller en helt annen plass?
Mei88 Skrevet 21 timer siden #248 Skrevet 21 timer siden Sirupsnipp skrev (3 timer siden): Det høres veldig rart ut, siden det ligger utallige negative tilbakemeldinger i butikken. Har du prøvd å be om begrunnelse til at tilbakemeldingen ikke blir godkjent? Trenger da virkelig ikke å være vanskeligere enn det? Da vet du i det minste årsaken til problemet. Jeg har ikke noe negativt å si om det jeg har bestilt så du har nok sitert feil. Jeg svarte på at det virket som om noen tror hun fjerner om folk ikke er fornøyd i forhold til lukt osv
Mei88 Skrevet 21 timer siden #249 Skrevet 21 timer siden Faina skrev (4 timer siden): Hudpleien er også fin. Synes de tømmes mye fortere enn hun sa, og teksten på beholderne sitter ikke godt nok fast. Men ellers er innholdet bra. Men blir jo veldig dyrt når man må kjøpe nytt serum og rens hver måned og krem annen hver måned. Bruker du kanskje mer enn beregnet?
Faina Skrevet 21 timer siden #250 Skrevet 21 timer siden Mei88 skrev (5 minutter siden): Bruker du kanskje mer enn beregnet? Nei, jeg gjør ikke det. Et lite pump morgen eller kveld. Bruker også opp hudpleien jeg brukte før fra diverse koreanske merker, så bruker ikke engang to ganger for dag, som beregningene hennes sier. Og her vet jeg om flere som har samme erfaring som meg og som har vært i kontakt med henne og får tilsendt ny beholder når de kjøper refill. For å se om det er pumpen det er noe feil med. Men veldig rart at det skal gjelde alle man har kjøpt da. Uansett ellers veldig fornøyd med innholdet. 1
Armarillo Skrevet 20 timer siden #251 Skrevet 20 timer siden Holyban skrev (15 timer siden): Dette reagerte jeg også på…? Jeg driver ikke bedrift, men har man noen gang vært borti litt av hvordan dette funker så skjønner man vel at disse pengene kommer inn fra ett sted. Og at dette er en forutsett utgift som man VET kommer og må legge av penger til..? Om ho må ha salg for å dekke inn dette vitner det nok en gang om økonomisk uansvarlighet. Mulig tanken bare var å være åpen om hvordan det er å drive bedrift, men det ble lagt fram helt feil hvertfall. Det er en forutsett ugift ja. Tanken var nok bare å være åpen ja, men blir jo helt tullete å lage "Sånn går bedrifter konkurs" overskrift til det hele. Ja, jeg og tenker økonomisk uansvarlighet, hvis de må ha salg for å dekke mva fra 2 mnd tilbake i tid (i februar må man betale mva for november og desember). 1
Margit777 Skrevet 18 timer siden #252 Skrevet 18 timer siden Sirupsnipp skrev (6 timer siden): En ring fra Luxira? Eller en helt annen plass? Nei. Det var gullsmed. Ville ikke kjøpt ring der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå