Sirupsnipp Skrevet 9. november #201 Skrevet 9. november Fnug skrev (12 minutter siden): Fikk i gave, så ikke noe jeg har kastet bort penger på, siden ringen knakk etter kort tids bruk.. 😅 kanskje det - hadde vært litt interessant å vite.. men samtidig ikke så viktig for min del, kommer ikke til å handle hos henne uansett.. 😊 Har du kontaktet henne angående dette og fått pengene igjen? Jeg har hatt et par tilfeller med skadde produkter tidligere, og får alltid pengene tilbake på sekundet, uten et eneste spørsmål 😊 Har du tillatt henne å ordne opp, eller sitter du kun her i stillheten og sutrer for deg selv uten et ønske i å gå den rettferdige veien? Er noe i hverdagen dritt..må man nesten ta tak i problemet for å kunne gjøre det bra igjen, nytter ikke å henge med leppa om du ikke ønsker å fikse problemet. 1
Isola2 Skrevet 9. november #202 Skrevet 9. november Sofirus skrev (2 timer siden): Samme tenkte jeg Ditto. Etter den spleis-greia har jeg null tiltro til Boblemor.. 1 3
Hikerbiker Skrevet 9. november #203 Skrevet 9. november Eg kjøpte også ein luxira ring. Den mista to diamantar etter kort tids bruk. Veldig kjedeleg.. 1
Mei88 Skrevet 9. november #204 Skrevet 9. november Hikerbiker skrev (1 time siden): Eg kjøpte også ein luxira ring. Den mista to diamantar etter kort tids bruk. Veldig kjedeleg.. Og som ei lenger oppe skriver, har du gjort noe med det? Tatt kontakt med Mona? 1
Spania33 Skrevet 9. november #205 Skrevet 9. november Sirupsnipp skrev (16 timer siden): Har du drit i ørene? På tide å ta helgevasken om det var det du fikk ut av videoen hennes. Hun sier klart og tydelig at hun har valgt design som allerede eksisterer og som er populære, og at leverandøren sier replika og kopiering er noe hun må regne med. Kopiering av populære kvalitetsvarer er et kjent problem i alle varetyper, og ikke noe som burde komme som en overraskelse. På grunn av dette, sier hun at hun fra nå av designer ringene og smykkene selv med eget sikret patent, for å slippe risikoen med replika. Jeg er ikke sjokkert over at du likevell vrir det hun sier om. Når du først har svartmalt noen er det normalt sett ingen vei tilbake, men å skrive at hun sier noe HELT annet enn det hun så tydelig forklarer er ganske forkastelig, og ufint. På tide å ta seg en titt i speilet. Da var da voldsomt til noen utblåsninger i denne tråden fra en dagsfersk bruker. Skulle nesten tro du tok kritikken personlig… Om du er uenig så kan du allikevel velge å kommunisere med et litt mer sivilisert språk og fremtoning, spesielt når du skal ta en bruker for noe. 4 6
Spania33 Skrevet 9. november #206 Skrevet 9. november Mei88 skrev (29 minutter siden): Og som ei lenger oppe skriver, har du gjort noe med det? Tatt kontakt med Mona? Hva har det med saken å gjøre? Skal man ikke kunne fortelle om at et produkt er av dårlig kvalitet uten å måtte brette ut om man har tatt bryet med å reklamere. Skjønner godt skuffelsen jeg, og hvorvidt hun har valgt å reklamere eller ikke er likegyldig for meg. Jeg regner selvsagt med at hun vil få dette reklamert, noe annet skulle bare mangle. Men det er ingen grunn til at man skal holde kjeft om dårlig kvalitet bare fordi bedriften overholder reklamasjonsreglene. 5
Sirupsnipp Skrevet 9. november #207 Skrevet 9. november Spania33 skrev (6 minutter siden): Da var da voldsomt til noen utblåsninger i denne tråden fra en dagsfersk bruker. Skulle nesten tro du tok kritikken personlig… Om du er uenig så kan du allikevel velge å kommunisere med et litt mer sivilisert språk og fremtoning, spesielt når du skal ta en bruker for noe. Skulle jeg hatt en utblåsning hadde jeg sannelig gått hardere til verks 😊 Når du feilinformerer og kaller andre mennesker løgnere må du forvente å få en klar og tydelig tone tilbake. Tar forøvrig svaret ditt som at du innser feilen din, som viser at kommentaren min gjorde det den skulle. Ha en fin kveld!
Spania33 Skrevet 9. november #208 Skrevet 9. november Sirupsnipp skrev (1 minutt siden): Skulle jeg hatt en utblåsning hadde jeg sannelig gått hardere til verks 😊 Når du feilinformerer og kaller andre mennesker løgnere må du forvente å få en klar og tydelig tone tilbake. Tar forøvrig svaret ditt som at du innser feilen din, som viser at kommentaren min gjorde det den skulle. Ha en fin kveld! Du er altså så satt ut av sinne og irritasjon at du ikke engang biter deg merke i at jeg ikke har kommet med noe som helst av informasjon, for det jeg skrev til deg er faktisk det første jeg skriver i denne tråden. Sånn går det når man er i harnisk over noe, fort gjort å trå helt feil da. Så du beviste altså ingenting, men du har overbevist meg om at dette er personlig for deg. 6
Sirupsnipp Skrevet 9. november #209 Skrevet 9. november Spania33 skrev (10 minutter siden): Du er altså så satt ut av sinne og irritasjon at du ikke engang biter deg merke i at jeg ikke har kommet med noe som helst av informasjon, for det jeg skrev til deg er faktisk det første jeg skriver i denne tråden. Sånn går det når man er i harnisk over noe, fort gjort å trå helt feil da. Så du beviste altså ingenting, men du har overbevist meg om at dette er personlig for deg. Ser tydelig nå at du ikke var personen som opprinnelig kom med den første kommentaren, så da er kommentaren min veldig uheldig 🙌🏽 Jeg trekker den fint tilbake og beklager for kommentaren. Den var ikke ment å sendes i din retning 😊 Men nei, sint er jeg virkelig ikke 😊
Spania33 Skrevet 9. november #210 Skrevet 9. november Sirupsnipp skrev (1 minutt siden): Ser tydelig nå at du ikke var personen som opprinnelig kom med den første kommentaren, så da er kommentaren min veldig uheldig 🙌🏽 Jeg trekker den fint tilbake og beklager for kommentaren. Den var ikke ment å sendes i din retning 😊 Men nei, sint er jeg virkelig ikke 😊 Står respekt av å beklage noe, så jeg applauderer deg tilbake for det 👏🤗😊 1 1
Tandeberg Skrevet 9. november #211 Skrevet 9. november Har fulgt tråden en stund nå og må si jeg blir regelrett trist over holdningene her inne. Jeg har kjøpt flere ting fra Luxira og ingen av mine smykker har vært av dårlig kvalitet. Den ene ringen har jeg nå gått med siden sommerferien og den holder ennå. Forstår at folk kan ha ulike opplevelser men det virker som mange her har bestemt seg for å se det verste uansett. Hun har vært fullstendig ærlig og åpen om alt på Snapchat og forklart hvordan det henger sammen - smykkene er av ypperste kvalitet og ikke de samme sølvbelagte kopiene dere finner på Temu. Og om dere har problemer med produktene kan dere komme til henne som nevnt i tråden her og gi beskjed så retter hun opp i det. Åpenbart blir vi som trofaste og langvarige kunder/følgere også provosert over denne heksejakten. Om man har problemer med et produkt så kontakter man produsenten/selger og legger ikke ut masse klager på et forum. Dere bør virkelig gå inn i dere selv og tenke over hvilken effekt dette skaper. Jeg blir sykt flau over at dere som voksne mennesker bruker tid på sånn usmakelig oppførsel. Det er lett å skjule seg bak en skjerm og kaste dritt, og så glemme at det faktisk er et hardt arbeidende menneske bak. Nå må folk rett og slett ta seg litt sammen. Jeg tror ikke mange av dere hadde klart å stå i all den hetsen hun får. Hun har gått gjennom sykdom, mistet alt flere ganger og likevel prøver hun å skape noe positivt. Hvis du ikke liker produktene, fint - kjøp et annet sted. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå