finn.jajo Skrevet 21. oktober 2025 #181 Skrevet 21. oktober 2025 Dette er noe av det verre jeg her lest her på ei stund. Jeg har hørt om boblehuset, men kjenner ikke til eier eller snapkonto og har aldri kjøpt noe derfra. Her er det to ting som jeg synes er helt vilt. Det første er at dama ikke har skamvett nok til å ordne opp i sitt eget skattetull men oppretter spleis for seg selv, slik at andre skal betale hennes skatt. og det andre som er mye villere er at hun har fått inn hele 250 000 kr!!! Etikk kan ikke stå veldig sterkt i bedriften hennes. 1 9
Armarillo Skrevet 22. oktober 2025 #182 Skrevet 22. oktober 2025 Jeg ser hun ofte får spørsmål om hva som er på tilbud, og som i dag, spørsmål om badebomber vil komme på tilbud snart fordi lageret til vedkommende snart var tomt. Er ikke det rimelig frekt å spørre en bedrift om? Hun selv ser ut til å synes det er helt ok da, men jeg kunne ikke fått meg til å sende melding til bedrifter for å tigge rabatt 😅 Nå vet jeg selv hvor kostbart det er å drive smått, så kanskje jeg er preget av det. 1
Sofirus Skrevet 23. oktober 2025 #183 Skrevet 23. oktober 2025 Nei jeg mente ikke noe voksbrenner. Hun la ut bilde av seg selv i et Halloween kostyme som ikke passer seg på en bedrifts konto
Faina Skrevet 24. oktober 2025 #184 Skrevet 24. oktober 2025 Sofirus skrev (18 timer siden): Nei jeg mente ikke noe voksbrenner. Hun la ut bilde av seg selv i et Halloween kostyme som ikke passer seg på en bedrifts konto Det bildet så jeg når du sier det, men reagerte overhodet ikke på det. Hun lettet på sløret eller hva det var for å vise hvor kort skjørtet var. En bedriftskonto trenger da ikke være dørgende kjedelig og kun handle om varene de selger. Da gidder i alle fall ikke jeg følge. Og hun går ikke akkurat og viser seg fram naken, så ser virkelig ikke at det er noe å reagere på. Her må du nok gå i deg selv og finne årsaken til at du blir støtt av dette. Problemer med egen kropp og selvbilde kanskje? Eller prippen? 2
Fnug Skrevet 24. oktober 2025 #185 Skrevet 24. oktober 2025 Kjøpte den premium bilparfymen for lenge siden - så nå at hun selger ut til 70% pga at flaskene er bare halvfulle pga at alkoholen har forduftet.. så bestemte meg for å sjekke den jeg har stående, som aldri har vært brukt.. at når alkoholen fordufter, så er halve flasken igjen er bs i hvert fall, om jeg legger godvilje til så kan jeg si 1/3 igjen, men hadde nok heller villet sagt 1/4.. så at den er så konsentrert med halvt om halvt med duft og alkohol, som hun sier- stemmer i hvert fall ikke.. men syns det kommer jevnlig at det er noe surr/galt med produkter -så det selges ut med store avslag.. 2
Mei88 Skrevet 24. oktober 2025 #186 Skrevet 24. oktober 2025 Fnug skrev (6 minutter siden): Kjøpte den premium bilparfymen for lenge siden - så nå at hun selger ut til 70% pga at flaskene er bare halvfulle pga at alkoholen har forduftet.. så bestemte meg for å sjekke den jeg har stående, som aldri har vært brukt.. at når alkoholen fordufter, så er halve flasken igjen er bs i hvert fall, om jeg legger godvilje til så kan jeg si 1/3 igjen, men hadde nok heller villet sagt 1/4.. så at den er så konsentrert med halvt om halvt med duft og alkohol, som hun sier- stemmer i hvert fall ikke.. men syns det kommer jevnlig at det er noe surr/galt med produkter -så det selges ut med store avslag.. Så bra hun selger produkter med høy prosent når det oppdages noe galt da, så slipper det blir kastet. Så lenge funksjonen er det så er vel det det viktigste.. sånn er det nok i alle bedrifter når de lager nye ting/produkter. Det kommer bare oftere frem i de små bedriftene fordi de er mer sårbare og flere nå er på sosiale medier som gjør at de når ut til kundene. Hadde dette vært en større bedrift hadde dette opplaget med dufter bare blitt kastet . 1
Sushiii Skrevet 28. oktober 2025 #187 Skrevet 28. oktober 2025 Bare poster disse bildene rolig her (ikke mine bilder). Men er spent på hvilken pris hun skal ta for den ringen 🤣 2
Armarillo Skrevet 28. oktober 2025 #188 Skrevet 28. oktober 2025 Sushiii skrev (9 timer siden): Bare poster disse bildene rolig her (ikke mine bilder). Men er spent på hvilken pris hun skal ta for den ringen 🤣 Har du sendt henne dette og spurt hva som skjer? 😅 Hvis ikke, så syns jeg du skal gjøre det. Hadde vært spennende å se hva du får til svar. 1
Mei88 Skrevet 8. november 2025 #189 Skrevet 8. november 2025 Armarillo skrev (På 28.10.2025 den 17.41): Har du sendt henne dette og spurt hva som skjer? 😅 Hvis ikke, så syns jeg du skal gjøre det. Hadde vært spennende å se hva du får til svar. Dette får du svar på om du ser dagens snap
Nnnn Skrevet 8. november 2025 #190 Skrevet 8. november 2025 Mei88 skrev (17 minutter siden): Dette får du svar på om du ser dagens snap Har ikke snap, kan du dele her?
Mei88 Skrevet 8. november 2025 #191 Skrevet 8. november 2025 Nnnn skrev (23 minutter siden): Har ikke snap, kan du dele her? Alt for langt, så nei.
Armarillo Skrevet 8. november 2025 #192 Skrevet 8. november 2025 Mei88 skrev (4 timer siden): Dette får du svar på om du ser dagens snap Ja, jeg så det. Var bra hun endelig adresserte det, sånn at folk kanskje (...) forstår at selv om noe selges på Temu, med samme bilder, så betyr ikke det at det er samme produkt. 2
Blubbalubba Skrevet 9. november 2025 #193 Skrevet 9. november 2025 Armarillo skrev (1 time siden): Ja, jeg så det. Var bra hun endelig adresserte det, sånn at folk kanskje (...) forstår at selv om noe selges på Temu, med samme bilder, så betyr ikke det at det er samme produkt. Tror du seriøst på dama?? At noen liksom har kopiert ho sitt design hos en såkalt leverandør?? Bare jug. Eneste grunnen til at ho tar det opp er fordi ho er ferska og nå prøver vilt å ro seg unna fadesen. 5
Sirupsnipp Skrevet 9. november 2025 #194 Skrevet 9. november 2025 Blubbalubba skrev (1 time siden): Tror du seriøst på dama?? At noen liksom har kopiert ho sitt design hos en såkalt leverandør?? Bare jug. Eneste grunnen til at ho tar det opp er fordi ho er ferska og nå prøver vilt å ro seg unna fadesen. Har du drit i ørene? På tide å ta helgevasken om det var det du fikk ut av videoen hennes. Hun sier klart og tydelig at hun har valgt design som allerede eksisterer og som er populære, og at leverandøren sier replika og kopiering er noe hun må regne med. Kopiering av populære kvalitetsvarer er et kjent problem i alle varetyper, og ikke noe som burde komme som en overraskelse. På grunn av dette, sier hun at hun fra nå av designer ringene og smykkene selv med eget sikret patent, for å slippe risikoen med replika. Jeg er ikke sjokkert over at du likevell vrir det hun sier om. Når du først har svartmalt noen er det normalt sett ingen vei tilbake, men å skrive at hun sier noe HELT annet enn det hun så tydelig forklarer er ganske forkastelig, og ufint. På tide å ta seg en titt i speilet. 2
NoaideBiehtar Skrevet 9. november 2025 #195 Skrevet 9. november 2025 Blubbalubba skrev (7 timer siden): Tror du seriøst på dama?? At noen liksom har kopiert ho sitt design hos en såkalt leverandør?? Bare jug. Eneste grunnen til at ho tar det opp er fordi ho er ferska og nå prøver vilt å ro seg unna fadesen. Det er jo ikke hennes eget design, men leverandørens. Veldig, veldig vanlig problem det hun beskriver. 1
Armarillo Skrevet 9. november 2025 #196 Skrevet 9. november 2025 Blubbalubba skrev (9 timer siden): Tror du seriøst på dama?? At noen liksom har kopiert ho sitt design hos en såkalt leverandør?? Bare jug. Eneste grunnen til at ho tar det opp er fordi ho er ferska og nå prøver vilt å ro seg unna fadesen. Ikke drit deg ut. Sunn skepsis er bra, men når du regelrett hører feil med vilje blir det for dumt. 1
Fnug Skrevet 9. november 2025 #197 Skrevet 9. november 2025 Får håpe kvaliteten er bedre på det hun designer selv da - for hun holder rimelig hardnakket på at det som var i første slippet var rent sølv og ikke temu-varer/kvalitet.. men kvaliteten var elendig i hvert fall.. 🤷🏼♀️ 1
Mei88 Skrevet 9. november 2025 #198 Skrevet 9. november 2025 Fnug skrev (44 minutter siden): Får håpe kvaliteten er bedre på det hun designer selv da - for hun holder rimelig hardnakket på at det som var i første slippet var rent sølv og ikke temu-varer/kvalitet.. men kvaliteten var elendig i hvert fall.. 🤷🏼♀️ Har du bestilt så kan du jo ta det til en gullsmed å høre om de kan sjekke det, og få bekreftet hva det er laget av 1
Sofirus Skrevet 9. november 2025 #199 Skrevet 9. november 2025 Blubbalubba skrev (14 timer siden): Tror du seriøst på dama?? At noen liksom har kopiert ho sitt design hos en såkalt leverandør?? Bare jug. Eneste grunnen til at ho tar det opp er fordi ho er ferska og nå prøver vilt å ro seg unna fadesen. Samme tenkte jeg 1
Fnug Skrevet 9. november 2025 #200 Skrevet 9. november 2025 Mei88 skrev (1 time siden): Har du bestilt så kan du jo ta det til en gullsmed å høre om de kan sjekke det, og få bekreftet hva det er laget av Fikk i gave, så ikke noe jeg har kastet bort penger på, siden ringen knakk etter kort tids bruk.. 😅 kanskje det - hadde vært litt interessant å vite.. men samtidig ikke så viktig for min del, kommer ikke til å handle hos henne uansett.. 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå