Sofirus Skrevet 31. januar #221 Skrevet 31. januar Armarillo skrev (1 time siden): Er det noen her som har prøvd shampobarene? Ser mange av de som promoterer Boblehuset av andre småinfluensere, skryter sånn av at de ikke får fett hår lenger, og ikke trenger å vaske håret før etter flere dager. Jeg prøvde en av dem, tror det var Magic eller hva det nå heter, og håret mitt ble fett samme kveld (vasket om morgenen). Jeg ble også skuffet over at håret ikke luktet noe som helst 😅 Trodde også at håret skulle lukte godt.. Jeg har også prøvt, den grønne som bla skal hjelpe for de som har psoriasis osv, som flere har skrevet det omtrent har forsvunnet over natten, den hjalp ikke på meg, samboeren min eller svigermor. Likte heller ikke balsam barene noe særlig. Følte ikke det ga noe som helst til håret. 1 1
Sirupsnipp Skrevet 31. januar #222 Skrevet 31. januar Armarillo skrev (1 time siden): Er det noen her som har prøvd shampobarene? Ser mange av de som promoterer Boblehuset av andre småinfluensere, skryter sånn av at de ikke får fett hår lenger, og ikke trenger å vaske håret før etter flere dager. Jeg prøvde en av dem, tror det var Magic eller hva det nå heter, og håret mitt ble fett samme kveld (vasket om morgenen). Jeg ble også skuffet over at håret ikke luktet noe som helst 😅 Trodde også at håret skulle lukte godt.. Jeg er veldig fornøyd. Om håret blir fett eller ikke har mange årsaker og forklaringer, men jeg som har hatt overproduksjon av talg er veldig happy med resultatet. Det tok noen uker med fett hår i starten før det roet seg ned, men når denne prosessen endelig var over har jeg hatt det mye enklere siden. Jeg bruker peppermynte baren, fordi jeg har psoriasis i hodebunnen, og dette er de eneste hårproduktene jeg tåler. Alt vil ikke hjelpe for alle siden vi er så forskjellige og roten til problemet ofte er ukjent for vedkommende selv, så det er aldri en selvfølge at baren faktisk skal kunne hjelpe alle når det kommer til slike plager, men hos meg gjør det heldigvis det. Får også ekstremt mye skryt av frisøren min hver gang jeg kommer, fordi håret er så sunt, lite skadet og ivaretatt. Hun sjekket også ingrediensene for meg, og ble mektig imponert over hva de inneholder. Jeg selv ønsker ikke at håret skal ha mye lukt etter vask da dette ofte trigger migrenen min, men håret lukter "rent"(ingenting) og føles ekstremt sunt og deilig. Så jeg er veldig fornøyd med både sjampo og balsam fra boblehuset. 1
garfunkel Skrevet 31. januar #223 Skrevet 31. januar Sirupsnipp skrev (6 timer siden): Jeg er veldig fornøyd. Om håret blir fett eller ikke har mange årsaker og forklaringer, men jeg som har hatt overproduksjon av talg er veldig happy med resultatet. Det tok noen uker med fett hår i starten før det roet seg ned, men når denne prosessen endelig var over har jeg hatt det mye enklere siden. Jeg bruker peppermynte baren, fordi jeg har psoriasis i hodebunnen, og dette er de eneste hårproduktene jeg tåler. Alt vil ikke hjelpe for alle siden vi er så forskjellige og roten til problemet ofte er ukjent for vedkommende selv, så det er aldri en selvfølge at baren faktisk skal kunne hjelpe alle når det kommer til slike plager, men hos meg gjør det heldigvis det. Får også ekstremt mye skryt av frisøren min hver gang jeg kommer, fordi håret er så sunt, lite skadet og ivaretatt. Hun sjekket også ingrediensene for meg, og ble mektig imponert over hva de inneholder. Jeg selv ønsker ikke at håret skal ha mye lukt etter vask da dette ofte trigger migrenen min, men håret lukter "rent"(ingenting) og føles ekstremt sunt og deilig. Så jeg er veldig fornøyd med både sjampo og balsam fra boblehuset. Voldsomt som du er her inne å forsvarer? Du har kun syv innlegg og samtlige er fra denne tråden, hvor du fyker i strupen på kritikere og roser Boblehuset opp i skyene 🙄🙄 Om ikke denne brukeren er dama selv så er det hvertfall noen i nær relasjon til henne 4 1 3
Sirupsnipp Skrevet 31. januar #224 Skrevet 31. januar garfunkel skrev (9 minutter siden): Voldsomt som du er her inne å forsvarer? Du har kun syv innlegg og samtlige er fra denne tråden, hvor du fyker i strupen på kritikere og roser Boblehuset opp i skyene 🙄🙄 Om ikke denne brukeren er dama selv så er det hvertfall noen i nær relasjon til henne Det er en klar forskjell i å forsvare noen, og å si sin egen mening når andre spør etter erfaring om et produkt 😅 Eller er det slik at det kun er de negative som skal nevnes? Slik det henger sammen med resten av kvinneguiden? Det blir for dumt. Vi har alle gode og negative ting å si om det meste i verden, men akkurat sjampo og balsambarene fra boblehuset er noe jeg er veldig fornøyd med, og derfor velger jeg å skrive det. Jeg er hverken henne selv eller nær henne annet enn en nær følger og kunde som bryr seg veldig om henne. Har aldri titta nesen inn på kvinneguiden før denne posten havnet i vinden, så at jeg ikke slenger rundt med leppa over flere poster er kun fordi jeg laga bruker spesifikt for å kunne svare på denne posten 🤷🏻♀️ Men du må for all del tenke akkurat det du ønsker, det er din egen business 🤦🏻♀️
Lillemy_87 Skrevet 31. januar #225 Skrevet 31. januar Jeg har prøvd shampoobarene og balsambarene! Kan si det slik at jeg skulle ønske at jeg hadde spart pengene i stedet. Har også prøvd smeltevoksen, men duften blir borte så å si etter noen få bruk. Så kommer aldri til å legge igjen penger hos boblehuset. 2
Pokemonaddicted Skrevet søndag kl. 11:54 #226 Skrevet søndag kl. 11:54 Jeg er veldig fan av både sjampobarene og balsambaren, og mange av de andre produktene også. Jeg er også veldig glad i body oil og smeltevoks. Jeg bruker dem tre ganger, men den siste gangen er det jo mye svakere lukt.
Armarillo Skrevet søndag kl. 12:12 #227 Skrevet søndag kl. 12:12 Pokemonaddicted skrev (16 minutter siden): Jeg er veldig fan av både sjampobarene og balsambaren, og mange av de andre produktene også. Jeg er også veldig glad i body oil og smeltevoks. Jeg bruker dem tre ganger, men den siste gangen er det jo mye svakere lukt. Hvorfor er du fan av barene? Holder håret ditt seg rent i flere dager i strekk? Jeg liker badestøvet, det brukes ofte her i hus 😊 Men vokssmelten har jeg sluttet å kjøpe da jeg synes luktene blir rare når de varmes.
Armarillo Skrevet søndag kl. 12:13 #228 Skrevet søndag kl. 12:13 Lillemy_87 skrev (19 timer siden): Jeg har prøvd shampoobarene og balsambarene! Kan si det slik at jeg skulle ønske at jeg hadde spart pengene i stedet. Har også prøvd smeltevoksen, men duften blir borte så å si etter noen få bruk. Så kommer aldri til å legge igjen penger hos boblehuset. Hva gjorde at du ikke likte shampo/balsam? Vokssmelten har jeg også sluttet å kjøpe. Synes lukta blir rar når den varmes. Blir liksom en litt sånn brent snert på den syns jeg.
Mei88 Skrevet søndag kl. 12:35 #229 Skrevet søndag kl. 12:35 Armarillo skrev (21 minutter siden): Hva gjorde at du ikke likte shampo/balsam? Vokssmelten har jeg også sluttet å kjøpe. Synes lukta blir rar når den varmes. Blir liksom en litt sånn brent snert på den syns jeg. Har du nok voks i brenneren? Kanskje det blir for varmt?
Sammy! Skrevet søndag kl. 13:13 #230 Skrevet søndag kl. 13:13 Jeg brukte den grønne, tror jeg det var, som skal være god for sensitiv hodebunn. Jeg får ut over vinteren veldig tørr hodebunn og kløe helt ned i nakken og rundt halsen på det verste. Om det var tilfeldig eller ikke så ble det iallefall bedre. Jeg husker også at håret ikke luktet noe særlig etterpå, men ikke hvor raskt håret blir fett. Det er noen år siden
Livetshemmelighet Skrevet søndag kl. 16:11 #231 Skrevet søndag kl. 16:11 Jeg bruker magic, har vell brukt det i ett års tid eller noe nå, passer håret mitt utmerket men tok 2-3 vask før det stabiliserte seg. digger konseptet med barer istedet for flytende og jeg har den vell i ca 2-3 måneder med hårvask 2 ganger i uken. balsamen varer mye lengre enn shampoen. ang vokssmelt noen nevnte lengre opp; jeg opplever også brent lukt men det er nok fordi den kokes til slutt da jeg glemmer å blåse ut telyset 🙈 så det er nok brukerfeil og ikke feil i produksjon. av det jeg har handlet av hun så er jeg ikke fornøyd med deo (den var ødelagt, skulle få igjen pengene men tror ikke det har skjedd 😅) og gulvsåpen (lukter fra flaska men synes ikke det lukter når den er brukt. Testet i robotstøvsugeren da hun sa det var trygt) jo også fikk jeg med tester på dusjskum på siste bestilling, denne falt heller ikke i smak hos meg. holder også på å teste håroljen med magic duft så kan ikke uttale meg så mye der da jeg er vandt til moroccanoil, så litt usikker på den enda 🙊 ellers digger jeg badestøvet, bilparfymen (den i flaske som henger i speilet), badebombene, og vokssmeltene (ikke så glad i gelevoksen men det er fordi jeg synes den er ekkel å få ut 😅)
Lillemy_87 Skrevet søndag kl. 21:03 #232 Skrevet søndag kl. 21:03 (endret) Armarillo skrev (8 timer siden): Hva gjorde at du ikke likte shampo/balsam? Vokssmelten har jeg også sluttet å kjøpe. Synes lukta blir rar når den varmes. Blir liksom en litt sånn brent snert på den syns jeg. Jeg mistet en del hår av de! Sluttet å miste mye hår når jeg sluttet å bruke barene. Følte også at håret ble ekkelt når jeg brukte de. Ja det er det jeg selv har opplevd å at de får en sånn brent lukt når jeg bruker de og ja jeg har brukt det på samme måte som "boblemor" har sagt man skal bruke de. Har ikke for mye duftvoks i brenneren, bruker tlys som ikke varer lengre enn 3-4 timer. Endret søndag kl. 21:06 av Lillemy_87
Pokemonaddicted Skrevet mandag kl. 10:19 #233 Skrevet mandag kl. 10:19 Armarillo skrev (22 timer siden): Hvorfor er du fan av barene? Holder håret ditt seg rent i flere dager i strekk? Jeg liker badestøvet, det brukes ofte her i hus 😊 Men vokssmelten har jeg sluttet å kjøpe da jeg synes luktene blir rare når de varmes. Jeg har et vanskelig hår. Jeg har seborisk eksem, og krøller samt at håret er hvitt. Det vil si at jeg har en sensibel hodebunn, og et frizzy og tørt hår. Det som er bra for håret er ofte ikke bra for hodebunnen min. Jeg veksler på å bruke sjampo for tørt pg farget hår, og den grønne som er for hodebunnen. I tillegg balsambaren som er for tørt og farget hår. Hodebunnen og håret mitt har aldri vært så bra som etter at jeg begynte med Boblehuset sine produkter. Jeg vasker håret et par ganger i uka. Jeg her over 50 år, og har prøvd alt frisører har anbefalt, frem til jeg fant Boblehuset. Nå venter jeg på at de skal lage ny hårkur, for den de lagde en periode var veldig god for håret mitt. 2
Sofirus Skrevet onsdag kl. 12:14 #234 Skrevet onsdag kl. 12:14 Kommer vell snart ny spleis nå.. ref siste story
Armarillo Skrevet 9 timer siden #235 Skrevet 9 timer siden Det hun la ut om at en bedrift kan gå konkurs på grunn av all momsen som må betales, blir jeg faktisk litt provosert av 😅 Som bedrift har man kalkulert inn 25 % mva i alle produkter. Det er sånn det er. Kunden betaler I utgangspunktet 25 % mer for produktet på grunn av at bedriften må betale disse 25 % videre til staten. Dette gjelder jo også varer bedriften kjøper inn; som bedriften får tilbake fra staten. Så dersom noen går konkurs utelukkende på grunn av at de må betale mva til staten, så er det fryktelig dårlig planlagt av bedriften, og noe er veldig galt i driften. Jeg driver selv bedrift, og synes også at mva er noe dritt. MEN, man er klar over det, og man setter disse pengene til side, OG de er beregnet inn i utsalgsprisen. Så å legge ut en sånn snap til tusenvis av mennesker som ikke har kunnskap om det å drive bedrift blir jo helt galt. Nå tror sikkert alle boblebarna at de kan gå konkurs, og må opprette enda en spleis for å redde boblehuset, eller blakke seg på salget de har satt i gang. Ikke bra opplegg..... 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå