Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Armarillo skrev (2 timer siden):

Du trenger ikke å skrive "boblemoren din" til meg altså 😂 Sånn teite hersketeknikker funker dessverre ikke. Jeg er uenig i mye, og hvertfall i spleisen 😅 

Men dette med Tina er jo bare snålt. Ja, hun har suksess, med andres produkter. Hun har ikke laget noe selv. Det blir to forskjellige ting. Selvfølgelig vil ikke hun reklamere for en konkurrent, noe som er kjempeforståelig. Men hun hadde ikke trengt å svartmale Boblehuset sine produkter på grunn av at de blir konkurrenter. Nå følger ikke jeg med slavisk, men det jeg har sett er at Mona har forsvart seg mot stikkene fra Tina. Og det tenker jeg hun må få lov til. Mange av følgerne dems følger begge to, så når Tina kommer med opplysninger som direkte svartmaler Mona sine produkter må hun vel få gå ut og gi et svar til det? 🤔 Bare tenker for meg selv, hadde det vært min venninne, så hadde jeg blitt både lei meg og hatt lyst til å forklare hva/hvorfor selv. Det må vel være lov. 

Men nei, dessverre, hun er verken "Boblemora" mi, eller jeg "boblebarnet" hennes. Det er noe av det kleieste jeg ser at folk holder på med. Men jeg sier meningen min når jeg er uenig, uavhengig av om det er i favør av vedkommende eller ikke. Noe du hadde visst hadde du lest lenger opp 😊

Nå er det faktisk sånn at boblehuset sine fans kalles boblebarna, og Mona boblemor, som du jo er kjent med. Så og anta/påstå/tolke at noen er en del av de, er ikke det samme som å bruke hersketeknikker. Jeg sier det ikke for å få deg til å føle deg liten eller dum, eller for å få overtak. Jeg skrev det fordi jeg antok at du var det. Feil av meg, men langt fra noen hersketeknikk. Skjønner dog at du syns det er lettvint å slenge det ut som kritikk. 

Faktisk så har de også egne produkter. Men jeg tror ikke det er det som er så viktig for henne heller. Om hun hadde ønsket å utvikle noe så hadde hun vel gjort det, hun har både midler og nettverk, men hun vet vel som så mange andre at ordentlig hudpleie ikke utvikles over natta. Se bare til andre land, hvor enormt mye lengre mange har kommet i utviklingen av sin hudpleie enn det vi har. Jeg syns det er helt på sin plass å være skeptisk til denne hudpleien, og det tror jeg flere kommer til å være. 

Men det du sier er jo direkte feil. Mona har gjentatte ganger brukt Tina sine produkter som eksempel på en ufyselig måte, og selv om det ikke er Tina som har utviklet de så er det hennes levebrød Mona kaster under bussen for å promotere sine egne produkter. Så til slutt er vel den kollegiale lojaliteten borte for Tina sin del også tenker jeg.  
Og bare så det er sagt, så er ikke jeg særlig fan av noen av de, før jeg blir beskyldt for å være hva nå enn Tina sine fans er. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faina skrev (9 minutter siden):

Selv om jeg handler litt fra Boblehuset og følger snappen, så er jeg ikke med i det der boblegreierne. Ikke har jeg vært med på spleisen heller. Ikke at jeg har noe imot den. 

Tina har definitivt startet dette her. Og som Armarillo skriver, så har ikke Tina laget noe selv. At hun har fått til å selge andres varer er vel og bra det. Og jeg bruker også en del av produktene fra Gemology. Men hun virker misunnelig på det Mona har fått til nå. Og om Boblehusets hudpleie blir like bra, eller bedre enn det Byutique selger, og en del av kundene er de samme, da er nok frykten der for at Byutique mister salg.

Jeg har vært uenig med Mona, men aldri følt at hun er nedlatende av den grunn. 

Tina derimot! Hun er nedlatende og later som at det ikke finnes noooen andre som reagerer negativt på deres produkter. Og om man har en annen oppfatning av et produkt hun skryter opp i skyene, så er det ikke produktene det er noe feil med, det er deg. Og sånne tilbakemeldinger blir absolutt aldri delt på snap. Mona derimot tok feks opp det med at noen ikke var fornøyde med deodorantene og ville prøve nye oppskrifter. 

Altså hvooor mange ganger har ikke Mona sagt at iiiiingen reagerer på deres produkter?! 😂 Sånn utenom deoen. 

også vet vi at anmeldelser ikke blir publisert på nett om de ikke sleiker ræven til produktet.
Og klager kjenner de seg ikke igjen i. 
Ho har selv vært ute å sagt at om to stykker reagerer på noe så sier de ikke lengre at ingen reagerer. Og jeg VET at det er flere som har reagert og sagt i fra om noen av produktene, men når de kommer opp på snappen så er det baaare lovnader om hvor fantastisk det er og ingen som har reagert 🤡

kunne ønske jeg fortsatt hadde samtalen mellom oss, men det var det hersketeknikker på høyt nivå. Typ «du skjønner det lillevenn» hersketeknikker. Så da har vi nok ulikt syn på det! ☺️

• Liker 2
Skrevet
Faina skrev (16 timer siden):

Selv om jeg handler litt fra Boblehuset og følger snappen, så er jeg ikke med i det der boblegreierne. Ikke har jeg vært med på spleisen heller. Ikke at jeg har noe imot den. 

Tina har definitivt startet dette her. Og som Armarillo skriver, så har ikke Tina laget noe selv. At hun har fått til å selge andres varer er vel og bra det. Og jeg bruker også en del av produktene fra Gemology. Men hun virker misunnelig på det Mona har fått til nå. Og om Boblehusets hudpleie blir like bra, eller bedre enn det Byutique selger, og en del av kundene er de samme, da er nok frykten der for at Byutique mister salg.

Jeg har vært uenig med Mona, men aldri følt at hun er nedlatende av den grunn. 

Tina derimot! Hun er nedlatende og later som at det ikke finnes noooen andre som reagerer negativt på deres produkter. Og om man har en annen oppfatning av et produkt hun skryter opp i skyene, så er det ikke produktene det er noe feil med, det er deg. Og sånne tilbakemeldinger blir absolutt aldri delt på snap. Mona derimot tok feks opp det med at noen ikke var fornøyde med deodorantene og ville prøve nye oppskrifter. 

Så enig!

Skrevet

Det jeg liker ved Tina hun kommenterte en gang og er ferdig med saken. Men Mona måtte legge ut to ganger samme spørsmål og svar for å understreke . 

Det sier også noe om profesjonalitet til en. 

Og en annen tanke hun som bedriftseier kunne svare til vedkommende privat og la vare skrive offentlig om ikke det kom mer sak av det .

jeg klarer ikke forstå at alt skal legges ut offentlig og til alle , gjelder både Tina og Mona og andre .

Har du noe å fortelle / svare , ikke nevn navna da . Bruk generelt , bruk kilde og fakta . 

• Liker 2
Skrevet

Jeg følge både Mona og Tina, og jeg skjønte ikkje hva Mona snakka om når hu begynte å rante om hvordan hennes bedrift var snakket negativt om osv. Jeg måtte inn på Tina og se story en gang til før jeg skjønte hva Mona mente. Du må jammen meg legge godviljen til og leter etter å bli krenka dersom du blir krenket av det. Ingen kunne skjønne at det Tina sa handlet om boblehuset fordi hun snakket faktisk om sjampo på generell basis med sulfater…. Noe sjampobarene faktisk inneholder… Her ble det laget storm i vannglass av bedriften boblehuset helt selv. Jeg syns Tina har forholdt seg profesjonelt jeg. Mona var på grensen til personangrep som motsvar. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Fullrulle skrev (15 timer siden):

Jeg følge både Mona og Tina, og jeg skjønte ikkje hva Mona snakka om når hu begynte å rante om hvordan hennes bedrift var snakket negativt om osv. Jeg måtte inn på Tina og se story en gang til før jeg skjønte hva Mona mente. Du må jammen meg legge godviljen til og leter etter å bli krenka dersom du blir krenket av det. Ingen kunne skjønne at det Tina sa handlet om boblehuset fordi hun snakket faktisk om sjampo på generell basis med sulfater…. Noe sjampobarene faktisk inneholder… Her ble det laget storm i vannglass av bedriften boblehuset helt selv. Jeg syns Tina har forholdt seg profesjonelt jeg. Mona var på grensen til personangrep som motsvar. 

Så enig. Syns hele dama er skikkelig usmakelig. 

Skrevet

Mye reising på bobla. Hjalp på med spleisen tydeligvis...

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Fullrulle skrev (22 timer siden):

Og det blir ekstra feil når snapkontoen hennes er bedriften hennes, og ikke privatsnap. Velger du å bruke bedriften som din egen vlog så er du bedriftens fjes utad 24/7. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Håper de fleste har skjønt at dette er temu smykker.

Screenshot_20250910_075553_Snapchat.jpg

• Liker 4
Skrevet
Anelyy skrev (2 timer siden):

Håper de fleste har skjønt at dette er temu smykker.

Screenshot_20250910_075553_Snapchat.jpg

Sykt at følgerne ikke har skjønt det.. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt, men må innrømme at jeg ikke skjønte at det var Temu før jeg leste det her 🙈 Trodde på henne når hun oppgav verdi og sa hun fikk mengderabatt. Det er jo ren svindel!

• Liker 6
  • 1 måned senere...
Skrevet

Legge ut rumpebilder på bedriften sin Snapchat konto, er det mulig…

Skrevet (endret)
Sofirus skrev (På 16.10.2025 den 13.17):

Legge ut rumpebilder på bedriften sin Snapchat konto, er det mulig…

Hææ? Har ikke sett noen rumpebilder? 

Endret av Faina
Skrevet
Faina skrev (4 timer siden):

Hææ? Har ikke sett noen rumpebilder? 

Visstnok bilde av en duftbrenner formet som en rumpe... skulle likt og visst hvor mange klikk hun fikk for denne...

• Liker 1
Skrevet

Er dette seriøst? Reagerer folk for at hun repostet en snap fra en kunde som tilfeldigvis hadde en voksbrenner formet som en rumpe? 😅 Mange har denne voksbrenneren. Hun lager vokssmelt og selger også voksbrennere. Nå vet ikke jeg om dama har akkurat den i sortimentet sitt, men la oss si hun har det. Skal hun ikke vise frem akkurat det produktet fordi det er formet som en rumpe? 

Dette må være tull.

• Liker 2
Skrevet
sitry skrev (18 timer siden):

Visstnok bilde av en duftbrenner formet som en rumpe... skulle likt og visst hvor mange klikk hun fikk for denne...

Ikke verre. Altså om folk reagerer på den, så har de for lite å gjøre 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Armarillo skrev (1 time siden):

Er dette seriøst? Reagerer folk for at hun repostet en snap fra en kunde som tilfeldigvis hadde en voksbrenner formet som en rumpe? 😅 Mange har denne voksbrenneren. Hun lager vokssmelt og selger også voksbrennere. Nå vet ikke jeg om dama har akkurat den i sortimentet sitt, men la oss si hun har det. Skal hun ikke vise frem akkurat det produktet fordi det er formet som en rumpe? 

Dette må være tull.

Det er ikke grenser for hva folk blir krenka for i dag 😅 

Skrevet
Faina skrev (1 time siden):

Det er ikke grenser for hva folk blir krenka for i dag 😅 

Nei, det er jammen tydelig 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...