AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli En jeg har sex med, gjerne kinky liker at jeg kaller han "flink gutt" "åå så flink gutt du er" og sånt. Er det vanlig at menn liker sånt? Anonymkode: 31baa...2ca
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Menn er ikke en homogen gruppe. Vet ikke hvor vanlig det er, men naturlig er det. Har også møtt flere sånne. Men tenner ikke på det, så har ikke blitt noe sex. Anonymkode: 7452e...927 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli jeg tenker det er like vanlig som mye annet, og oooof det tenner noe dypt i meg når jeg kan få rose han. Elsker det. Anonymkode: e0be4...ebc
Bamseklemmer Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): En jeg har sex med, gjerne kinky liker at jeg kaller han "flink gutt" "åå så flink gutt du er" og sånt. Er det vanlig at du som mann liker sånt? Anonymkode: 31baa...2ca Sånn.. nå jeg svarer ja🤭 Det er fordi ros og nytelseslyder, fungerer som en erogen sone i hjernen. Det gjør det lettere for orgasmen å trille ut. Så lenge det er positivt.. vel å merke👏 Så det hjelper faktisk å gjøre dette med seg selv i alenetid🫠 En av årsakene til at noen sliter med orgasme, kommer mest sannsylig av manglede empati, ros og nytelseslyder fra en partner. Fordi det er føles negativt og kan føre til bekymringer av stillhet. Noen foretrekker skikkelig grov dirty talks.. Men det er fremdeles positivt, fordi de tenner på det.. Alt dette, er en del av "Orgasme-forståelsen" 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): En jeg har sex med, gjerne kinky liker at jeg kaller han "flink gutt" "åå så flink gutt du er" og sånt. Er det vanlig at menn liker sånt? Anonymkode: 31baa...2ca Klø han under haka og gi han en godbit. Anonymkode: 21e44...c42 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): En jeg har sex med, gjerne kinky liker at jeg kaller han "flink gutt" "åå så flink gutt du er" og sånt. Er det vanlig at menn liker sånt? Anonymkode: 31baa...2ca Flink til hva? Husvask, oppvask, pedikyr, manikyr, klesvask ? Anonymkode: 2b176...4fa
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Det er neppe vanlig. Ikke noe for meg, men det høres gøy ut. Mann Anonymkode: c189a...da3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli Det er uendelig med variasjoner i hva man liker. Det vekker kanskje noe i ham som han ikke kan forklare. Kanskje " væt snill gutt" kan være en annrn variant, fulgte av " ellers..." og så ett eller annet lekent. Anonymkode: 88fc9...861
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli I min track record, nei. Anonymkode: abd27...dbd 1
miSs. Skrevet 13. juli #13 Skrevet 13. juli Snakker sånn til biskja ja, men ikke til typen. så nei det der hadde jeg fått innover tiss av.
AnonymBruker Skrevet 13. juli #14 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 0.49): En jeg har sex med, gjerne kinky liker at jeg kaller han "flink gutt" "åå så flink gutt du er" og sånt. Er det vanlig at menn liker sånt? Anonymkode: 31baa...2ca Ja, det er veldig vanlig …men tror noen kvinner tiltrekker de mennene, mer enn andre. Anonymkode: 7a30b...ffa
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 0.51): Har også møtt flere sånne. Men tenner ikke på det, så har ikke blitt noe sex. Anonymkode: 7452e...927 Plutselig en dag sitter du i saksa ✂️ Anonymkode: 7a30b...ffa
AnonymBruker Skrevet 13. juli #17 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 0.49): En jeg har sex med, gjerne kinky liker at jeg kaller han "flink gutt" "åå så flink gutt du er" og sånt. Er det vanlig at menn liker sånt? Anonymkode: 31baa...2ca Kan jeg aldri tenke meg😂 Anonymkode: b7d17...624
AnonymBruker Skrevet 13. juli #18 Skrevet 13. juli Gutter liker det kanskje, men ikke menn. Anonymkode: 3300a...f4a
AnonymBruker Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 0.49): En jeg har sex med, gjerne kinky liker at jeg kaller han "flink gutt" "åå så flink gutt du er" og sånt. Anonymkode: 31baa...2ca Det var lite kinky. Anonymkode: 66021...814
AnonymBruker Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Gutter liker det kanskje, men ikke menn. Anonymkode: 3300a...f4a Er det det som kalles skjør maskulinitet? Anonymkode: 7a30b...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå