AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Har det blitt inn å gå med shorts oppknept? Sett flere nå med olashorts som ikke er kneppet igjen. Ser veldig rart ut Anonymkode: 60e89...612
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Det er så utrolig harry. Så en jente med oppknept jeansshorts og magetopp på senter her om dagen. Sto på ett ben med det løftede benet mot en stolpe. Så veldig dumt ut. Hvis man ikke får igjen knappen får man kjøpe en større størrelse, spør du meg. Anonymkode: ba409...907 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Det er y2k moten som er tilbake. Jeg gikk sånn i ca 2002, det er visst moderne og sett noen gå sånn nå også. Anonymkode: bce51...79e 2 1
Rhodiola Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Tråden er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er så utrolig harry. Så en jente med oppknept jeansshorts og magetopp på senter her om dagen. Sto på ett ben med det løftede benet mot en stolpe. Så veldig dumt ut. Hvis man ikke får igjen knappen får man kjøpe en større størrelse, spør du meg. Anonymkode: ba409...907 Ser veldig dumt ut ser ut som de bruker for små shorts og at mangen tyter ut. Så ei som også hadde glidelåsen nede, ser ikke ut Anonymkode: 60e89...612 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli Er det smekken som ikke er igjen? Jeg får alltid påpakk når jeg har glemt å lukke smekken. Anonymkode: f88ee...937
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det smekken som ikke er igjen? Jeg får alltid påpakk når jeg har glemt å lukke smekken. Anonymkode: f88ee...937 Ja er smekken de ikke har igjen, og de har ikke glemt det de gjør det bevisst det er tydelig Anonymkode: 60e89...612
AnonymBruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser veldig dumt ut ser ut som de bruker for små shorts og at mangen tyter ut. Så ei som også hadde glidelåsen nede, ser ikke ut Anonymkode: 60e89...612 Helt enig. Og med så liten shorts får man mage uansett om man ikke har noe særlig mage. Sikkert derfor de har knappen åpen også. Glidelåsen nede er jo enda verre. Hun jeg så så passe teit ut. Drev sikkert og tok selfies. Midt på kjøpesenteret. Classy Anonymkode: ba409...907
AnonymBruker Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli Det er ikke meningen at de over en viss alder skal like ungdomsmoten. Når i historien har voksne folk likt det ungdommen driver med? Anonymkode: 907c3...106 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Dette har vært vanlig i flere år nå, minst 5-6. Har sett flere influensere gå slik. Har aldri skjønt hvorfor. Mistenker at de har misforstått noe..... Anonymkode: 4b998...c77
Grüner Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har det blitt inn å gå med shorts oppknept? Sett flere nå med olashorts som ikke er kneppet igjen. Ser veldig rart ut Anonymkode: 60e89...612 Det er vel litt fjorårs nå
Maskinfører Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Når jeg jobba på kirkegården så gikk jeg alltid med åpen smekk kjørte for det meste gravemaskin da 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli Maskinfører skrev (6 minutter siden): Når jeg jobba på kirkegården så gikk jeg alltid med åpen smekk kjørte for det meste gravemaskin da du er morsom Anonymkode: ba409...907 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Høres like dumt ut som å gå med selene på skibuksa hengende nede🤣😂 Anonymkode: 49e4f...ea2 2
Maskinfører Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): du er morsom Anonymkode: ba409...907 Ja er jo det 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke meningen at de over en viss alder skal like ungdomsmoten. Når i historien har voksne folk likt det ungdommen driver med? Anonymkode: 907c3...106 Noe som heter at kua glemmer at den har vert kalv.. sikkert et og annet med deg når du var tenåring også? Anonymkode: 3fd91...4df 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli Maskinfører skrev (8 timer siden): Når jeg jobba på kirkegården så gikk jeg alltid med åpen smekk kjørte for det meste gravemaskin da Du viste ære ovenfor de avdøde når du gravde igjen graver da? Anonymkode: 3fd91...4df 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Dette så jeg i Oslo i fjor sommar, på unge tenåringsjenter. Utrolig smakløst og harry etter min mening. Men så er jeg over 40 da😂 Anonymkode: fbb90...705
Perle Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli (endret) Det er vel kult igjen da. Jeg var "kul" 16-17 åring i år 2000 og jeg har registret at mye av det vi gikk med da, eller måten vi stylet oss på er "In" igjen (Y2K estetikken) Det er nok ikke meningen at vi over 40 skal synes dette er fint, og dersom vi hadde gjort det hadde trenden brått tatt slutt... Haha. 😅 Har alle mine ungdomsklær fortsatt i barndomshjemmet, og det er gøy å plukke fram elementer som plutselig er aktuelle igjen (hvis da gåt år å kombinere med en voksen garderobe uten at dette ser krampeaktig ut) Endret 6. juli av Perle Leifer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå