Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fader altså!

Har en bugaboo fox 5 som er 1 mnd gammel. I dag klarte jeg knekke festet på understellet (det man fester bagdel på) da jeg lukket bagasjerommet.

noen som har erfaring med det? Kan det limes? MÅ jeg kjøpe nytt understell til 6-7.000 kr??? Vil bare gråte! 

Anonymkode: 45444...10e

AnonymBruker
Skrevet

Det fins en del reservedeler å få tak i, kanskje butikken du kjøpte hos kan bestille for deg. Hør med dem 

Anonymkode: d95ed...aff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det fins en del reservedeler å få tak i, kanskje butikken du kjøpte hos kan bestille for deg. Hør med dem 

Anonymkode: d95ed...aff

Får prøve det! Takk for tips.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk evt om du kan få kjøpt nytt understell brukt. 

Anonymkode: 32f62...515

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fader altså!

Har en bugaboo fox 5 som er 1 mnd gammel. I dag klarte jeg knekke festet på understellet (det man fester bagdel på) da jeg lukket bagasjerommet.

noen som har erfaring med det? Kan det limes? MÅ jeg kjøpe nytt understell til 6-7.000 kr??? Vil bare gråte! 

Hadde aldri prøvd å lime noe slikt. Det handler om sikkerhet. Hva om alt løsner og du er i en situasjon der bagen løsner midt ute i veien, med trafikk, eller du står med en ikke fungerende vogn, langt unna bil og må bære alt? 
Forferdelig til å gjøre og en følelse når du oppdager hva du har gjort som ingen unner deg. 
Googler du reservedeler og vognen så kan du være heldig å finne det du trenger. Eller ved å kontakte forhandler. 
Men er det ikke litt dårlig at understellet ikke tåler så pass? Uten å kjenne hele hendelsesforløpet. 

Anonymkode: 529e7...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...