AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli jeg og mannen min har tenkt oss på en romantisk weekend og lurer da på om det er noen som har gode forslag på hvor vi bør dra? vi ønsker et romantisk hotell og en koselig by i NORGE ❤️ Anonymkode: fd707...79b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Et med godt isolerte rom hvis du med «romantisk» mener masse sex. Plagsomt for andre å høre på. Anonymkode: 72e11...1ea
Slarti Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli NordNorge. Men ikke Tromsø. Mo i Rana, Brønnøysund, Bodø, Narvik, Harstad. Alle fine plasser på sin måte. Midnattssol i Bodø, Narvik og Harstad. så fint for en romantisk tur i midnattssola. Tromsø og Lofoten er ikke levelig pga turisme. I Tromsø går du i kø over alt. Ikke plass til alle turistene og lokalbefolkninga rømmer. Kirkenes er også en fin plass.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Et med godt isolerte rom hvis du med «romantisk» mener masse sex. Plagsomt for andre å høre på. Anonymkode: 72e11...1ea hva slags type hotell er det du plier å dra på? Anonymkode: fd707...79b
aksase Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli The Well i Oslo. Fint hotell, god mat og nakenspa. Perfekt.... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Støtter the Well. Er mange flotte og romantiske hotell. Men mange SPA-hotell er nærmest familiehotell, for de som ikke drar ut av Norge. Anonymkode: fdb39...89b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli aksase skrev (10 minutter siden): The Well i Oslo. Fint hotell, god mat og nakenspa. Perfekt.... haha Anonymkode: fd707...79b
aksase Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): haha Anonymkode: fd707...79b Ikke noe å le av. Det er et fantastisk sted. Råeste spa-hotellet i Norden. Må til Holland, Belgia eller Tyskland for å finne noe som likner. Endret 5. juli av aksase
AnonymBruker Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli vel er overhode ikke naken bading jeg og min mann ønsker oss på en romantisk weekend Anonymkode: fd707...79b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Solstrand utenfor Bergen? Anonymkode: c9d20...ba5 bergen kommer vi ikke til å dra til Anonymkode: fd707...79b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Trondheim og Britannia hotell. spa på hotellet. Fantastisk mat. Trivelig by Anonymkode: 40b54...aa8
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trondheim og Britannia hotell. spa på hotellet. Fantastisk mat. Trivelig by Anonymkode: 40b54...aa8 var fint hotell men det er lite å velge mellom når det kommer til middag passer dessverre veldig dårlig Anonymkode: fd707...79b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): var fint hotell men det er lite å velge mellom når det kommer til middag passer dessverre veldig dårlig Anonymkode: fd707...79b Lite å velge i? Kjenner du Trondheim? Anonymkode: 40b54...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #16 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lite å velge i? Kjenner du Trondheim? Anonymkode: 40b54...aa8 jeg mente på selve hotellet Anonymkode: fd707...79b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg mente på selve hotellet Anonymkode: fd707...79b Uforståelig for meg, siden det er fire middagssteder inne på hotellet, med grillbord på jonathans som min personlige favoritt. Og Speilsalen med sin Michelin-stjerne er jo også noe spesielt. Men jeg antar at dere ikke planlegger for å spise alle måltidene på hotellet? Da vil dere gå glipp av mye - uansett hvilket hotell i Norge dere velger. Det er ofte ikke hotellene som har de beste resturantene Anonymkode: 40b54...aa8 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #18 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Uforståelig for meg, siden det er fire middagssteder inne på hotellet, med grillbord på jonathans som min personlige favoritt. Og Speilsalen med sin Michelin-stjerne er jo også noe spesielt. Men jeg antar at dere ikke planlegger for å spise alle måltidene på hotellet? Da vil dere gå glipp av mye - uansett hvilket hotell i Norge dere velger. Det er ofte ikke hotellene som har de beste resturantene Anonymkode: 40b54...aa8 På siden til hotellet så sto det at det var 6 forskjellige retter å velge mellom. Vi pleier å spise ute å inne men i tilfelle regn ønsker jeg et hotell med greit utvalg siden vi var veldig uheldig med været ene gangen vi bodde på hotell i Oslo mitt i byen så mye å velge mellom ute men fristet lite å hå ut i regnet så måtte spise på hotellet hvor det bare var 3 rett å velge mellom å det var kun sjømat som jeg ikke kan spise Anonymkode: d9823...525
AnonymBruker Skrevet 5. juli #19 Skrevet 5. juli 6 ulike mat- og drikke-konsepter, står det. Det betyr ikke 6 retter. Men 6 ulike steder som serverer mat og/eller drikke. Klikka du deg inn på noen av serveringsstedene og så på menyen? https://britannia.no/mat-og-drikke Nå skal jeg ikke krangle på at Trondheim og Britannia ikke er riktig for dere, men du har tydelig misforstått konseptet Anonymkode: 40b54...aa8 3 2
test1e Skrevet 5. juli #20 Skrevet 5. juli Jeg ville i hvert fall valgt et hotell med gangavstand til sentrum. Sånn om man skal finne på noe utenfor hotellet. Teater/revy/konsert/restaurant/pub etc etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå