Gå til innhold

Vond lukt etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K39. Med eksen og flere andre partnere har det luktet vondt etter at de har kommet i meg. Sånn typ fiskelukt/BV i timene/dagen etter. Har nå vært i et forhold med en mann i 3 år og har aldri kjent den lukten med han. Hva kommer dette av egentlig? 

Anonymkode: e8e05...981

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den lukten har jeg kjent med bare en eneste mann og det var helt forferdelig stank 🤢 Fikk høre senere av andre at det hadde noe med at noen mennesker rett og slett reagerer annerledes kjemisk sammen når kroppsvæsker blandes. 

Anonymkode: c1bff...416

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bakteriell vaginose. 

Anonymkode: 6cc9f...5bc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Bakteriell vaginose. 

Det er det ikke når lukta kun kommer med en bestemt partner. Var sånn med eksen. 

Anonymkode: e90a0...32c

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det betyr bare at man har lite kompatibel bakterieflora, og at væskene reagerer med hverandre. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, lite kompatibel tarmflora. Jeg tenkte ikke slik den gang, men nå når jeg "lever mer i tråd med kroppen min" tenker jeg at det var et signal om at vi genetisk ikke passet bra sammen eller helst et slags varsel om at noe underbevisst i meg reagerte på den personen og ikke ville ha sex med ham. 

Anonymkode: ba684...8a1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, lite kompatibel tarmflora. Jeg tenkte ikke slik den gang, men nå når jeg "lever mer i tråd med kroppen min" tenker jeg at det var et signal om at vi genetisk ikke passet bra sammen eller helst et slags varsel om at noe underbevisst i meg reagerte på den personen og ikke ville ha sex med ham. 

Hahahah, sorry, ikke TARMflora, bakterieflora, selvsagt. 🙈 Uff det var en lei glipp. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

K39. Med eksen og flere andre partnere har det luktet vondt etter at de har kommet i meg. Sånn typ fiskelukt/BV i timene/dagen etter. Har nå vært i et forhold med en mann i 3 år og har aldri kjent den lukten med han. Hva kommer dette av egentlig? 

Anonymkode: e8e05...981

Det stemmer det.. hvis jeg ikke skyller av pikken etter utløsning, lukter det tørrfisk av dårlig kvalitet dagen etterpå😅
Eller det lukter "gutterom" til dere som er foreldre.. Den samtalen har jeg tatt med mine, nå lukter det frisk og godt igjen👍
Jeg tror lukten kommer av nedbryting.. på samme måte som urin, og bleier som ligger som ligger over en viss tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt naturlig. Ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: 88500...11d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må også dusje etterpå, ellers stinker det. Mannen dusjer med en gang etter sex, men jeg må vente til dagen etter om vi har hatt sex på kvelden. Ellers er det igjen rester oppi der som renner ned og stinker likevel. Jeg stinker ikke på egen hånd, men med sæd oppi der skjer det noe… 

Anonymkode: 02aa2...7a1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (13 timer siden):

Det stemmer det.. hvis jeg ikke skyller av pikken etter utløsning, lukter det tørrfisk av dårlig kvalitet dagen etterpå😅
Eller det lukter "gutterom" til dere som er foreldre.. Den samtalen har jeg tatt med mine, nå lukter det frisk og godt igjen👍
Jeg tror lukten kommer av nedbryting.. på samme måte som urin, og bleier som ligger som ligger over en viss tid. 

Der røpte du deg. Det stemmer ikke i det hele tatt. Hvis du var en mann da hadde du vist at dette er absolutt ikke er en ting vi menn opplever. Heller er det motsatt. At lukten som sitter igjen er ganske så digg. Jeg har hatt mistanke over lengre tid at du var en kvinne som skriver under et mannlig alter ego og der kom bekreftelsen. Det du beskriver er din egen erfaring av bakteriell vaginose på deg selv eller at du er egentlig en mann (incel) som aldri har vært med en kvinne, men skriver under et alter ego på et jevne kvinne forum. 

Anonymkode: 205a6...eb2

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Der røpte du deg. Det stemmer ikke i det hele tatt. Hvis du var en mann da hadde du vist at dette er absolutt ikke er en ting vi menn opplever. Heller er det motsatt. At lukten som sitter igjen er ganske så digg. Jeg har hatt mistanke over lengre tid at du var en kvinne som skriver under et mannlig alter ego og der kom bekreftelsen. Det du beskriver er din egen erfaring av bakteriell vaginose på deg selv eller at du er egentlig en mann (incel) som aldri har vært med en kvinne, men skriver under et alter ego på et jevne kvinne forum. 

Så fordi du aldri merker det, stemmer det ikke for noen? 😅

Her luker det hvis mannens sæd blir værende for lenge, være seg inni meg, eller på kroppen. Merker det også fra søppla med kondom hvis den ikke tas ut dagen etter 🫣 

Anonymkode: df78f...f70

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

@Bamseklemmer er en mann i aller høyeste grad...

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi du aldri merker det, stemmer det ikke for noen? 😅

Her luker det hvis mannens sæd blir værende for lenge, være seg inni meg, eller på kroppen. Merker det også fra søppla med kondom hvis den ikke tas ut dagen etter 🫣 

Anonymkode: df78f...f70

Husk på, uttalelsen kom fra en som titulerte seg som "vi menn", ergo en av dem som tror at alle menn er som seg selv. Da har man jo null troverdighet.

Er selv mann og har samme erfaring: Sæd som får tørke inn fort lukter omtrent ikke, sæd som blir liggende "flytende" lenger kan etter hvert begynne å lukte veldig merkbart.

Tror også på det med at ikke alle par har like "forenlige" kjønnsvæsker mht lukt etterpå. For oss her er det overhodet ikke merkbart. 

Anonymkode: c3b7e...0e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Husk på, uttalelsen kom fra en som titulerte seg som "vi menn", ergo en av dem som tror at alle menn er som seg selv. Da har man jo null troverdighet.

Er selv mann og har samme erfaring: Sæd som får tørke inn fort lukter omtrent ikke, sæd som blir liggende "flytende" lenger kan etter hvert begynne å lukte veldig merkbart.

Tror også på det med at ikke alle par har like "forenlige" kjønnsvæsker mht lukt etterpå. For oss her er det overhodet ikke merkbart. 

Anonymkode: c3b7e...0e0

Stemmer det. Jeg tørker lett med dopapir etter vi har hatt sex og jeg har aldri opplevd rekelukt.  Hverken av min samboers underliv eller meg selv. Selvom jeg ofte har hatt blanding av våre "råtnende" kroppsvæsker på tissen till dagen etterpå. Ville heller si at jeg liker lukta av mitt eget kjønn i etterkant av sex. Til og med, dagen etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet

Er helt vanlig for noen å få det, og lukta går over når dere vennes hverandre. 

Anonymkode: e3bda...d02

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bakteriell vaginose. 

Nei, det stemmer ikke! Jeg hadde sånn lukt med en tidligere partner, testet meg uten påvist sykdom, hadde to partnere etter det der alt luktet normalt, hadde så en ny partner der lukten oppsto igjen, ingen sykdom, og med min mann har dette aldri vært et problem. 

Supert om sånne som deg slutter å slenge ut "diagnoser".

Anonymkode: 1c44f...3b9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (1 time siden):

@Bamseklemmer er en mann i aller høyeste grad...

Garantert. En kvinne ville aldri skrevet så mye ekkelt og sykt som han 🤢

Anonymkode: 4d0af...0b7

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva er så ekkelt og sykt, synes du? Lurer mest siden jeg vakler mellom fascinasjon og noe helt annet når jeg leser innleggene hans.

Anonymkode: 1c44f...3b9

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva en kvinne skriver eller ikke er helt umulig å vite. Det er mange anonyme her på KG.

Han skriver det han skriver for en grunn og av en grunn, og hva den grunnen er, er det bare han som vet og ingen andre.

Endret av Irak
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...