AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Jeg har ca lik figur som modellen og er 45 år. Anonymkode: 54ed5...7f5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Link https://bikbok.com/no/p/lulu-ribbestrikket-kjole-mork-gronn-kjoler--skjort-kjoler-dame/7363187_F790 Anonymkode: 54ed5...7f5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Gå med til hva, hvor, når? Anonymkode: 216ca...416 9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå med til hva, hvor, når? Anonymkode: 216ca...416 På fritiden. Anonymkode: 54ed5...7f5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Du er 20 år for gammel og kjolen er 20 cm for kort for deg! Anonymkode: afd37...d1e 8 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På fritiden. Anonymkode: 54ed5...7f5 Ja det passer den til, er en fin kjole Anonymkode: 216ca...416 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli Den så veldig kort ut! Ellers går du med det du har lyst til. Anonymkode: d3248...9fc 1
MissKatt Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli Ja, jeg synes du kan gå med den. Jeg synes ikke kjolen er for kort. Husk at modellen på bildet er 182 og har på størrelse S. Det kan derfor virke som om kjolen er kortere enn den er (med mindre du også er 182) 4 2
Raven.Writingdesk Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har ca lik figur som modellen og er 45 år. Anonymkode: 54ed5...7f5 Jeg synes den er alt for kort. Du kan jo forsøke å se for deg hva som skjer når denne dama må bøye seg ned. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli MissKatt skrev (3 minutter siden): Ja, jeg synes du kan gå med den. Jeg synes ikke kjolen er for kort. Husk at modellen på bildet er 182 og har på størrelse S. Det kan derfor virke som om kjolen er kortere enn den er (med mindre du også er 182) Jeg er 168. TS Anonymkode: 54ed5...7f5
Honey Dew Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli Altfor kort. Bruk en som rekker deg til knærne. Går du rundt med den på deg, virker det h...te, 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Alle over 25 er for gamle for Bikbok. Anonymkode: 68cca...d07 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli Honey Dew skrev (3 minutter siden): Altfor kort. Bruk en som rekker deg til knærne. Går du rundt med den på deg, virker det h...te, Selv med strømpebukse? Anonymkode: 54ed5...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle over 25 er for gamle for Bikbok. Anonymkode: 68cca...d07 Å? Viste ikke at det var aldersgrense på den butikken. Anonymkode: 54ed5...7f5 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #16 Skrevet 5. juli Hvis du trives med så korte kjoler som gir følelsen av at halve ræva titter frem bare du bøyer nakken, så kan du selvsagt bruke den. Jeg hadde ikke klart å gå i så kort kjole, og jeg er bare et par år eldre enn deg. Det var gøy i 20-årene og et bittelite stykke inn i 30-årene, men så kjente jeg at det begynte å føles veldig feil med mus-i-kant-skjørt. Anonymkode: 1ed9a...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv med strømpebukse? Anonymkode: 54ed5...7f5 Hva forskjell gjør det? Må i så fall være så tykk at den nesten er ugjennomsiktig da. Anonymkode: a9c5e...cc5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #18 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å? Viste ikke at det var aldersgrense på den butikken. Anonymkode: 54ed5...7f5 Du må ha vært heldig for ikke å ha blitt spurt om ID😂 Anonymkode: 216ca...416
AnonymBruker Skrevet 5. juli #19 Skrevet 5. juli Om du bruker strømpebukse går det fint, uavhengig av alder syns jeg den er for kort til å bruke uten strømpebukse. Anonymkode: 34371...cd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå