Gå til innhold

Har du litt tid til dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skriver fordi jeg er frustrert.

Har en mor som dømmer meg og snakker ned til meg og huffer og akker seg uansett hva jeg sier, hvor jeg står eller hvordan jeg spiser. Spiser for mye sikkert. Klager aldri på maten, men jeg vil ikke alltid ha det som blir servert heller.

Jeg røyker og det er så heslig synes hun. Selv om hun har røyket i 40år selv.

Jeg har autistiske drag og det vises.

Jeg sier alltid glad i deg og elsker deg i meldinger og i relasjoner. Får aldri noe tilbake. ALDRI.

Jeg begynner å bli lei av situasjonen og lei meg, og føler meg nedbrutt når vi er sammen.

Føler ikke mamma er glad i meg i det hele tatt.

Har ikke prøvd å snakke om det... Tørs ikke...

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du at hun synes det er heslig at du røyker, eller kan det være et tegn på at hun bryr seg om deg og ikke vil at du skal gjøre samme feil som henne? 

Bor dere sammen?

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...