Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du skriver at du er kinky, er det svært, svært mange som tolker dette som at du kun er ute etter uforpliktende moro. 

Anonymkode: 3faae...7ec

I profilene jeg har hatt har det kommet klart og tydelig frem om jeg er ute etter moro eller seriøse relasjoner så det skulle ikke være noen tvil. 

Jeg har forstått no at uansett hva jeg skriver her så vil 90% av dere tolke det slik dere vil uansett hva jeg sier.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (4 minutter siden):

I profilene jeg har hatt har det kommet klart og tydelig frem om jeg er ute etter moro eller seriøse relasjoner så det skulle ikke være noen tvil. 

Jeg har forstått no at uansett hva jeg skriver her så vil 90% av dere tolke det slik dere vil uansett hva jeg sier.

Vi prøver å hjelpe deg utifra hvordan datingverdenen fungerer nå. 

Hvis du skriver at du ønsker langvarig forhold, men også skriver kinky, så overstyrer sistnevnte meningen av førstnevnte. Og mange tolker deg som only a good time, not a long time.

Det burde ikke være slik, men det er det, dessverre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi prøver å hjelpe deg utifra hvordan datingverdenen fungerer nå. 

Hvis du skriver at du ønsker langvarig forhold, men også skriver kinky, så overstyrer sistnevnte meningen av førstnevnte. Og mange tolker deg som only a good time, not a long time.

Det burde ikke være slik, men det er det, dessverre. 

Takk, jeg setter pris på det. 
Skulle bare ønske det var en annen måte å skrive ting på for igjen dee handler ikke om at jeg må ha rett.  Det er mer jeg vil ikke kaste bort tiden til hverken deg eller meg 

Skrevet
WeirdLady73 skrev (På 6.7.2025 den 9.56):

😂ja og det unge menn setter pris på oss eldre damer mer …men vi begge vet ingen av delene er holdbart i lengden 

Det er fordi dere er lett tilgjengelige. Menn sin seksualitet (i snitt) er på en annen planet enn dere kvinner.

Skrevet
Gratis skrev (38 minutter siden):

Det er fordi dere er lett tilgjengelige. Menn sin seksualitet (i snitt) er på en annen planet enn dere kvinner.

Hvis jeg liker noen er jeg lett tilgjengelig, men det vil ikke si buksesmekken er åpen bare for noen får er hypp på meg.

Og min seksualitet i snitt er lik hvem som helst mann, så ikke ta alle kvinner under en kam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...