WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #41 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sextilbud har vel neppe med ærlighet å gjøre. Etter hva jeg forstår er det tilbud alle kvinner på datingapper får (altfor) mye av. Anonymkode: f987d...4ad Feil bruk av ordvalg fra min side men for all del om du vil henge deg opp i det så gjør det. Jeg tror du forstår at det jeg ville fram til er at bare forde jeg fikk herpes så har jeg ikke hatt mindre sex
AnonymBruker Skrevet 6. juli #42 Skrevet 6. juli Jeg har aldri fortalt en partner om at jeg har herpes. Ikke ens mannen min vet det. Jeg hadde utbrudd 2 ggr i begynnelsen, og det var 15 år før jeg møtte mannen. Kanske folk med hyppige utbrudd må fortelle, men hvis man ikke har det ser jeg ikke poenget. Anonymkode: 8f487...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #43 Skrevet 6. juli WeirdLady73 skrev (7 minutter siden): Det som plager meg er at jeg har måtte gjemme den jeg virkelig har vært i alle år. Jeg har blitt shamet og kalt raring. For hver partner jeg har hatt har blitt trykt enda lenger ned til slutt så ville jeg ikke være borti menn og isolerte meg i mange år for jeg følte meg uglesett, gjort narr av osv. Du kan tenke deg hvordan det var som ei ung kvinne å vokse opp slik. 15 år uten sex eller å bli berørt av et annet menneske, jeg hadde slått meg selv av. Hør her, jeg har ingen behov for å skrike til omverden om at jeg er annerledes. Jeg vet hva jeg er og hvem jeg er og jeg skjems ikke lenger. Jeg vet også at det er ingenting i veien med meg eller mine lyster. som min herpes ville jeg aldri trykket den i tryne på folk eller prøve overtale andre. Jeg er diskret, har maneter og vet å oppføre meg. Jeg er ikke ei vulgær dame som har et eksponeringsbehov. Jeg er meg, ei ganske oppegående dame som har litt annerledes behov enn folk generelt og jeg leter etter som mange andre en partnervold dele ikke bare hverdagen men min seksualiteten min med. Noen som ser meg for meg, støtter, oppbygger og jeg kan utforske og vokse sammen med. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du forteller. Jeg har også måtte skjule meg og blitt påført mye skam. Men ut på andre siden kom det en veldig trygg og lykkelig mann. Tenker at folk flest har sitt å stri med av usikkerhet, og når målet er å bli likest mulig tror jeg også dette går på bekostning av ens egen lykkefølelse. Det finnes så mange seksuelle preferanser og legninger. Også har det vist seg utallige ganger at dem som ønsker å påføre andre mest mulig skam gjerne er dem som skammer seg mest, ikke at det nødvendigvis er en fasit men noe å ha i bakhodet. Anonymkode: d07a9...f4f 1 1
Gratis Skrevet 6. juli #44 Skrevet 6. juli WeirdLady73 skrev (20 timer siden): Jeg har vært singel i litt for mange år og er ei dame i begynnelsen av 50 åra. Jeg er super privat, litt introvert og foretrekker rolige settinger framfor jag, stress og mas. Det tok mye ut av meg å endelig tørre eksponere meg selv på dating apper og på tre år kan jeg telle på ei hånd hvor mange som har invitert meg ut på en ordentlig date og ikke bare sett på meg som en sexfreak eller noen de kun ville realisere en sexfantasi med. Ja jeg er annerledes på mange måter, både seksuelt og ut av senga. Menn føler det er befriende å være rundt meg og å prate for jeg er åpen, har få grenser og shamer ingen. Ja jeg er en sexfreak, jeg elsker vanilje og kos like mye som kinky/pervo greier 🙄 og forventer ikke det er for alle. Jeg har vært på alle dating apper og jeg finner det sykt vanskelig 🥹 Det er rett og slett frustrerende, men jeg prøver å være ærlig at jeg er litt vel kinky i tillegg til jeg har hsv-2 viruset i kroppen. Den erfaringen jeg sitter igjen med etter tre år er at 90% menn vil kun ha fwb og ingen forpliktelser eller forhold. Noe som går igjen er også at de er kun tilgjengelige når de trenger kos og aldri når jeg …hmmm Og før noen sier noe om min kinky side så la meg uttrykke meg klart og tydelig her … Jeg vil aldri mer vil undertrykke mine seksuelle lyster/sider for noen mann igjen. Jeg er et fantastisk menneske med gode kvaliteter og jeg vet å oppføre meg og lese et rom 😂 Så hvorfor oppfatter jeg som om menn er redd meg 😂 Jeg føler de bare blir opphengt i mine seksuelle sider og ikke resten av mennesket 🤷🏻 Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre De fleste menn liker noe kinky, eller kvinner som tør å ta initiativ i et forhold. Dessverre så blir det ekstremt vanskelig å finne en mann som samtidig er villig til å investere tid og følelser i tillegg til det som er "kinky". Du kan rett og slett si at følelser og "kinky" ikke er kompatibelt. Grunnen er veldig enkel og utenfor din kontroll. Den mannen du leter etter som både skal tilfredsstille dine kinky sider og være en stabil og følsom mann vil alltid være i konkurranse med alle andre menn du har hatt i ditt liv. Dette blir en umulig jobb og derfor går menn etter den enkle og kortsiktige løsningen, sex!
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #45 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri fortalt en partner om at jeg har herpes. Ikke ens mannen min vet det. Jeg hadde utbrudd 2 ggr i begynnelsen, og det var 15 år før jeg møtte mannen. Kanske folk med hyppige utbrudd må fortelle, men hvis man ikke har det ser jeg ikke poenget. Anonymkode: 8f487...4a1 Oi jeg vet nesten ikke hva jeg skal si til deg. Du har tatt dine valg og lever godt med dem, men det er noe jeg ikke kunne gjort. Vi alle vet at herpes kan smitte selv om du ikke har utbrudd, og et oppblussing kan komme før symptomene og trenger ikke alltid føre til blemmer. Så sannsynligheten for at du har smittet noen på din vei har ligget der og for meg personlig er det et valg jeg ALDRI har lyst å ta på andres vegne. Folk generelt merker ikke de har herpes viruset og aldri får utbrudd, men så har du de ytterst få som kan bli virkelig syke …så jo selv om sånn som i ditt og mitt tilfelle man får det 2-3 ganger og ikke mer er vel det folk i gjennomsnitt får hvis de blir smittet. Men ja, det er hverken opp til meg eller deg å ta det valget for andre og burde aldri være det heller
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #46 Skrevet 6. juli Gratis skrev (3 minutter siden): De fleste menn liker noe kinky, eller kvinner som tør å ta initiativ i et forhold. Dessverre så blir det ekstremt vanskelig å finne en mann som samtidig er villig til å investere tid og følelser i tillegg til det som er "kinky". Du kan rett og slett si at følelser og "kinky" ikke er kompatibelt. Grunnen er veldig enkel og utenfor din kontroll. Den mannen du leter etter som både skal tilfredsstille dine kinky sider og være en stabil og følsom mann vil alltid være i konkurranse med alle andre menn du har hatt i ditt liv. Dette blir en umulig jobb og derfor går menn etter den enkle og kortsiktige løsningen, sex! Du har kansje rett. Det triste opp i alt dette er ALLE gifte menn jeg har pratet med etter jeg heiv meg på dating helvete igjen 😂 Jeg vil påstå 90% gifte menn som mangler noe i livene sine eller i noen tilfeller slike som meg hvor det stikker litt lenger enn bare å gå radt fra seg litt. For meg er det tragisk å se hvor lite åpen man tør være med sine partnere og hvor lite villig mange er til å utfordre komfort sonen. Utroskap vil nok alltid finnes av en eller annen årsak, men min oppfatning er at både menn og kvinner er for kjedelige,monotont og man slutter å se hverandre i en alt for busy hverdag der å jobbe, ha mer ting og ungene ikke vet hva det vil si å kjede seg litt for de er for opptatt med 10 forskjellige aktiviteter. De fleste blir komfortabel og glemmer hva det vil si å stimulere og vokse trass resten av livet deres gjør det 3
Gratis Skrevet 6. juli #47 Skrevet 6. juli WeirdLady73 skrev (2 minutter siden): Du har kansje rett. Det triste opp i alt dette er ALLE gifte menn jeg har pratet med etter jeg heiv meg på dating helvete igjen 😂 Jeg vil påstå 90% gifte menn som mangler noe i livene sine eller i noen tilfeller slike som meg hvor det stikker litt lenger enn bare å gå radt fra seg litt. For meg er det tragisk å se hvor lite åpen man tør være med sine partnere og hvor lite villig mange er til å utfordre komfort sonen. Utroskap vil nok alltid finnes av en eller annen årsak, men min oppfatning er at både menn og kvinner er for kjedelige,monotont og man slutter å se hverandre i en alt for busy hverdag der å jobbe, ha mer ting og ungene ikke vet hva det vil si å kjede seg litt for de er for opptatt med 10 forskjellige aktiviteter. De fleste blir komfortabel og glemmer hva det vil si å stimulere og vokse trass resten av livet deres gjør det Da blir du den seksuelle fantasien, samtidig som disse mennene foretrekker sine "kjedelige" koner i hverdagen. Du ender opp som "fredagskosen" 😉 Menn, eller da gutter konkurrerer fra vi går i barnehagen. Derfor tiltrekkes også menn i snitt av det unge og uskyldige. Der det ikke finnes noen å konkurrere mot, der vi er målestokken.
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #48 Skrevet 6. juli Gratis skrev (12 minutter siden): De fleste menn liker noe kinky, eller kvinner som tør å ta initiativ i et forhold. Dessverre så blir det ekstremt vanskelig å finne en mann som samtidig er villig til å investere tid og følelser i tillegg til det som er "kinky". Du kan rett og slett si at følelser og "kinky" ikke er kompatibelt. Grunnen er veldig enkel og utenfor din kontroll. Den mannen du leter etter som både skal tilfredsstille dine kinky sider og være en stabil og følsom mann vil alltid være i konkurranse med alle andre menn du har hatt i ditt liv. Dette blir en umulig jobb og derfor går menn etter den enkle og kortsiktige løsningen, sex! Kansje du har rett og kansje ikke. Jeg opplever at menn og kvinner i dag ikke trenger forhold for de er for opptatt av karriere, venner og familie. Så hvorfor gå gjennom alt det å finne og ha en partner som vil kreve mye av deg når de kan ta den lettvinte løsningen litt for mange velger no …fwb, en pulevenn kun når det er nødvendig Men det dere ikke skjønner er at man blir mer og mer frakoblet nærkontakt, følelser og det å samhandle. Så har vi andre gruppen som gjerne er på min egen alder 😬😅 Ja jeg lager grimase her, beklager for det. Menn generelt på min alder vil ha det enkelt og sytaløst. De vil helst ikke ha noen med bagasje eller at du har egne og sterke meninger 😂 De liker ikke drama Queens og føler seg stort sett avmaskulinisert for kvinner som meg har ingen problem å være mamma/pappa og partner. Vi er for sterke rett og slett på alle måter. Min egen erfaring der er at de største drama Queens her er faktisk de mennene 😂 1
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #49 Skrevet 6. juli Gratis skrev (Akkurat nå): Da blir du den seksuelle fantasien, samtidig som disse mennene foretrekker sine "kjedelige" koner i hverdagen. Du ender opp som "fredagskosen" 😉 Menn, eller da gutter konkurrerer fra vi går i barnehagen. Derfor tiltrekkes også menn i snitt av det unge og uskyldige. Der det ikke finnes noen å konkurrere mot, der vi er målestokken. 😂ja og det unge menn setter pris på oss eldre damer mer …men vi begge vet ingen av delene er holdbart i lengden 1 1
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #50 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): 😅 du mener tilpasse seg for å bli mer lik deg? Og herpes?? Jeg sier hjelpes jeg også, for dette er noe en veldig stor del av befolkningen har med fra fødsel og barndommen av. Men jeg kjenner igjen typen, her er det bare å ignorere Anonymkode: d07a9...f4f ☺️
AnonymBruker Skrevet 6. juli #51 Skrevet 6. juli Når du er åpen om din kinky side allerede før treff møter du jo bare folk som vil ha kinky sex. De jeg har møtt som har vært seriøse, der har vi på ingen måte nevnt sex før første treff. Anonymkode: f424a...662 1
Trøndermann Skrevet 6. juli #52 Skrevet 6. juli WeirdLady73 skrev (3 timer siden): Det som plager meg er at jeg har måtte gjemme den jeg virkelig har vært i alle år. Jeg har blitt shamet og kalt raring. For hver partner jeg har hatt har blitt trykt enda lenger ned til slutt så ville jeg ikke være borti menn og isolerte meg i mange år for jeg følte meg uglesett, gjort narr av osv. Du kan tenke deg hvordan det var som ei ung kvinne å vokse opp slik. 15 år uten sex eller å bli berørt av et annet menneske, jeg hadde slått meg selv av. Hør her, jeg har ingen behov for å skrike til omverden om at jeg er annerledes. Jeg vet hva jeg er og hvem jeg er og jeg skjems ikke lenger. Jeg vet også at det er ingenting i veien med meg eller mine lyster. som min herpes ville jeg aldri trykket den i tryne på folk eller prøve overtale andre. Jeg er diskret, har maneter og vet å oppføre meg. Jeg er ikke ei vulgær dame som har et eksponeringsbehov. Jeg er meg, ei ganske oppegående dame som har litt annerledes behov enn folk generelt og jeg leter etter som mange andre en partnervold dele ikke bare hverdagen men min seksualiteten min med. Noen som ser meg for meg, støtter, oppbygger og jeg kan utforske og vokse sammen med. Så flott at du har funnet trygghet og frihet til å være komfortabel med den du er, det trenger og fortjener vi alle! Selv om det slettes ikke alltid kommer lett..vet litt om det selv. Vær deg selv til det fulle, utforsk og nyt det ! ❤ 1
Bamseklemmer Skrevet 6. juli #53 Skrevet 6. juli WeirdLady73 skrev (På 5.7.2025 den 12.43): Jeg har vært singel i litt for mange år og er ei dame i begynnelsen av 50 åra. Jeg er super privat, litt introvert og foretrekker rolige settinger framfor jag, stress og mas. Det tok mye ut av meg å endelig tørre eksponere meg selv på dating apper og på tre år kan jeg telle på ei hånd hvor mange som har invitert meg ut på en ordentlig date og ikke bare sett på meg som en sexfreak eller noen de kun ville realisere en sexfantasi med. Ja jeg er annerledes på mange måter, både seksuelt og ut av senga. Menn føler det er befriende å være rundt meg og å prate for jeg er åpen, har få grenser og shamer ingen. Ja jeg er en sexfreak, jeg elsker vanilje og kos like mye som kinky/pervo greier 🙄 og forventer ikke det er for alle. Jeg har vært på alle dating apper og jeg finner det sykt vanskelig 🥹 Det er rett og slett frustrerende, men jeg prøver å være ærlig at jeg er litt vel kinky i tillegg til jeg har hsv-2 viruset i kroppen. Den erfaringen jeg sitter igjen med etter tre år er at 90% menn vil kun ha fwb og ingen forpliktelser eller forhold. Noe som går igjen er også at de er kun tilgjengelige når de trenger kos og aldri når jeg …hmmm Og før noen sier noe om min kinky side så la meg uttrykke meg klart og tydelig her … Jeg vil aldri mer vil undertrykke mine seksuelle lyster/sider for noen mann igjen. Jeg er et fantastisk menneske med gode kvaliteter og jeg vet å oppføre meg og lese et rom 😂 Så hvorfor oppfatter jeg som om menn er redd meg 😂 Jeg føler de bare blir opphengt i mine seksuelle sider og ikke resten av mennesket 🤷🏻 Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre Du skulle ha kjent en mann som er flink med "Totalopplevelsen"🥰
Kardinal Skrevet 6. juli #54 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hadde vært interessant å vite hvilke tanker du har gjort deg. Den seksuelle relasjonen blir aldri kjedelig, og den gjensidige tryggheten på hverandre vokser seg veldig kraftig. Utenom det seksuelle er det ikke forskjellen fra andre heterofile forhold. Problemet oppstår når bare den ene er switch og hvordan den som ikke er det takler det. Jeg har opplevd damer som mister all respekten for meg som mann når jeg forteller at jeg er switch. Det sier da seg selv at vi da ikke kan ha det godt i et forhold. For jeg kunne jo aldri vært i et forhold med en som ikke respekterer meg som den mannen jeg er. Har også opplevd damer som begynner å sette spørsmålstegn ved min legning, om jeg virkelig er heterofil - noe jeg så absolutt er Anonymkode: d07a9...f4f Mine tanker er at en hadde hatt veldig mye å spille på. En er ikke låst til en eller to bestemte roller. Anser det som positivt så lenge det er tiltrekning og kjemi der. Hørtes ut som de damene du snakker om nesten ikke vet hva som ligger i begrepet switch. Hilsen ikke så anonym lengre😇 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #55 Skrevet 6. juli Skjønner ikke hvorfor du nevner sexinteresser før det faktisk er et tema å ha sex? Hvorfor skal potensielle matcher og kanskje dates som kan vare alt fra 1-3 ganger vite hva du liker i senga? Veldig sært og jeg regner med at du blir tatt for å være ute etter sex. Anonymkode: 2be92...b8e 1 1
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #56 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hvorfor du nevner sexinteresser før det faktisk er et tema å ha sex? Hvorfor skal potensielle matcher og kanskje dates som kan vare alt fra 1-3 ganger vite hva du liker i senga? Veldig sært og jeg regner med at du blir tatt for å være ute etter sex. Anonymkode: 2be92...b8e Jeg nevner ikke sex interesserer så hvorfor du sier det forstår jeg ikke, ei heller lister jeg opp mine kinks og fetisjer på første date …hvor uintelligent tror du jeg er ?!
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #57 Skrevet 6. juli Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Du skulle ha kjent en mann som er flink med "Totalopplevelsen"🥰 😌ja, men hjelper lite når jeg ikke gjør det 1
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #58 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når du er åpen om din kinky side allerede før treff møter du jo bare folk som vil ha kinky sex. De jeg har møtt som har vært seriøse, der har vi på ingen måte nevnt sex før første treff. Anonymkode: f424a...662 Jeg lurer på hvor mange ganger jeg må repetere meg selv eller har folk problem med å lese ?! At jeg skriver jeg er kinky sier inne mer enn jeg er alternativ. Jeg presiserer ikke ei heller legger opp lister så hvor du/dere har dette fra lurer jeg på
AnonymBruker Skrevet 7. juli #59 Skrevet 7. juli WeirdLady73 skrev (7 timer siden): Jeg lurer på hvor mange ganger jeg må repetere meg selv eller har folk problem med å lese ?! At jeg skriver jeg er kinky sier inne mer enn jeg er alternativ. Jeg presiserer ikke ei heller legger opp lister så hvor du/dere har dette fra lurer jeg på Når du skriver at du er kinky, er det svært, svært mange som tolker dette som at du kun er ute etter uforpliktende moro. Anonymkode: 3faae...7ec 1
Egutt Skrevet 7. juli #60 Skrevet 7. juli Kardinal skrev (10 timer siden): Mine tanker er at en hadde hatt veldig mye å spille på. En er ikke låst til en eller to bestemte roller. Anser det som positivt så lenge det er tiltrekning og kjemi der. Hørtes ut som de damene du snakker om nesten ikke vet hva som ligger i begrepet switch. Hilsen ikke så anonym lengre😇 Skal ikke være anonym lengre selv 😌 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå