WeirdLady73 Skrevet 5. juli Forfatter #21 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er litt uenig med de fleste her. Jeg er mann, og midt i aldersgruppen for TS. Søker på flere datingapper. Jeg er utelukkende på jakt etter et seriøst forhold, men vil også ha en dame som har sine kinky sider og er noenlunde frilynt og frigjort. Dessverre skriver de aller, aller fleste damer kun en helt intetsigende profiltekst, typ "snill og familiekjær, liker kos i sofakroken". Gjesp. Disse sveiper jeg straks til venstre, om de ikke har bilder som kan tyde på en annen side enn den som fremkommer i profilteksten. Føler at jeg leter etter nåla i høystakken. Hadde derimot straks blitt interessert i en profil som hentydet til en kinky side. Og jeg har ingen interesse av å ha sex før vi har blitt ordentlig kjent og ser at vi passer sammen. Å lete på Fetlife er dødfødt, om du ikke er på jakt etter en BDSM sub-dame. Andre typer damer finnes knapt der, i hvert fall ikke i Norge. Anonymkode: d29d6...e06 Så da er det håp da selv om høystakken for oss begge er litt vel stor 😌
AnonymBruker Skrevet 5. juli #22 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er litt uenig med de fleste her. Jeg er mann, og midt i aldersgruppen for TS. Søker på flere datingapper. Jeg er utelukkende på jakt etter et seriøst forhold, men vil også ha en dame som har sine kinky sider og er noenlunde frilynt og frigjort. Dessverre skriver de aller, aller fleste damer kun en helt intetsigende profiltekst, typ "snill og familiekjær, liker kos i sofakroken". Gjesp. Disse sveiper jeg straks til venstre, om de ikke har bilder som kan tyde på en annen side enn den som fremkommer i profilteksten. Føler at jeg leter etter nåla i høystakken. Hadde derimot straks blitt interessert i en profil som hentydet til en kinky side. Og jeg har ingen interesse av å ha sex før vi har blitt ordentlig kjent og ser at vi passer sammen. Å lete på Fetlife er dødfødt, om du ikke er på jakt etter en BDSM sub-dame. Andre typer damer finnes knapt der, i hvert fall ikke i Norge. Anonymkode: d29d6...e06 Switch dama da?😈😈 Anonymkode: 7f7ca...afd
AnonymBruker Skrevet 5. juli #23 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er litt uenig med de fleste her. Jeg er mann, og midt i aldersgruppen for TS. Søker på flere datingapper. Jeg er utelukkende på jakt etter et seriøst forhold, men vil også ha en dame som har sine kinky sider og er noenlunde frilynt og frigjort. Dessverre skriver de aller, aller fleste damer kun en helt intetsigende profiltekst, typ "snill og familiekjær, liker kos i sofakroken". Gjesp. Disse sveiper jeg straks til venstre, om de ikke har bilder som kan tyde på en annen side enn den som fremkommer i profilteksten. Føler at jeg leter etter nåla i høystakken. Hadde derimot straks blitt interessert i en profil som hentydet til en kinky side. Og jeg har ingen interesse av å ha sex før vi har blitt ordentlig kjent og ser at vi passer sammen. Å lete på Fetlife er dødfødt, om du ikke er på jakt etter en BDSM sub-dame. Andre typer damer finnes knapt der, i hvert fall ikke i Norge. Anonymkode: d29d6...e06 Vi fins men vi er kanskje ikke så høylytte og har masse naken bilder der, men har en profiltekst der vi er nyskjerrig på den siden og søker en single mann som man kan føle seg trygg med å ha en god kjemi med. Null respons så er ikke at vi ikke er der, men så lenge man ikke flasher musa si så får man ikke kontakt dessverre. Anonymkode: 15032...439
AnonymBruker Skrevet 5. juli #24 Skrevet 5. juli WeirdLady73 skrev (10 timer siden): Jeg har vært singel i litt for mange år og er ei dame i begynnelsen av 50 åra. Jeg er super privat, litt introvert og foretrekker rolige settinger framfor jag, stress og mas. Det tok mye ut av meg å endelig tørre eksponere meg selv på dating apper og på tre år kan jeg telle på ei hånd hvor mange som har invitert meg ut på en ordentlig date og ikke bare sett på meg som en sexfreak eller noen de kun ville realisere en sexfantasi med. Ja jeg er annerledes på mange måter, både seksuelt og ut av senga. Menn føler det er befriende å være rundt meg og å prate for jeg er åpen, har få grenser og shamer ingen. Ja jeg er en sexfreak, jeg elsker vanilje og kos like mye som kinky/pervo greier 🙄 og forventer ikke det er for alle. Jeg har vært på alle dating apper og jeg finner det sykt vanskelig 🥹 Det er rett og slett frustrerende, men jeg prøver å være ærlig at jeg er litt vel kinky i tillegg til jeg har hsv-2 viruset i kroppen. Den erfaringen jeg sitter igjen med etter tre år er at 90% menn vil kun ha fwb og ingen forpliktelser eller forhold. Noe som går igjen er også at de er kun tilgjengelige når de trenger kos og aldri når jeg …hmmm Og før noen sier noe om min kinky side så la meg uttrykke meg klart og tydelig her … Jeg vil aldri mer vil undertrykke mine seksuelle lyster/sider for noen mann igjen. Jeg er et fantastisk menneske med gode kvaliteter og jeg vet å oppføre meg og lese et rom 😂 Så hvorfor oppfatter jeg som om menn er redd meg 😂 Jeg føler de bare blir opphengt i mine seksuelle sider og ikke resten av mennesket 🤷🏻 Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre Dette sitter mer i hodet ditt enn noe annet. Jeg har vært igjennom akkurat det samme. Jeg treffer på mange damer men kommer bare ikke til forhold. Det er bare sånn det er, man er ikke kompatibel som partner for 90% av det motsatte kjønn, trodde du det? Din kinky side er noe den riktige mannen vil digge. Selv er jeg relativt kinky med lyster som ikke er for hvem som helst, noe som igjen er en veldig god veileder i form av den damen jeg ønsker å danne et forhold med. Bruk det for det det er verdt - slik at du ikke trenger å bruke noe særlig tid på de som ikke er så gira på det. Visst kan du være et fantastisk menneske selv om du har en fargerik seksualitet. At du føler behovet for å nevne det får meg til å tenke at dette er noe som har plaget deg i lang tid. Men nå, endelig, kan du eie den - på samme måte som du eier andre sider, gode som dårlige, ved deg selv Anonymkode: d07a9...f4f
AnonymBruker Skrevet 5. juli #25 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Switch dama da?😈😈 Anonymkode: 7f7ca...afd Det er min drøm😌, som er switch selv Anonymkode: d07a9...f4f 2
WeirdLady73 Skrevet 5. juli Forfatter #26 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette sitter mer i hodet ditt enn noe annet. Jeg har vært igjennom akkurat det samme. Jeg treffer på mange damer men kommer bare ikke til forhold. Det er bare sånn det er, man er ikke kompatibel som partner for 90% av det motsatte kjønn, trodde du det? Din kinky side er noe den riktige mannen vil digge. Selv er jeg relativt kinky med lyster som ikke er for hvem som helst, noe som igjen er en veldig god veileder i form av den damen jeg ønsker å danne et forhold med. Bruk det for det det er verdt - slik at du ikke trenger å bruke noe særlig tid på de som ikke er så gira på det. Visst kan du være et fantastisk menneske selv om du har en fargerik seksualitet. At du føler behovet for å nevne det får meg til å tenke at dette er noe som har plaget deg i lang tid. Men nå, endelig, kan du eie den - på samme måte som du eier andre sider, gode som dårlige, ved deg selv Anonymkode: d07a9...f4f Tusen takk, det var ord jeg trengte høre
AnonymBruker Skrevet 5. juli #27 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette innlegget var som å lese om meg selv, bortsett fra at jeg er tidlig i førtiåra. Jeg trives greit som singel, men skulle gjerne funnet en partner. Men ikke på bekostning av hvem jeg er eller hva jeg ønsker i livet. Jeg har også en kinky side som jeg ikke vil undertrykke i et forhold (da finner jeg det mer tilfredsstillende å være alene). Jeg har ikke nevnt det på noen måte i appene jeg har prøvd meg på. Jeg får henvendelser fra menn som jeg oppfatter som useriøse (tydelig kun ute etter et ligg), men har vært i kontakt med et par stykker hvor det ble noen hyggelige dater og videre møter. Så har vi kommet til det punktet hvor vi snakker mer åpent om det seksuelle, og det har vist seg å ikke være match i det hele tatt. Jeg har forsøkt et slikt forhold tidligere, hvor vi ikke matchet seksuelt, men andre ting var veldig bra. Men det ble for ensformig og kjedelig i lengden, og jeg har ikke lyst til å gjøre det igjen. Har vurdert å være (litt mer) åpen om seksuell preferanse allerede i profiltekst, men i følge svarene her kan jeg visst da bare takke meg selv om jeg bare får enda flere useriøse svar 😅 Lett skal det ikke være! Anonymkode: 5654c...f54 Hvorfor skulle man få mer useriøse henvendelser enn ellers? Det som er helt klart er at jo tydeligere du klarer å være om deg selv, des lettere blir det for en god match å finne deg. Slik ville jeg tenkt i alle fall Anonymkode: d07a9...f4f 1
WeirdLady73 Skrevet 5. juli Forfatter #28 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): passer du ikke inn i samma forma som alle det andre her inne så får du høre det. Men jeg er slutten av 50 åra og opplever det samme som du. De ser ikke meg som menneske kun det seksuelle. Blir lei det. At man er kinky må vel være lov å skrive men kan skjønne at da blir mange menn veldig opptatt av hva du er kinky med. he he he.. mannfolk er ganske enkle sånn de sporer av lett. Anonymkode: 15032...439 Takk for du deler og jeg beklager du opplever det slik du også
WeirdLady73 Skrevet 5. juli Forfatter #29 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle man få mer useriøse henvendelser enn ellers? Det som er helt klart er at jo tydeligere du klarer å være om deg selv, des lettere blir det for en god match å finne deg. Slik ville jeg tenkt i alle fall Anonymkode: d07a9...f4f ☺️takk
WeirdLady73 Skrevet 5. juli Forfatter #30 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er min drøm😌, som er switch selv Anonymkode: d07a9...f4f ☺️ja ikke sant
Flintis Skrevet 6. juli #31 Skrevet 6. juli WeirdLady73 skrev (16 timer siden): Så hvorfor oppfatter jeg som om menn er redd meg 😂 Jeg føler de bare blir opphengt i mine seksuelle sider og ikke resten av mennesket 🤷🏻 Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre Jeg drodler litt rundt dette. Å prate om sine kinks kan være skummelt, hyggelig , nytt, og en kan føle en kommer til kort. Det kan jo bli litt altoppslukende og noe en øyner en sjanse til å realisere, eventuelt ikke tørre å vedkjenne seg. Jeg tenket du gjør rett i å prøve på flere arenaer også munch som er nevnt her. Når å nevne at du er kinky sånn ellers tenker jeg det er noe du kan avklare på 1. date om du finnet det aktuelt å gå videre med personen. Å ha noe humor, litt kinky humor, i et et bilde eller tekst som kan kommenteres som endel av profilen kan også gjøre seg. Så er jeg antagelig i likhet med mange i tråden nyssgjerrig på denne kinken din, men det kan du ta på dm, ellers kan sikkert tråden dreie seg om dette.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #32 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er min drøm😌, som er switch selv Anonymkode: d07a9...f4f Alltid lurt på hvordan relasjonen blir når en switch møter en switch🤭 Anonymkode: 7f7ca...afd
AnonymBruker Skrevet 6. juli #33 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alltid lurt på hvordan relasjonen blir når en switch møter en switch🤭 Anonymkode: 7f7ca...afd Hadde vært interessant å vite hvilke tanker du har gjort deg. Den seksuelle relasjonen blir aldri kjedelig, og den gjensidige tryggheten på hverandre vokser seg veldig kraftig. Utenom det seksuelle er det ikke forskjellen fra andre heterofile forhold. Problemet oppstår når bare den ene er switch og hvordan den som ikke er det takler det. Jeg har opplevd damer som mister all respekten for meg som mann når jeg forteller at jeg er switch. Det sier da seg selv at vi da ikke kan ha det godt i et forhold. For jeg kunne jo aldri vært i et forhold med en som ikke respekterer meg som den mannen jeg er. Har også opplevd damer som begynner å sette spørsmålstegn ved min legning, om jeg virkelig er heterofil - noe jeg så absolutt er Anonymkode: d07a9...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #34 Skrevet 6. juli Svar på spørsmål i HI: Du passer ikke inn fordi du ikke vil tilpasse deg, derfor er du singel, tror jeg. Herpes og kink som markedsføring, hjelpes. Anonymkode: f987d...4ad 2 1
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #35 Skrevet 6. juli Jeg ser på meg selv som en switch og de gangene jeg har møtt på en annen som matchet min energi har det vært helt fantastisk. Det ble aldri kjedelig og jeg må si den beste sex jeg noensinne har opplevd. 2
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #36 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svar på spørsmål i HI: Du passer ikke inn fordi du ikke vil tilpasse deg, derfor er du singel, tror jeg. Herpes og kink som markedsføring, hjelpes. Anonymkode: f987d...4ad Min herpes har ALDRI gitt meg problem. Her igjen har jeg valgt å være ærlig fra begynnelsen for jeg hverken vil kaste bort andres tid eller min egen og jeg har såpass respekt for andre mennesker at det valget er ikke mitt å ta for dem. Jeg kan telle på en hånd hvor mange negative reaksjoner jeg har fått ang dette og jeg kan påstå at jeg har fått flere sex tilbud ved å være ærlig enn ikke. Men det som forundrer meg med det tema er hvor lite kunnskap oppegående folk i dagens samfunn har …det er skremmende
AnonymBruker Skrevet 6. juli #37 Skrevet 6. juli WeirdLady73 skrev (3 minutter siden): jeg kan påstå at jeg har fått flere sex tilbud ved å være ærlig enn ikke. Sextilbud har vel neppe med ærlighet å gjøre. Etter hva jeg forstår er det tilbud alle kvinner på datingapper får (altfor) mye av. Anonymkode: f987d...4ad
AnonymBruker Skrevet 6. juli #38 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Svar på spørsmål i HI: Du passer ikke inn fordi du ikke vil tilpasse deg, derfor er du singel, tror jeg. Herpes og kink som markedsføring, hjelpes. Anonymkode: f987d...4ad 😅 du mener tilpasse seg for å bli mer lik deg? Og herpes?? Jeg sier hjelpes jeg også, for dette er noe en veldig stor del av befolkningen har med fra fødsel og barndommen av. Men jeg kjenner igjen typen, her er det bare å ignorere Anonymkode: d07a9...f4f 2
Kålrota Skrevet 6. juli #39 Skrevet 6. juli Da jeg var singel i førtiårene opplevde jeg at det er mye forskjellig der ute. Jeg lærte ganske fort å sile ut de som kun ville henge på egne premisser. Jeg tror ikke stor åpenhet rundt seksuelle preferanser tiltrekker de seriøse, hvis det er det du ser etter. Det er jo noe man finner ut av sammen på sikt, hvis forholdet har potentiale til å vare.
WeirdLady73 Skrevet 6. juli Forfatter #40 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette sitter mer i hodet ditt enn noe annet. Jeg har vært igjennom akkurat det samme. Jeg treffer på mange damer men kommer bare ikke til forhold. Det er bare sånn det er, man er ikke kompatibel som partner for 90% av det motsatte kjønn, trodde du det? Din kinky side er noe den riktige mannen vil digge. Selv er jeg relativt kinky med lyster som ikke er for hvem som helst, noe som igjen er en veldig god veileder i form av den damen jeg ønsker å danne et forhold med. Bruk det for det det er verdt - slik at du ikke trenger å bruke noe særlig tid på de som ikke er så gira på det. Visst kan du være et fantastisk menneske selv om du har en fargerik seksualitet. At du føler behovet for å nevne det får meg til å tenke at dette er noe som har plaget deg i lang tid. Men nå, endelig, kan du eie den - på samme måte som du eier andre sider, gode som dårlige, ved deg selv Anonymkode: d07a9...f4f Det som plager meg er at jeg har måtte gjemme den jeg virkelig har vært i alle år. Jeg har blitt shamet og kalt raring. For hver partner jeg har hatt har blitt trykt enda lenger ned til slutt så ville jeg ikke være borti menn og isolerte meg i mange år for jeg følte meg uglesett, gjort narr av osv. Du kan tenke deg hvordan det var som ei ung kvinne å vokse opp slik. 15 år uten sex eller å bli berørt av et annet menneske, jeg hadde slått meg selv av. Hør her, jeg har ingen behov for å skrike til omverden om at jeg er annerledes. Jeg vet hva jeg er og hvem jeg er og jeg skjems ikke lenger. Jeg vet også at det er ingenting i veien med meg eller mine lyster. som min herpes ville jeg aldri trykket den i tryne på folk eller prøve overtale andre. Jeg er diskret, har maneter og vet å oppføre meg. Jeg er ikke ei vulgær dame som har et eksponeringsbehov. Jeg er meg, ei ganske oppegående dame som har litt annerledes behov enn folk generelt og jeg leter etter som mange andre en partnervold dele ikke bare hverdagen men min seksualiteten min med. Noen som ser meg for meg, støtter, oppbygger og jeg kan utforske og vokse sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå