Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i litt for mange år og er ei dame i begynnelsen av 50 åra. 
Jeg er super privat, litt introvert og foretrekker rolige settinger framfor jag, stress og mas. 

Det tok mye ut av meg å endelig tørre eksponere meg selv på dating apper og på tre år kan jeg telle på ei hånd hvor mange som har invitert meg ut på en ordentlig date og ikke bare sett på meg som en sexfreak eller noen de kun ville realisere en sexfantasi med.

Ja jeg er annerledes på mange måter, både seksuelt og ut av senga. Menn føler det er befriende å være rundt meg og å prate for jeg er åpen, har få grenser og shamer ingen. 

Ja jeg er en sexfreak, jeg elsker vanilje og kos like mye som kinky/pervo greier 🙄 og forventer ikke det er for alle. 

Jeg har vært på alle dating apper og jeg finner det sykt vanskelig 🥹

Det er rett og slett frustrerende, men jeg prøver å være ærlig at jeg er litt vel kinky i tillegg til jeg har hsv-2 viruset i kroppen. 

Den erfaringen jeg sitter igjen med etter tre år er at 90% menn vil kun ha fwb og ingen forpliktelser eller forhold. Noe som går igjen er også at de er kun tilgjengelige når de trenger kos og aldri når jeg  …hmmm

Og før noen sier noe om min kinky side så la meg uttrykke meg klart og tydelig her …

Jeg vil aldri mer vil undertrykke mine seksuelle lyster/sider for noen mann igjen.  Jeg er et fantastisk menneske med gode kvaliteter og jeg vet å oppføre meg og lese et rom 😂 

Så hvorfor oppfatter jeg som om menn er redd meg 😂 Jeg føler de bare blir opphengt i mine seksuelle sider og ikke resten av mennesket  🤷🏻 Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, du ser ikke at når du er åpen om den delen av deg så tidlig, så tiltrekker du deg de useriøse? 

Ingen sier du skal undertrykke deg selv, men du vil se langt større suksess hvis du forbeholder den delen av deg til litt lengre ut i datingfasen. 

Anonymkode: 3faae...7ec

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Altså, du ser ikke at når du er åpen om den delen av deg så tidlig, så tiltrekker du deg de useriøse? 

Ingen sier du skal undertrykke deg selv, men du vil se langt større suksess hvis du forbeholder den delen av deg til litt lengre ut i datingfasen. 

☺️jeg ser hva du sier og takker for råd. No har det seg jeg har prøvd det rådet du nevner og samme utfall.  
Og selv om jeg velger å skrive jeg er kinky er det et lite ord i en større sammenheng og jeg er en stor fan av å være ærlig for jeg har ingen interesse å kaste bort andres tid i tillegg til min egen.

AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (10 minutter siden):

☺️jeg ser hva du sier og takker for råd. No har det seg jeg har prøvd det rådet du nevner og samme utfall.  
Og selv om jeg velger å skrive jeg er kinky er det et lite ord i en større sammenheng og jeg er en stor fan av å være ærlig for jeg har ingen interesse å kaste bort andres tid i tillegg til min egen.

Hvis du skriver tidlig at du er kinky, så har du jo IKKE prøvd det jeg sier. 

Du velger helt selv, men det du ser på som ærlighet, er selvsabotasje hvis du ønsker et seriøst forhold. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du skriver tidlig at du er kinky, så har du jo IKKE prøvd det jeg sier. 

Du velger helt selv, men det du ser på som ærlighet, er selvsabotasje hvis du ønsker et seriøst forhold. 

Jo i begynnelsen skrev jeg ikke det, og hvis det at jeg er ærlig tiltrekker seg folk som ikke klarer se hele meg så er de ikke rett for meg uansett. 
Jeg finner det bare kjipt det ikke eksisterer seriøse dating apper for mennesker med andre preferanser.

AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (49 minutter siden):

Jo i begynnelsen skrev jeg ikke det, og hvis det at jeg er ærlig tiltrekker seg folk som ikke klarer se hele meg så er de ikke rett for meg uansett. 
Jeg finner det bare kjipt det ikke eksisterer seriøse dating apper for mennesker med andre preferanser.

...å være ærlig betyr ikke at vi utleverer alt om oss selv tidlig. Våkn opp. 

Du ønsker et seriøst forhold? Det får du ikke med den fremgangsmåten du hittil har forsøkt. Da må du enten forsone deg med det du har per nå (useriøse forhold, fwb, fuckboys, mangel på kjærlighet) eller endre fremgangsmåte. 

Ditt valg 😉

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

...å være ærlig betyr ikke at vi utleverer alt om oss selv tidlig. Våkn opp. 

Du ønsker et seriøst forhold? Det får du ikke med den fremgangsmåten du hittil har forsøkt. Da må du enten forsone deg med det du har per nå (useriøse forhold, fwb, fuckboys, mangel på kjærlighet) eller endre fremgangsmåte. 

Ditt valg 😉

😂hvem har sagt jeg utbroderer hva jeg liker og hvem jeg er seksuelt ved å skrive jeg er kinky ?!  
Jeg har ingenting å skjems over, og jeg har såpass oppi knotten at jeg dømmer ingen ved å lese en profil det står noen et kinky og det burde du burde heller ikke dømme meg for det. 
At jeg her inne skriver jeg er kinky og litt pervo har ingenting med mine profiler på dating apper. Så fint om du spør meg før du dømmer for det viser du er like korttenkt som de fleste 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (4 minutter siden):

😂hvem har sagt jeg utbroderer hva jeg liker og hvem jeg er seksuelt ved å skrive jeg er kinky ?!  
Jeg har ingenting å skjems over, og jeg har såpass oppi knotten at jeg dømmer ingen ved å lese en profil det står noen et kinky og det burde du burde heller ikke dømme meg for det. 
At jeg her inne skriver jeg er kinky og litt pervo har ingenting med mine profiler på dating apper. Så fint om du spør meg før du dømmer for det viser du er like korttenkt som de fleste 

passer du ikke inn i samma forma som alle det andre her inne så får du høre det. Men jeg er slutten av 50 åra og opplever det samme som du. De ser ikke meg som menneske kun det seksuelle. Blir lei det. At man er kinky må vel være lov å skrive men kan skjønne at da blir mange menn veldig opptatt av hva du er kinky med. he he he.. mannfolk er ganske enkle sånn de sporer av lett.  

Anonymkode: 15032...439

• Nyttig 1
Skrevet

Nå er ikke Fetlife først og fremst en datingside, men jeg vet om mange kinky mennesker som har funnet hverandre der. Så det er kanskje ikke så dumt å starte der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

fetlife må du legge ut litt naken bilder for å få respons fra menn. Har prøvd begge deler. Fikk null respons uten bilder. 

Men slettet dem jeg liker ikke å ha naken bilder på nett. 

Men verd ett forsøk, eller prøv naken tid, til tider sex fiksert der og men fins noen alrighte der og da. 

Anonymkode: 15032...439

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget var som å lese om meg selv, bortsett fra at jeg er tidlig i førtiåra.

Jeg trives greit som singel, men skulle gjerne funnet en partner. Men ikke på bekostning av hvem jeg er eller hva jeg ønsker i livet.

Jeg har også en kinky side som jeg ikke vil undertrykke i et forhold (da finner jeg det mer tilfredsstillende å være alene). 
Jeg har ikke nevnt det på noen måte i appene jeg har prøvd meg på. 
Jeg får henvendelser fra menn som jeg oppfatter som useriøse (tydelig kun ute etter et ligg), men har vært i kontakt med et par stykker hvor det ble noen hyggelige dater og videre møter. Så har vi kommet til det punktet hvor vi snakker mer åpent om det seksuelle, og det har vist seg å ikke være match i det hele tatt. 
Jeg har forsøkt et slikt forhold tidligere, hvor vi ikke matchet seksuelt, men andre ting var veldig bra. Men det ble for ensformig og kjedelig i lengden, og jeg har ikke lyst til å gjøre det igjen.

Har vurdert å være (litt mer) åpen om seksuell preferanse allerede i profiltekst, men i følge svarene her kan jeg visst da bare takke meg selv om jeg bare får enda flere useriøse svar 😅

Lett skal det ikke være! 

Anonymkode: 5654c...f54

Skrevet

Jeg har hatt profil på FetLife og andre plasser både med preferanser og uten og det eg ingen forskjell der heller.

Forskjellen der var submissive menn låste seg igjen kun på et ord og overså pent alle andre 😂  

AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (2 timer siden):

Du skriver jo det til dem - ikke helt i begynnelsen, men så må du jo være ærlig med dem, som du sier. Jeg er selv både på Fetlife og har et velfungerende samliv hvor vi begge er kinky og perverse, så dømme deg gjør jeg ikke - jeg forsøker å gi deg råd for å hjelpe deg ut av den situasjonen du nå er stuck i. 

Når du bruker ordet kinky om deg selv tidlig i kommunikasjonsfasen, så vil du, enten du liker det eller ikke, bli stemplet som "gøy å ha seg med", men ikke kjærestepotensiale. Det burde ikke være slik, men dessverre er det slik det fungerer for mange. Svært mange. 

Du kan jo selv velge hva du ønsker mest, å ha rett eller finne lykken med en god partner. Jeg valgte sistnevnte og lever svært godt med det, kinks and all 🤭

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. Hvordan kan du en gang tro du blir oppfattet som seriøs selv? 
Det er ikke snakk om å skjule sine kinky sider, men å presentere dem til å begynne med? Du store allverden. 

Anonymkode: 2e5a5...31a

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel ikke datingapper en plass man finner den store kjærligheten. (i alle fall ikke tinder)
Dem er for det meste en plass hvor de 10% fineste gutta finner seg ny dame en eller flere gang i uka.

Er synd men det er det som er normen nå til dags.

Og noe som du bør se på.
Finn din lokale Sol og Måne klubb.
Bli med på noen av møtene di har (det er ikke sexfester, men dem drar på en kafe eller noe og bare prater)
Der vil du kanskje klare å finne noen, om ikke direkte så kan noen der si. å du må møte denne personen.
Så lenge kinken din ikke er små gutter som ikke har hatt puberteten sin ennå (eller små jenter) er det ingen som dømmer en kink i dem miljøene.

Anonymkode: 04c15...8b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du skriver jo det til dem - ikke helt i begynnelsen, men så må du jo være ærlig med dem, som du sier. Jeg er selv både på Fetlife og har et velfungerende samliv hvor vi begge er kinky og perverse, så dømme deg gjør jeg ikke - jeg forsøker å gi deg råd for å hjelpe deg ut av den situasjonen du nå er stuck i. 

Når du bruker ordet kinky om deg selv tidlig i kommunikasjonsfasen, så vil du, enten du liker det eller ikke, bli stemplet som "gøy å ha seg med", men ikke kjærestepotensiale. Det burde ikke være slik, men dessverre er det slik det fungerer for mange. Svært mange. 

Du kan jo selv velge hva du ønsker mest, å ha rett eller finne lykken med en god partner. Jeg valgte sistnevnte og lever svært godt med det, kinks and all 🤭

Takk for input og du var nok heldig som traff blink på din utkårede.

AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (1 minutt siden):

Takk for input og du var nok heldig som traff blink på din utkårede.

Jeg var ikke heldig, jeg spilte kortene mine riktig. Og det kan du også gjøre. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk til ALL inputt og jeg hører hva dere alle sier.

Vit at dette for meg handler ikke om å ha rett men å føle at jeg gjør det som føles riktig for meg.

Jeg skjønner det uansett hva jeg gjør så vil jeg bli sett på som et seksuelt vesen først og resten sist …for jeg er den jeg er

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg var ikke heldig, jeg spilte kortene mine riktig. Og det kan du også gjøre. 

Beklager men no måtte jeg le høyt.

Jeg er glad på dine og deres vegne og jeg skal igjen prøve som deg …når det er sagt igjen så har jeg prøvd din vei ørten ganger så det har ingenting med hvilke kort man har eller ikke.

Det handler om mennesker og deres evne til å se den som står foran den uavhengig om de skriker høyt de er kinkyvsom faen eller uskylden selv.

Det handler om rett tid og rett sted.

Jeg velger å tro jeg ikke har spilt med dårlige kort hele livet mitt for jeg har undertrykt min seksualitet hele livet og heller vært av den sorten som blendet inn ☺️ men takk uansett, jeg skal stokke kortstokken litt bedre denne gang 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt uenig med de fleste her. Jeg er mann, og midt i aldersgruppen for TS. Søker på flere datingapper. Jeg er utelukkende på jakt etter et seriøst forhold, men vil også ha en dame som har sine kinky sider og er noenlunde frilynt og frigjort. Dessverre skriver de aller, aller fleste damer kun en helt intetsigende profiltekst, typ "snill og familiekjær, liker kos i sofakroken". Gjesp. Disse sveiper jeg straks til venstre, om de ikke har bilder som kan tyde på en annen side enn den som fremkommer i profilteksten. Føler at jeg leter etter nåla i høystakken. Hadde derimot straks blitt interessert i en profil som hentydet til en kinky side. Og jeg har ingen interesse av å ha sex før vi har blitt ordentlig kjent og ser at vi passer sammen. 

Å lete på Fetlife er dødfødt, om du ikke er på jakt etter en BDSM sub-dame. Andre typer damer finnes knapt der, i hvert fall ikke i Norge. 

Anonymkode: d29d6...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...