Gå til innhold

The Thief Oslo sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

ser noen legger ut at det er sexleketøy på soverommene på The thief. Stemmer dette? Dette er vel da hotellrom som virkelig appellerer til sex både høyt og lavt vil jeg tro om dette er tilfellet. Har aldri bodd der, men vurderer å ta en tur med partner.

Anonymkode: 64036...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 7/5/2025 at 10:57 AM, AnonymBruker said:

Hei.

ser noen legger ut at det er sexleketøy på soverommene på The thief. Stemmer dette? Dette er vel da hotellrom som virkelig appellerer til sex både høyt og lavt vil jeg tro om dette er tilfellet. Har aldri bodd der, men vurderer å ta en tur med partner.

Har du sjekket ut nettsiden deres? Som regel så er det understreket hva et rom kommer med, spesielt når slike ting er involvert. Har aldri vært der, så jeg vet desverre ikke selv. 

Hør med dem :)

Skrevet

Ja mener det var noe småtteri. Kostet mye så ta deg heller en tur på Kondomeriet 

Skrevet

Har bodd der et par ganger. Det eneste sexleketøyet jeg fant der var han unge jeg sjekket opp i baren😜

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Langline skrev (21 timer siden):

Har bodd der et par ganger. Det eneste sexleketøyet jeg fant der var han unge jeg sjekket opp i baren😜

Haha.. Det sexleketøyet er det jeg kaller "Heldiggrisen"🥰
Jeg har aldri vært der.. Men opplevd mye "Spa" når jeg jobbet på høyfjellshotel😁

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Hei sist jeg var der med min partner så fantes det typ lovekit i kiosken på rommet man kunne typ kjøpe ved minibaren, det er ikke standard som følger med til bruk men en liten små ting man kan kjøpe der til litt lekent bruk , om man vil ha noe litt mer lekent så ta med eller kjøp på nærmeste kondomeri da utvalget der er ganske mildt og enkelt så ikke noe særlig spennende utvalg. 

Skrevet

Det er ekstremt respektløst å ha sex på steder som brukes av andre. Man vet at det forekommer sæd på hotellrom osv fra før av. 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (4 minutter siden):

Det er ekstremt respektløst å ha sex på steder som brukes av andre. Man vet at det forekommer sæd på hotellrom osv fra før av. 

Mulla Krekar på kvinneguiden? Det hadde jeg aldri trodd. 

Anonymkode: 6ebc0...435

• Liker 6
Skrevet
Majer skrev (48 minutter siden):

Dette må være trolling eller en dårlig spøk! Hotellrom er jo perfekte til sexdating, trekanter osv! Om man velger et litt ok hotellrom, kan man jo ha sex andre steder enn sengen, f.eks i lenestoler, på skrivebord og i dusjen.  Digg alt sammen!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (6 minutter siden):

Dette må være trolling eller en dårlig spøk! Hotellrom er jo perfekte til sexdating, trekanter osv! Om man velger et litt ok hotellrom, kan man jo ha sex andre steder enn sengen, f.eks i lenestoler, på skrivebord og i dusjen.  Digg alt sammen!

🤮🤮🤮

Anonymkode: 07402...659

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Resignert skrev (2 timer siden):

Må si meg enig, har svært god erfaring med å ha sex på hotellrom😉

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (2 timer siden):

Ja du har et poeng her ja.. sex i dusjen, det er sikkert god plass inni der på disse hotellrommene. Fra det ene til det andre,

hvordan liker du å bli tatt i dusjen? At mannen kommer overraskende på, og kjører på bakfra? ( klar over at det er greit å bruke litt glidemiddel i alt det vatnet som tørker ut)

eller litt

mer planlagt?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mulla Krekar på kvinneguiden? Det hadde jeg aldri trodd. 

Resignert skrev (4 timer siden):

Hadde dere akseptert at andre hadde hatt sex i deres hjem eller på andre steder hvor dere eller barn ferdes? Er det virkelig bedre å få andre sin sperm på seg på et hotellrom enn på en lekeplass? Jævlig begge deler 

• Liker 2
Skrevet
Majer skrev (5 timer siden):

Hadde dere akseptert at andre hadde hatt sex i deres hjem eller på andre steder hvor dere eller barn ferdes? Er det virkelig bedre å få andre sin sperm på seg på et hotellrom enn på en lekeplass? Jævlig begge deler 

Vi inviterer andre kinkstere hjem for sex, så ja. 
Dette er mitt svar til deg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jobbet på flere hoteller.. Sengklærne ble kokt, varmstrøket og bettet sammen, og puter og teppe ble renset.
Vaskeriet gir garanti for sterile sengklær.. det er det hotellet betaler for, og det er det kundene betaler for.. 
Før lå det en bibel og en komdom nattbordskuffa, så det skulle tilpasse enhver gjest. Minibar med og uten alkohol.. Ingen restriksjoner for sex, men høylytt sex kunne varsles.. Så det burde følge med en tape for å lime igjen kjeften, på enkelte😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Jobbet på flere hoteller.. Sengklærne ble kokt, varmstrøket og bettet sammen, og puter og teppe ble renset.
Vaskeriet gir garanti for sterile sengklær.. det er det hotellet betaler for, og det er det kundene betaler for.. 
Før lå det en bibel og en komdom nattbordskuffa, så det skulle tilpasse enhver gjest. Minibar med og uten alkohol.. Ingen restriksjoner for sex, men høylytt sex kunne varsles.. Så det burde følge med en tape for å lime igjen kjeften, på enkelte😁

Ja, og dessverre får man ikke kokt nattbord og sofa hvor der også kan være sæd  

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (7 timer siden):

Ja, hvis jeg ber noen på overnatting, så er jeg inneforstått med at de kan ha solosex eller parsex mens de er hos meg. Hiver uansett sengetøyet deres rett i vaskemaskinen uten å snuse på hva de har gjort i det.

De fleste foreldre har sex i ektesenga og lar deretter barna sine komme på besøk i samme seng. Dette er nok mer vanlig enn å få tak i kjønssaft fra en lekeplass (eller et hotellrom som vaskes daglig).

For å være litt kjedelig nerd: Sperm tørker raskt opp og blir til noe crusty greier, så det er ikke sånn at det er fare for å få sæd på seg fra en flate.  Dette i motsetning til fittesaft, som vil forblir væske helt til det blir vasket bort. Nerd slutt.

Anonymkode: 4cc29...c4d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Overraskende å se mulla Krekar, partiet De Kristne og Børre Knudsen i en og samme tråd på Kvinneguiden.

Fruen i ekteskapet vårt sprutet maken i fjeset i går kveld, forresten. Pass på så dere ikke får infarkt, puritanere. Haha. 

Anonymkode: b9455...b50

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Majer skrev (22 timer siden):

Søk hjelp 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (15 timer siden):

Ja, og dessverre får man ikke kokt nattbord og sofa hvor der også kan være sæd  

Godt poeng. Hoteller bør koke nattbordet minimum. Helst sofaen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...