Gå til innhold

Stesolid mot flyskrekk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God medisin . Sover godt resten av ferien og . Tar 5 mg .

Anonymkode: 7186d...a33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ikke nødvendigvis lurt å ta en prøvespille uten angst. Tar jeg det med angst blir jeg ikke trett i det hele tatt, tar jeg det uten angst så sovner jeg.

Ikke bli skremt av alt tullet som skrives her. Stesolid virker veldig raskt, så om dosen er for liten på turen vil du raskt få effekt av å ta mer. Husk å ta med legemiddelattest, ikke blande med alkohol og god tur!

Anonymkode: 83b46...25b

Eller faktisk når jeg tenker tilbake. Første gang jeg tok stesolid ble jeg skikkelig euforisk, nærmest ruset av lykkefølelse. Husker en lege fortalte meg at det kunne skje. Den følelsen har jeg aldri fått de flere hundre gangene jeg har brukt det senere, så det kan faktisk være lurt å ta en pille hjemme først når jeg tenker meg om. Ikke gøy for noen om mamma er «ruset». Ta en før du legger deg. Benzodiazepiner er som alkohol og andre rusmidler, den første gangen man tar det får man en effekt man aldri får igjen.

Og til dere andre, det er ikke greit å legge seg oppi hvilke medisiner andre får av legen sin og til hva. Mange skyr benzodiazepiner som pesten, men det gjør det ikke greit å prøve å overtale noen til å ikke ta en medisin legen har gitt eller komme med latterlige historier om at man blir så dopet ned at man må bli trillet ut i rullestol. Eldre har også en annen effekt enn yngre.

Det som skjer om man tar for mye (noe som ikke kommer til å skje med ts), er at man sovner (og lett våkner igjen når man blir vekket), eller får blackout hvor man kan gjøre de mest ekstreme ting. Sistenevnte krever helt enorme doser og ofte andre rusmidler innblandet, så det er ikke noe å bekymre seg for. 

Anonymkode: 83b46...25b

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ts her med oppdatering. Stesolid funket fint her, ble absolutt ikke ruset, svimmel eller helt kake som enkelte mente. Følte meg som meg selv men litt roligere og litt mer rasjonell. Fikk flydd på ferie og tilbake og unngikk å traumatisere barna i samme slengen, ingen hysteriske anfall på meg ombord og flyturene gikk over all forventning. 

Anonymkode: 04820...38b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ts her med oppdatering. Stesolid funket fint her, ble absolutt ikke ruset, svimmel eller helt kake som enkelte mente. Følte meg som meg selv men litt roligere og litt mer rasjonell. Fikk flydd på ferie og tilbake og unngikk å traumatisere barna i samme slengen, ingen hysteriske anfall på meg ombord og flyturene gikk over all forventning. 

Anonymkode: 04820...38b

Så bra. Det er så utrolig mange her inne som er veldig bastante om ting de ikke vet noe om. 

Anonymkode: 4a413...81c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...