Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Det ordner seg for snille jenter vet du Yvonne. Sååå... når du minst venter det så kommer det.

Har erfart det selv faktisk.

De gangene hvor jeg viiirkelig har hatt lyst på en kjæreste, da kan du banne på at det ikke kommer noen, men når man har lagt det litt i glemmeboka, da dukker han opp. :sminkedokke:

Jeg har vært singel i rundt 7 mnd nå. Trives som singel, men savner en kjæreste også ja. Jeg tar det som det kommer...

Endret av Jalileh
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er også singel, trives ikke spesielt godt med det, d.v.s det går helt bra, men jeg vil ikke leve alene resten av livet!!

Jeg går mye ut på byen, og kan fortelle deg (trøste deg med) at det er ikke så mange interessante og tilgjengelige menn der heller. De hyggelige og interessante guttene sitter gjerne i en dyp samtale med kameratene sine på et bord i hjørnet, mens de guttene som kommer og vil snakke, er gjerne fulle menn som er slibrige og innpåslitne. Men hvis jeg sitter hjemme alene hver kveld treffer jeg i alle fall ingen.

Men jeg har møtt et par menn fra nettet, og har bare gode erfaringer med det. Det har ikke blitt til noe, men vi er venner og jeg ser at det er mange vanlige, normale, greie gutter der, så de finnes i allefall der ute! Tror det er større sjanse for å finne noen på nettet enn andre steder. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Men jeg har møtt et par menn fra nettet, og har bare gode erfaringer med det. Det har ikke blitt til noe, men vi er venner og jeg ser at det er mange vanlige, normale, greie gutter der, så de finnes i allefall der ute! Tror det er større sjanse for å finne noen på nettet enn andre steder.  :)

Hvor på nett treffer dere de normale oppegående gutta?

Har vært innom et par sånne åpne chattekanaler og oppegående er ikke det første som faller meg inn, ikke normal heller for den delen.

Hva gjør jeg eventuelt galt når jeg bare kommer i "prat" med mentalpasientene?

Gjest gjest1
Skrevet
Hvor på nett treffer dere de normale oppegående gutta?

Har vært innom et par sånne åpne chattekanaler og oppegående er ikke det første som faller meg inn, ikke normal heller for den delen.

Hva gjør jeg eventuelt galt når jeg bare kommer i "prat" med mentalpasientene?

Kan ikke svare for alle, men blink er OK. Så har jeg møtt folk gjennom diskusjonsforumer (der folk med felles interesse diskuterer interessen sin) - f.eks. film- eller musikkforumer. Nå er jeg mye på myspace, men det er jo internasjonalt og har ikke så mange NORSKE menn, men det er mer avslappet og mindre 'selg-deg-selv-og-vær-sexy'-aktig enn f.eks. spray, og jeg har blitt kjent med en flott fyr der som skal til Norge i sommer ... ;)

Chatting har jeg aldri prøvd, det er ikke min stil tror jeg.

Skrevet

Jeg synes det å være single er litt både og. Nå har ikke jeg vært single på 7,5 år, så det er klart det er uvant, men jeg både trives og ikke trives med det. Grunnen til at jeg trives med det er at jeg kan ta hensyn til meg selv og bare meg selv akkurat nå, og det kan jeg trenge. I tillegg kan jeg flørte med hvem jeg vil og det er faktisk ganske trivelig det også.

Det som er utrivelig med å være single er at nå har jeg faktisk jentevenner og da er det plutselig ørten regler som jeg synes er idiotiske, men som de mener man må holde seg til uansett hvor barnslige og egoistiske de er. Når man da i tillegg ikke fatter at man bryter dem fordi man bare oppfører seg normalt høflig og hyggelig mot gutter så blir det litt slitsomt, men forhåpentligvis så blir disse jentene voksne snart. Jeg er ikke vant med å ha nære jentevenner, men jeg har nettopp flyttet og havnet midt i en jentegjeng ettersom jeg deler leilighet med ei jente.

I tillegg er det selvsagt litt ensomt i blant. Savner noen å sovne tett inntil. Savner det å alltid ha noen som er der for deg og støtter deg. Selv om guttevennene mine stort sett alltid er der for meg så savner jeg å ha en som kjenner meg ut og inn, en som ikke trenger å bli fortalt at noe er galt, men som ser det umiddelbart og gir meg en klem og hører tålmodig på til jeg har tømt meg for alle frustrasjoner.

Gjest Gjest_AlmaCity_*
Skrevet

Jeg liker ikke å være singel. Savner nærheten og noen å bry meg om, og som bryr seg om meg.

Savner eksen!

Det verste med å være singel er å være den eneste som er det, og å være redd for å være det for alltid. Å aldri møte den "rette". Miste troen på at det er noe som kalles "den rette".

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker ikke å være singel. Savner nærheten og noen å bry meg om, og som bryr seg om meg.

Savner eksen!

Det verste med å være singel er å være den eneste som er det, og å være redd for å være det for alltid. Å aldri møte den "rette". Miste troen på at det er noe som kalles "den rette".

Du er aldri den eneste som er singel...det er 6.4 milliarder mennesker i verden. Om jeg ikke tar feil er det så mange mennesker. Og ihvertfall 3 av de 6.4 milliarder er single

så du er aldri den eneste single.

Skrevet

Det kommer an på alternativet... Klart jeg gjerne ville vært i et godt forhold, men det er tross alt langt bedre å være alene enn i et dårlig forhold. Etter å ha sett på en del av mine venninners forhold og eks-forhold så ser jeg at det er veldig mange gode grunner til å forbli singel. Det finnes mange hyggelige og oppegående mannfolk der ute, men jammen finnes det mange av den andre sorten også.

Skrevet (endret)

Hmm, ja, jeg ser tydelig fordelene og ulempene. Selv føler jeg et slags press etter at jeg begynte å studere, hvor alle enten har kjæreste/samboer, er forlovet eller er gift med barn og det hele (i klassen min altså). Det gjør meg ganske så misunnelig, men det blir vel min tur en gang også. Men ensomt, som flere nevner, kan det til tider bli..

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet
Det ordner seg for snille jenter vet du Yvonne. Sååå... når du minst venter det så kommer det.

Har erfart det selv faktisk.

De gangene hvor jeg viiirkelig har hatt lyst på en kjæreste, da kan du banne på at det ikke kommer noen, men når man har lagt det litt i glemmeboka, da dukker han opp.  :sminkedokke:

Jeg har vært singel i rundt 7 mnd nå. Trives som singel, men savner en kjæreste også ja. Jeg tar det som det kommer...

Det høres bra ut. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke å være singel.

Savner nærhet, varme - noen å dele livet med.

:tristbla::tristbla:

Skrevet
Jeg liker ikke å være singel.

Savner nærhet, varme - noen å dele livet med.

:tristbla:  :tristbla:

Du er ikke alene om å føle det slik. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
Kan ikke svare for alle, men blink er OK. Så har jeg møtt folk gjennom diskusjonsforumer (der folk med felles interesse diskuterer interessen sin) - f.eks. film- eller musikkforumer. Nå er jeg mye på myspace, men det er jo internasjonalt og har ikke så mange NORSKE menn, men det er mer avslappet og mindre 'selg-deg-selv-og-vær-sexy'-aktig enn f.eks. spray, og jeg har blitt kjent med en flott fyr der som skal til Norge i sommer ... ;) 

Chatting har jeg aldri prøvd, det er ikke min stil tror jeg.

Blink er veldig ok. Den siste eksen min ble jeg faktisk kjent med via Blink, pluss at jeg har fått et par gode guttevenner derfra. :)

Skrevet

Må innrømme at jeg er veldig skeptisk til slike steder, men det kan jo hende det blir siste utvei..

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Må innrømme at jeg er veldig skeptisk til slike steder, men det kan jo hende det blir siste utvei..

Hva er det verste som kan skje? ;) Er sikker på at maange du kjenner er der.. Det er faktisk ikke bare for desperate folk.. :ler:

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Hvorfor det? :klø:

Skrevet (endret)

Jeg er bare skeptisk til slike steder. I mange år har jeg selv vært medlem på slike sider og jeg har ikke et altfor godt inntrykk, det gjelder både Blink og (Spray)Date osv. Dessuten må jeg innrømme at det føles som et slags nederlag å ikke klare å skaffe seg en kjæreste uten å måtte søke dem opp på internett. Da mener jeg meg spesielt, siden jeg aldri har klart å gjøre det i det virkelige liv. Jeg har litt vanskelig for å stole på folk hvis jeg ikke møter dem face to face, og jo; det virker en smule skremmende.

Endret av yvonne
Gjest Shadowlyn
Skrevet
Dessuten må jeg innrømme at det føles som et slags nederlag å ikke klare å skaffe seg en kjæreste uten å måtte søke dem opp på internett.

Det er helt vanlige mennesker du sitter og snakker med på de sidene. ;) Det er ikke noe verre å finne seg en kjæreste på nettet enn andre steder.

Skrevet (endret)

Jo, jeg synes det er en enorm forskjell. Jeg prater mer løssluppent og jeg kan ignorere de jeg ikke ønsker å prate med. Jeg kan velge å ikke deale med de jeg møter over nett. Slik er det ikke i det virkelige liv, ihvertfall ikke for min egen del. Jo, det er sikkert mange vanlige mennesker, men de henvendelsene jeg har fått har ikke gjort meg noe mindre skeptisk, for å si det på den måten. Det er enkelt å "skule identiteten" mer gjennom slike steder. Jeg liker å se mennesker slik de er med en gang. Det er én ting jeg dog liker med slike sider; de får gjerne fram andre sider ved meg som jeg sjelden viser ellers. Men jeg synes bare det blir litt for lettvint, og jeg har ingen tro at det er noen lettvinte måter å skaffe seg en kjæreste på. Dessuten ville jeg aldri tørre å møte dem, så da er saken egentlig avgjort. Jeg ønsker den erfaringen med å faktisk klare å få meg en kjæreste i den virkelige verden, og derfor føler jeg meg per dag dato ganske mislykket fordi jeg nettopp ikke har klart det. Har jeg oppnådd det, så kanskje det hender at jeg i fremtiden, om det trengs, kan bruke slike nettsteder. Akkurat nå er de mest aktuelle for å skaffe seg nettvenner, men ingenting annet.

Endret av yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...