Anglofil Skrevet 19. mars 2006 #1 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hvordan har du det som er singel? Liker du det? Liker du det ikke? Vet det antagelig har vært oppe manger ganger, i såfall beklager jeg. Jeg liker ikke å være singel. Jeg har heller aldri hatt noen ordentlig kjæreste, eller rettelse; jeg har aldri noensinne hatt kjæreste, med mindre man ser bort fra den uka jeg var sammen med en fyr i 7. klasse. Nåvel, selve livet antar jeg går videre uansett, men jeg kan ikke si at det er tilfredstillende. Jeg venter på en som er glad i meg og som liker meg for den jeg er. Etter lange og tøffe personlige strider med meg selv opp gjennom årene sliter jeg med å finne troen på at jeg er verdt å elske. Det vil si, jeg synes at jeg selv er helt okay, men jeg kan ikke skjønne at gutter vil mene det samme. Og jeg har heller aldri fått den bekreftelsen, noe som føles både hemmende og gjør meg litt redd andre av det annet kjønn. For jeg er forelsket, men det å få nådd fram med akkurat dét budskapet er ikke like enkelt. Spesielt siden jeg ikke vil bli såret. Jeg har blitt avvist en gang, den gangen jeg sa til en fyr at jeg likte ham, jeg hadde vært forelsket i ham i 4 år. Jeg fikk aldri noe svar, han turte ikke antar jeg (jeg sa det face to face). Selv tok jeg det svært tungt og det er vel ikke før nå at jeg virkelig tør å se etter noen andre, spesielt siden jeg tok det som personlig kritikk; er jeg ikke god nok?, er jeg ikke pen nok?, er jeg ikke kul nok?, er jeg ikke sexy nok?. Har innsett at antagelig er jeg ingen av delene, et faktum jeg bare har måtte innfinne meg med, så da er det bare å finne noen som akspterer meg, en snill og rolig gutt. En med et smil som gjør meg mo i knærne og får meg til å rødme. Og jeg har vel egentlig funnet ham, så da er det bare lidelsen over å finne en måte å gå fram på. Det er føles frustrende å bli venner med de du liker, men aldri kommer lengre. Derfor hater jeg mer og mer singeltilværelsen. I det siste har jeg gravd meg ned i skolearbeid og annet bare for å glemme min egen tilværelse. Men siden jeg fyller 20 år i år begynner jeg å bli redd for at jeg kommer til å ende opp singel. Og det føles skremmende. Mvh Yvonne Endret 19. mars 2006 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. mars 2006 #2 Del Skrevet 19. mars 2006 Mange som er 20 år og ikke har hatt kjæreste, Yvonne.. Faktisk Det ordner seg for deg også snart vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2006 Mange som er 20 år og ikke har hatt kjæreste, Yvonne.. Faktisk Det ordner seg for deg også snart vet du ← Alltid den støttende vennen min. Ja, du har nok rett. Problemet er jo at slike ting ikke bare oppstår av seg selv og det kommer til å kreve mye av meg. Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre. Og jeg antar at jeg burde slappe av litt mer ang. min egen singeltilværelse, prøve å være mer åpen og sosial, noe som gjør meg sliten bare ved tanken. Altså, å farte rundt på barer eller hvor enn man sjekker opp folk. For jeg er heller ingen festløve, jeg vil helst egentlig finne meg noen innen de miljøene jeg trives i og kjenner folk. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. mars 2006 #4 Del Skrevet 19. mars 2006 Hadde nok av dårlige erfaringer med menn, før jeg i mitt 28 år traff selve drømmemannen! Er glad, i ettertid, at det tok sin tid. Jeg opplevde mye som har formet meg til den jeg er. Han kommer snart, bare vent å se!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. mars 2006 #5 Del Skrevet 19. mars 2006 Noen ganger dukker det faktisk opp når man minst aner det Tro meg, det høres dumt ut, men det skjedde med meg Kanskje skaffe deg en profil på blink eller noe hvis du ikke har det? Det er ikke et så utpreget sjekkested som f.eks spray og de andre sidene (og det er ikke så patetisk som "alle" tror ).. Jeg er der selv, bare for å prate med venner.. Du har jo ingenting å tape, og om du ikke finner noen kjæreste der, så finner du kanskje noen venner? Jeg har fått flere venner gjennom Blink.. Du trenger jo ikke akkurat skrive: "Jeg er her for å finne meg en kjæreste" på profilen din heller.. Man kan faktisk finne kjæreste utenom barer osv.. Jeg har ikke truffet noen av mine ekser (eller min nåværende) ute på byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2006 #6 Del Skrevet 19. mars 2006 Alltid den støttende vennen min. Ja, du har nok rett. Problemet er jo at slike ting ikke bare oppstår av seg selv og det kommer til å kreve mye av meg. Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre. Og jeg antar at jeg burde slappe av litt mer ang. min egen singeltilværelse, prøve å være mer åpen og sosial, noe som gjør meg sliten bare ved tanken. Altså, å farte rundt på barer eller hvor enn man sjekker opp folk. For jeg er heller ingen festløve, jeg vil helst egentlig finne meg noen innen de miljøene jeg trives i og kjenner folk. Mvh Yvonne ← Du finner nok en der du er når det er tiden for det. Selv var jeg 26 før jeg fikk min første kjæreste. Han er jeg gift med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 19. mars 2006 #7 Del Skrevet 19. mars 2006 Har vert singel en god stundt nå, og synest forsåvidt det er greit, men begynner å savne en medammensvoren nå. Har liksom fått tid nok til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 19. mars 2006 Noen ganger dukker det faktisk opp når man minst aner det Tro meg, det høres dumt ut, men det skjedde med meg Kanskje skaffe deg en profil på blink eller noe hvis du ikke har det? Det er ikke et så utpreget sjekkested som f.eks spray og de andre sidene (og det er ikke så patetisk som "alle" tror ).. Jeg er der selv, bare for å prate med venner.. Du har jo ingenting å tape, og om du ikke finner noen kjæreste der, så finner du kanskje noen venner? Jeg har fått flere venner gjennom Blink.. Du trenger jo ikke akkurat skrive: "Jeg er her for å finne meg en kjæreste" på profilen din heller.. Man kan faktisk finne kjæreste utenom barer osv.. Jeg har ikke truffet noen av mine ekser (eller min nåværende) ute på byen ← Hehe, joda, jeg har både profiler her og der. Men må innrømme at det ikke er helt meg, jeg ville aldri turt å møte noen fra nettet jeg ikke kjenner, var nære et par ganger, men det ble ingenting av. Og jeg er glad for å høre at man ikke trenger å gå på barer for å finne seg en kjæreste. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. mars 2006 #9 Del Skrevet 19. mars 2006 Leste det siste innlegget ditt nå, Yvonne. Og jeg vil bare si at det ikke nødvendigvis kommer til å kreve så mye av deg som du tror! Jeg traff mannen min i ett bryllup, og det så bare PANG! Gjorde ingenting annet enn å sitte å prate med han. Jeg er ikke noen voldsom festløve heller! Vi giftet oss etter bare 8 mnd, og det er det lureste jeg har gjort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 19. mars 2006 Hadde nok av dårlige erfaringer med menn, før jeg i mitt 28 år traff selve drømmemannen! Er glad, i ettertid, at det tok sin tid. Jeg opplevde mye som har formet meg til den jeg er. Han kommer snart, bare vent å se!!! ← Bra å høre, antagelig bare jeg som er litt utålmodig.. Nå er jo jeg veldig uerfaren, så kanskje det har noe med det å gjøre, det gjør en litt usikker på ting og tang. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 19. mars 2006 Leste det siste innlegget ditt nå, Yvonne. Og jeg vil bare si at det ikke nødvendigvis kommer til å kreve så mye av deg som du tror! Jeg traff mannen min i ett bryllup, og det så bare PANG! Gjorde ingenting annet enn å sitte å prate med han. Jeg er ikke noen voldsom festløve heller! Vi giftet oss etter bare 8 mnd, og det er det lureste jeg har gjort!!! ← Jøss, høres jo veldig flott ut da. Ja, da er det vel håp for meg også. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. mars 2006 #12 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg trives ikke noe spesielt som singel akkurat nå. Synes det blir for ensomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 19. mars 2006 #13 Del Skrevet 19. mars 2006 Kjærligheten er ikke enkel, og ofte ser det håpløt ut. Men så en dag når du minst venter det, banker den på døren din. Jeg tror ikke byen nødvendigvis er det beste stedet å treffe folk på. Skolen, jobben eller på diverse fritidsaktiviteter vil nok på mange måter være bedre. Ha et åpent hjerte og et åpent sinn, så skal du se det blir din tur snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 19. mars 2006 Ja, jeg lover å ha et åpent hjerte og et åpent sinn. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. mars 2006 #15 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei du - jeg er like gammel som deg, og har hatt en del kjærester som jeg helst ville vært foruten. Til gjengjeld har de også hoppet fram når jeg minst ventet dem. Skal vi bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. mars 2006 #16 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg er singel, og trives for tiden med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei du - jeg er like gammel som deg, og har hatt en del kjærester som jeg helst ville vært foruten. Til gjengjeld har de også hoppet fram når jeg minst ventet dem. Skal vi bytte? ← Nei, beklager. For selvom jeg misliker min situasjon nå, så vil jeg ikke vært foruten erfaringen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. mars 2006 #18 Del Skrevet 19. mars 2006 Si ifra da, så skal du få dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 19. mars 2006 Hehe, takk for tilbudet. Jeg skal tenke på det. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 20. mars 2006 #20 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg liker og vere singel. Synnes det er fantastisk bra og vere singel. Kan ikke tenke meg noe annet. Ihvertfall ikke nå. Men jeg skal nå innrømme at jeg noen ganger savner x-en min. Som jeg kunne reist til verdens ende for...( Bokstavlig talt ) Men singel jo jeg er svært lykkelig som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå