AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Ny monsterfilm fra Sogn: https://www.filmweb.no/filmnytt/monsteralarm-i-sognefjorden-se-den-nye-traileren-for-kraken Jeg er fra Sogndal og skal absolutt se den! Tror dere på Kraken? Jeg tror det må være en stor dypvannsblekksprut som ble observert av fiskere og kalt for Kraken. Tror ikke den akkurat finnes i Sognefjorden, men har hørt at det skal finnes andre store ting der. Anonymkode: 8974b...294 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Tror helt klart det kan finnes sjømonstre Anonymkode: 52bbe...605 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Skal se den Ungdommen i hus har sagt at hun vil bli med meg på kino for å se den. Enda så dust jeg til tider er Ekstra stas og gleder meg til den komme på kino. Anonymkode: 46c5a...710 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal se den Ungdommen i hus har sagt at hun vil bli med meg på kino for å se den. Enda så dust jeg til tider er Ekstra stas og gleder meg til den komme på kino. Anonymkode: 46c5a...710 Hahaha kjenner meg igjen, 90% av tiden er jeg kjempe du i følge den yngste, men 10% er jeg god å ha allikevel og får vel bare være glad for det noen år til før det å bli sett med foreldrene ikke er så grusomt 😅 Anonymkode: 52bbe...605
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Synes slike filmer er kjedelige. Anonymkode: ef62b...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Bosatt i Sogndal her og, gleder meg til å se!! Anonymkode: 864b1...99a
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Skal se den, ja. Bor i utkanten av Sogndal kommune, men kommer opprinnelig fra et sted på kysten lenger sør, og har alltid hørt at Kraken holder til i nærheten av Austevoll. Anonymkode: d07a1...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå