Gå til innhold

Kraken i Sognefjorden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny monsterfilm fra Sogn: https://www.filmweb.no/filmnytt/monsteralarm-i-sognefjorden-se-den-nye-traileren-for-kraken

Jeg er fra Sogndal og skal absolutt se den! 

Tror dere på Kraken? Jeg tror det må være en stor dypvannsblekksprut som ble observert av fiskere og kalt for Kraken. Tror ikke den akkurat finnes i Sognefjorden, men har hørt at det skal finnes andre store ting der.

Anonymkode: 8974b...294

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror helt klart det kan finnes sjømonstre

Anonymkode: 52bbe...605

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal se den :) Ungdommen i hus har sagt at hun vil bli med meg på kino for å se den. Enda så dust jeg til tider er ;) Ekstra stas og gleder meg til den komme på kino.

Anonymkode: 46c5a...710

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal se den :) Ungdommen i hus har sagt at hun vil bli med meg på kino for å se den. Enda så dust jeg til tider er ;) Ekstra stas og gleder meg til den komme på kino.

Anonymkode: 46c5a...710

Hahaha kjenner meg igjen, 90% av tiden er jeg kjempe du i følge den yngste, men 10% er jeg god å ha allikevel og får vel bare være glad for det noen år til før det å bli sett med foreldrene ikke er så grusomt 😅

Anonymkode: 52bbe...605

AnonymBruker
Skrevet

Synes slike filmer er kjedelige.

Anonymkode: ef62b...ad8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bosatt i Sogndal her og, gleder meg til å se!!

Anonymkode: 864b1...99a

AnonymBruker
Skrevet

Skal se den, ja. Bor i utkanten av Sogndal kommune, men kommer opprinnelig fra et sted på kysten lenger sør, og har alltid hørt at Kraken holder til i nærheten av Austevoll.

Anonymkode: d07a1...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...