Illuminatum Skrevet 5. juli 2025 #21 Skrevet 5. juli 2025 stan skrev (49 minutter siden): Finnes drev med aksjer mens Solberg var statsminister. Han fikk info på grunn av dette som ingen andre hadde. Det er definisjonen på innsidehandel. Det var Solbergs ansvar å sørge for at dette ikke skjedde. Hvilken informasjon fikk han?
stan Skrevet 5. juli 2025 #22 Skrevet 5. juli 2025 Illuminatum skrev (58 minutter siden): Hvilken informasjon fikk han? Har ingenting med saken å gjøre. Han hadde tilgang på informasjon. Og Solberg som liksom ikke visste at ektefellen drev med aksjer. Det var hennes ansvar å vite. 3
huldra_hildur Skrevet 5. juli 2025 #23 Skrevet 5. juli 2025 stan skrev (5 timer siden): Finnes drev med aksjer mens Solberg var statsminister. Han fikk info på grunn av dette som ingen andre hadde. Det er definisjonen på innsidehandel. Det var Solbergs ansvar å sørge for at dette ikke skjedde. Du skrev at de ble rike på det og det stemmer jo ikke 1
huldra_hildur Skrevet 5. juli 2025 #24 Skrevet 5. juli 2025 stan skrev (3 timer siden): Har ingenting med saken å gjøre. Han hadde tilgang på informasjon. Og Solberg som liksom ikke visste at ektefellen drev med aksjer. Det var hennes ansvar å vite. Ansvar som kone eller statsminister mener du da? Jeg vet ikke alt mannen driver og bruker sine penger på
Illuminatum Skrevet 5. juli 2025 #25 Skrevet 5. juli 2025 stan skrev (8 timer siden): Har ingenting med saken å gjøre. Han hadde tilgang på informasjon. Og Solberg som liksom ikke visste at ektefellen drev med aksjer. Det var hennes ansvar å vite. Vet du alt hva kona di gjør? Jeg er ikke like sikker på at han hadde tilgang til informasjon. 1
stan Skrevet 6. juli 2025 #26 Skrevet 6. juli 2025 huldra_hildur skrev (På 5.7.2025 den 15.17): Ansvar som kone eller statsminister mener du da? Jeg vet ikke alt mannen driver og bruker sine penger på Som statsminister følger det med litt mer ansvar enn som ektefelle. Synes du ikke det er rimelig? 3
huldra_hildur Skrevet 6. juli 2025 #27 Skrevet 6. juli 2025 stan skrev (1 time siden): Som statsminister følger det med litt mer ansvar enn som ektefelle. Synes du ikke det er rimelig? Nei ikke når det kommer til dette. Tror de fleste par uansett hvilket yrke de måtte ha ikke forventer at den andre gjør noe sånt. Og jeg vil heller at statsministeren fokuserer på landet fremfor å forfølge ektefellen
Virrum Skrevet 7. juli 2025 #28 Skrevet 7. juli 2025 Vi nordmenn er et naivt folkeslag. Gang på gang lytter vi og ikke minst tror på alle lovnadene (les løgnene) som kommer i valgkampen. Nå skal alt bli så fantastisk. Og gang på gang godtar vi at løftene ikke blir innfridd. Vi tror blindt på alle bortforklaringer, og sukker stille for oss selv at Putin driver tross alt en angrepskrig i Ukraina. Så venter vi på bedre tider, som sikkert kommer ved neste stortingsperiode... 3
Justlooking Skrevet 8. juli 2025 #29 Skrevet 8. juli 2025 Virrum skrev (På 4.7.2025 den 10.13): Å tro at vi ikke har korrupsjon i Norge, vil være fryktelig naivt. Våre folkevalgte vet å "mele sin egen kake". De går med vilje og viten mot innbyggernes vilje (EU) og driver med kamaraderi. Men det jeg er mest skremt over, er at ingen reagerer og protesterer.... Selvsagt har vi korrupsjon i Norge. 1
Jegerbaremeg Skrevet 8. juli 2025 #30 Skrevet 8. juli 2025 At de er korrupte er jo ingen hemmelighet. De later og faker og vi som sitter hjemme i stua går rett på 2
Anonym11223344 Skrevet 8. juli 2025 #31 Skrevet 8. juli 2025 Ifølge en kilde i Skatteetaten er det masse korrupsjon i norske kommuner. Jeg så det selv, riktignok på 2000-tallet. 3
Virrum Skrevet 8. juli 2025 #32 Skrevet 8. juli 2025 Anonym11223344 skrev (7 timer siden): Ifølge en kilde i Skatteetaten er det masse korrupsjon i norske kommuner. Jeg så det selv, riktignok på 2000-tallet. Tror ikke det stoppet på 2000-tallet. Det er høyst relevant i dag også.
VXL100 Skrevet 8. juli 2025 #33 Skrevet 8. juli 2025 stan skrev (På 3.7.2025 den 21.35): Eller Solberg som lot ektemannen gjøre dem rike på aksjespekulasjoner med innside informasjon fra statsministerens kontor. Det er jo jug, ikke benyttet han informasjon og ikke ble han rik. Du er bare en propagandist, og blant slike finnes det mest korrupte folk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå