AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg er syk med feber og hoste. Har null matlyst, men får vondt i magen når jeg ikke spiser noe. Vil bare ha vekk sulten liksom, men ingenting frister. Hva pleier du å spise når matlysten er på bånn og er syk? Anonymkode: 7702f...0a2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Er syk med borreliose, helt slått ut. Spiser banan, yoghurt, brødskiver med stekt eller kokt egg. Har lyst på smoothie men orker ikke gå på butikken. Anonymkode: 7cd87...17a 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Pasta med tomatsaus og noe pleier alltid å gå ned hos meg. Tomatsaus og kjøttboller f.eks. Bor du et sted der Oda leverer kan du få det levert i morgen. Ev få noen du kjenner til å handle for deg i dag, hvis det går. Anonymkode: 6ac88...77c
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Appelsinjuice eller enkle supper. Anonymkode: 8f59a...a13
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Asiatiske ferdigretter Potetgull Egg (kokte eller rørte) Ristet brød med masse smør Rett-i-koppen Lompe med Castello Blå Pasta Risgrøt Anonymkode: c33d8...833
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Drikk sjokomelk. Næring og kalorier i ett! Anonymkode: b4130...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Egg, avokado gjerne med pinjekjerner, ferdig pai, havregrøt med blåbær, semulegrøt, strimlet kjøtt av ulike slag, nøtter, cottage cheese med litt syltetøy. Anonymkode: 2dcd4...c2d
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Mye bær, frukt og (rå) grønnsaker pleier å funke, farger hjelper. Yoghurt, egg, nøtter, smoothie. Anonymkode: c582b...a6f
AnonymBruker Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli Om du ikke får i deg noe, send noe på et apotek å kjøpe inn noen nutridrink. Jeg synes den med jordbær protein er bra, men ikkje alle som liker den syntetiske jordbær smaken. Anonymkode: 094cd...459
Summeer Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Eplejuice, ritz kjeks og Jarlsberg. Rød-cola. Fiskekaker. Saftis. Det viktigste er væske, så prioriter å få i deg drikke, helst med litt sukker og gjerne elektrolytter.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli Spiser godteri, kjeks og alt som er usunt. Is er det beste 🍦 Anonymkode: 68ced...497
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er syk med feber og hoste. Har null matlyst, men får vondt i magen når jeg ikke spiser noe. Vil bare ha vekk sulten liksom, men ingenting frister. Hva pleier du å spise når matlysten er på bånn og er syk? Anonymkode: 7702f...0a2 Når ingenting frister og du vet at du må få mat i deg, så spiser du det du har tilgjengelig. Det viktigste er da å beholde hodet kaldt og få noe mat i seg. Anonymkode: 528db...25d
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli Tyr til proteinpuddinger når jeg er dårlig. God bedring❤️ Anonymkode: 20d35...266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå