AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #21 Skrevet 8. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 17.07): Je. Helt sikkert.. Men fra et seriøst ståsted. Hvis en kvinne på 50 har brukt de siste 10-15 åra på å løpe på byen og ha tilfeldige og kortvarige relasjoner og ONS, og nå plutselig sier hun vil slå seg til ro med meg, så er det bare å kalle meg fordomsfull, men jeg har ikke trua på at hun har egenskapene eller relasjonskompetansen til å være i et langvarig forhold. Anonymkode: 1140a...75f Jeg er forsåvidt enig med deg, men akkurat det samme kan sies om de mannlige gjengangere i 50-åra på ymse apper. Bortsett fra at de mannlige noen og femtiåringene sjelden har sjans på 25-åringer da, og da blir det enda mer meningsløst😊. Anonymkode: c4ef8...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #22 Skrevet 8. juli 2025 Jeg er ikke på Tinder, større sjanse å møte en seriøs mann utenfor appen. Alle de som har positive erfaringer og som har funnet en kjæreste der inne, de brukte appen for en evighet siden, algoritmene og utvalget av mennesker er helt annerledes nå. Anonymkode: 52cd4...22e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2025 #23 Skrevet 8. juli 2025 Salamandra skrev (På 2.7.2025 den 22.11): Har ikke bikka 50 riktig enda men hadde både gode og dårlige erfaringer med Tinder og Hinge. Nå var jeg i utgangspunktet ikke ute etter noe superseriøst, hadde jeg vært det hadde nok profilen min sett litt annerledes ut, så at en stor andel av de jeg var i kontakt med hadde sex som sitt primære mål får jeg ta litt på min egen kappe 😊 Er i et forhold nå med en jeg har truffet på Tinder, han er helt fantastisk fin og vi var så sikre på hverandre at vi sletta profilene våre før vi i det hele tatt hadde møttes fysisk enda 😁 Men hadde plenty valgmuligheter enten jeg ville det ene eller det andre, nok av menn der inne i alle former og fasonger. Lyst å dele en versjon av profil teksten din? Anonymkode: 8e76c...eb3
Ænema Skrevet 8. juli 2025 #24 Skrevet 8. juli 2025 Tinder og slike apper virker ikke for min alder her jeg bor i en mindre by. Sikkert noe bedre i større byer. Når jeg laster ned tinder igjen etter 1-2 år er det de samme folkene der enda, som liksom ser etter noe «seriøst». . Så slettet appen med en gang. Igjen. Om du vil ha et ligg er den ypperlig. Om du vil noe seriøst så nei
Yesgirl Skrevet 20. juli 2025 #25 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 17.17): Mer kresne på alle faktorer. Mange er veldig opptatt av å kreve at du "har livet på stell", hva enn det betyr, og at livene deres allerede egentlig er helt topp 😅 Ellers tror jeg man kan glemme det hvis man er biker, liker fotball eller har drept et dyr.. Anonymkode: 1140a...75f Mc er no go for meg🤣
-jk- Skrevet 20. juli 2025 #26 Skrevet 20. juli 2025 Yesgirl skrev (9 timer siden): Mc er no go for meg🤣 Samme her. Damer som har bilde av motorsykkel eller bil i profilen og "bil/mc" oppført under interesser går automatisk til venstre. Samme med hest. Alt for dyr og tidkrevende hobby.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #27 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 22.00): Jeg ønsker å høre fra dere kvinner på 50+ som har gode erfaringer med Tinder eller andre datingapper. Hvis dere finnes da? 🫣 Anonymkode: 13e8f...c13 Var inne og fisket et par dates i 2-3 runder. Det eneste menn ser på er bilder. Så tips er å ikke gjøre det for komplisert. Få ei venninne til p knupse et par bilder av deg ute, i ok lys, ansikt og helfigur i vanlige klær som ikke er «for mye» eller «for lite». Kryss av for seriøs om du vil ha noe varig. Ikke skriv for mye tekst om deg, men litt hva du er ute etter. Tenk litt som du ville gjort på Instagram, ikke Facebook. Anonymkode: 5a205...24a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #28 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 17.07): Je. Helt sikkert.. Men fra et seriøst ståsted. Hvis en kvinne på 50 har brukt de siste 10-15 åra på å løpe på byen og ha tilfeldige og kortvarige relasjoner og ONS, og nå plutselig sier hun vil slå seg til ro med meg, så er det bare å kalle meg fordomsfull, men jeg har ikke trua på at hun har egenskapene eller relasjonskompetansen til å være i et langvarig forhold. Anonymkode: 1140a...75f Jeg prøvde å date ei slik dame, funket dårlig, med en gang vi av en aller annen grunn ikke kunne møtes en eller flere dager, så fant hun seg en ny fyr å ha sex med. Hun mente hun var så ordentlig at hun fortjente det…… den logikken forstod jeg ikke….. Anonymkode: f0cfa...fd9 2
-jk- Skrevet 20. juli 2025 #29 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Var inne og fisket et par dates i 2-3 runder. Det eneste menn ser på er bilder. Så tips er å ikke gjøre det for komplisert. Få ei venninne til p knupse et par bilder av deg ute, i ok lys, ansikt og helfigur i vanlige klær som ikke er «for mye» eller «for lite». Kryss av for seriøs om du vil ha noe varig. Ikke skriv for mye tekst om deg, men litt hva du er ute etter. Tenk litt som du ville gjort på Instagram, ikke Facebook. Anonymkode: 5a205...24a Mulig det er greia på Tinder. På Match, Sukker osv. så blir jeg definitivt mest interessert i de profilene som har mye tekst og mange bilder. Det gir en mye bedre pekepinn om personligheten. Jeg vil mye heller lese mye om dama enn hva hun er på jakt etter. Hun kan da fint sortere vekk meg om jeg ikke passer. Den beste profilen jeg har sett hittil hadde nesten 300 ord i profilteksten, mye humor. 21 bilder hvorav en del morsomme. Samme alder som meg, meget god match på stort sett alle områder. Dessverre bodde hun for langt unna
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #30 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 16.29): Jeg er ikke på Tinder, større sjanse å møte en seriøs mann utenfor appen. Alle de som har positive erfaringer og som har funnet en kjæreste der inne, de brukte appen for en evighet siden, algoritmene og utvalget av mennesker er helt annerledes nå. Anonymkode: 52cd4...22e Jeg fant kjæresten i år Og eksen i 2022. Varte i et par år. Man må bare være kresen og sortere ut de useriøse. Anonymkode: f3ae0...c34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå