AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Jeg ønsker å høre fra dere kvinner på 50+ som har gode erfaringer med Tinder eller andre datingapper. Hvis dere finnes da? 🫣 Anonymkode: 13e8f...c13
Salamandra Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli (endret) Har ikke bikka 50 riktig enda men hadde både gode og dårlige erfaringer med Tinder og Hinge. Nå var jeg i utgangspunktet ikke ute etter noe superseriøst, hadde jeg vært det hadde nok profilen min sett litt annerledes ut, så at en stor andel av de jeg var i kontakt med hadde sex som sitt primære mål får jeg ta litt på min egen kappe 😊 Er i et forhold nå med en jeg har truffet på Tinder, han er helt fantastisk fin og vi var så sikre på hverandre at vi sletta profilene våre før vi i det hele tatt hadde møttes fysisk enda 😁 Men hadde plenty valgmuligheter enten jeg ville det ene eller det andre, nok av menn der inne i alle former og fasonger. Endret 2. juli av Salamandra 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Jeg har kuttet ut Tinder for føler det er mer for de yngre. Og jeg ønsker noe seriøst, så da er ikke Tinder stedet. Anonymkode: 8563f...217
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har kuttet ut Tinder for føler det er mer for de yngre. Og jeg ønsker noe seriøst, så da er ikke Tinder stedet. Anonymkode: 8563f...217 Har du forsøkt andre apper? Anonymkode: 13e8f...c13
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Jeg er 52, og har møtt mange flotte karer på Tinder. Kunne sikkert gått på date hver eneste dag, om jeg ville. Så kjør på! 😁 Anonymkode: 23783...ade 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Poenget til TS er vel ikke nok dater. Er selv i 50 årene og ønsker ikke nok dater. Har hatt profil tidligere, men det var mye mas om du først matchet med en, da ble det melding på melding - mange ser jo bra ut, men å finne «godpartnern» er ikke så enkelt er min erfaring da. Gidder ikke å date for å date og evt ha sex her og der, det gir meg ikke noe annet kortvarig glede, muligens, og dårligere mental helse. Anonymkode: 98d2e...01e 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli (svarer selv om jeg bare er 49): Det er helt avhengig av hva du søker, TS. Og dessverre også hvor bra du ser ut. De med best utseende får naturlig nok mest respons på Tinder. Det er ellers krevende å finne noe seriøst der. De finnes, men det krever mye sortering. Jeg har gitt opp appene, bedre å blir kjent med menn via andre arenaer, bli kjent FØR man begynner å date. Anonymkode: fb205...df5 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er 52, og har møtt mange flotte karer på Tinder. Kunne sikkert gått på date hver eneste dag, om jeg ville. Så kjør på! 😁 Anonymkode: 23783...ade Sånne som henne her flyter det over av på Tinder. Godt brukte vaskefiller for yngre menn som bare skal ha noe å runke i. Anonymkode: 0c695...db6 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånne som henne her flyter det over av på Tinder. Godt brukte vaskefiller for yngre menn som bare skal ha noe å runke i. Anonymkode: 0c695...db6 Og sånne menn som deg flyter det over av i samfunnet generelt. Uintelligente, stygge mannepsykopater som bare objektiviserer kvinner på den ene eller andre måten. Anonymkode: e7b96...471 12 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sånne som henne her flyter det over av på Tinder. Godt brukte vaskefiller for yngre menn som bare skal ha noe å runke i. Anonymkode: 0c695...db6 Jeg dater mange fra Tinder før jeg møtte mannen. 10-12 stk tror jeg. Hadde ikke sex med noen av de. Å date betyr da ikke sex. Endte opp med en yngre mann også. Langvarig forhold. Anonymkode: f3ae0...c34 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli Jeg er 51 og vært på Tinder siden i fjor. Varierende erfaringer, men mange fine menn der. Vil si det er mye rart der også. En del er åpne om at de er ute etter kortvarig/casual og noen som later som de ikke er det. Bare vær selektiv og ha antennene ute. Ikke ha sex de første datene hvis du vil ha noe seriøst. Anonymkode: a0715...00f 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånne som henne her flyter det over av på Tinder. Godt brukte vaskefiller for yngre menn som bare skal ha noe å runke i. Anonymkode: 0c695...db6 Tenk om kjellermennene innså forskjellen på sex og date… Jeg er ute etter et langvarig forhold, da dater man først. og PS: Den yngste jeg har datet er 49 (1/2, som han sier 😁). Anonymkode: 23783...ade 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli Mann på over 50 her. Er ute etter langsiktig forhold. Helst ut livet. Har vært på Tinder. Synes damer 45-55 hadde vært ideelt mtp livsfase. Jeg synes det er umulig å finne en dame som er innenfor mine preferanser og interesser og samtidig har samme intensjoner med datingen. 🤷 Satser på å treffe noen i nettverket mitt i stedet. Da blir man kjent på riktige premisser og ikke bare ved å være fotogen. På Tinder føler jeg ikke at jeg har noen sjans. I det virkeligheten får jeg mye komplimenter. Sånn sett har jeg ikke trua på Tinder.. Men man bør kanskje ikke la det være heller. Kanskje man har flaks. Anonymkode: 1140a...75f 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og sånne menn som deg flyter det over av i samfunnet generelt. Uintelligente, stygge mannepsykopater som bare objektiviserer kvinner på den ene eller andre måten. Anonymkode: e7b96...471 Je. Helt sikkert.. Men fra et seriøst ståsted. Hvis en kvinne på 50 har brukt de siste 10-15 åra på å løpe på byen og ha tilfeldige og kortvarige relasjoner og ONS, og nå plutselig sier hun vil slå seg til ro med meg, så er det bare å kalle meg fordomsfull, men jeg har ikke trua på at hun har egenskapene eller relasjonskompetansen til å være i et langvarig forhold. Anonymkode: 1140a...75f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli Tinder er skapt for at folk skal bruke, og fortsette å bruke Tinder, ikke finne seg kjæreste og slette appen. Så jeg har ikke trua, selv om noen få selvsagt finner sin livspartner der. Anonymkode: 89064...533 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli Er godt voksne damer på tinder like kresne på utseende som de yngre damene er? Anonymkode: 73b43...a2f
AnonymBruker Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er godt voksne damer på tinder like kresne på utseende som de yngre damene er? Anonymkode: 73b43...a2f Mer kresne på alle faktorer. Mange er veldig opptatt av å kreve at du "har livet på stell", hva enn det betyr, og at livene deres allerede egentlig er helt topp 😅 Ellers tror jeg man kan glemme det hvis man er biker, liker fotball eller har drept et dyr.. Anonymkode: 1140a...75f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli Har vært på utallige dater og skrevet med enda fler. Det som går igjen er at menn sier de er seriøse og ute etter et forhold. Men når det kommer til stykket er de bare ute etter sex. Er du så dum at du ligger med dem prøver de å holde deg varm mens de fortsetter å date andre. Ingen av de vil binde seg. Blir det snakk om det så er de alle sammen «blitt såret tidligere og vil ta ting rolig». Idioter alle sammen, tror de kan få så mye bedre. Anonymkode: e67a4...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vært på utallige dater og skrevet med enda fler. Det som går igjen er at menn sier de er seriøse og ute etter et forhold. Men når det kommer til stykket er de bare ute etter sex. Er du så dum at du ligger med dem prøver de å holde deg varm mens de fortsetter å date andre. Ingen av de vil binde seg. Blir det snakk om det så er de alle sammen «blitt såret tidligere og vil ta ting rolig». Idioter alle sammen, tror de kan få så mye bedre. Anonymkode: e67a4...3b8 Det der gjelder stort sett damer i denne alderen også, dessverre. "Maximizere" overalt (folk med overfladiske forhold som hele tiden er på leit etter noen bedre) 🤷♂️ Anonymkode: 1140a...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå