Gå til innhold

Tur til Halvorsenhytta - gratis parkering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har lyst til å tilbringe en natt på Halvorsenhytta i Vestmarka ved Asker. Planen er å parkere bilen ett sted og gå derifra til hytta, ha en hyggelig tur og kveld/natt på hytta og returnere dagen etter. Tenker det er aktuelt å gå 10-15 km fra bil til hytta. Er det noen som er lokalkjent som kan anbefale gratis parkeringsplass, da med forutsetning i at det er 10-15 km å gå fra parkering til hytta? 😊 Kraftkollen utfartsparkering? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror utfartsparkeringen på Sem er gratis? Da kan du gå på grusvei helt fram til Halvorsenhytta, eller på sti fra Tveiter gård. Litt usikker på avstand, men du sparer hvertfall tid på å gå på grus, om det er et poeng.

Anonymkode: 6a92e...d86

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror utfartsparkeringen på Sem er gratis? Da kan du gå på grusvei helt fram til Halvorsenhytta, eller på sti fra Tveiter gård. Litt usikker på avstand, men du sparer hvertfall tid på å gå på grus, om det er et poeng.

Anonymkode: 6a92e...d86

Takk for svar. Har googlet, og det virker som det koster noe ved Semsvann i helgene og fridager i skisesongen. Men usikker på om de da mener helger i skisesongen eller helger generelt

AnonymBruker
Skrevet
CM7891 skrev (På 3.7.2025 den 19.16):

Takk for svar. Har googlet, og det virker som det koster noe ved Semsvann i helgene og fridager i skisesongen. Men usikker på om de da mener helger i skisesongen eller helger generelt

Flere gratis utfartsparkeringsmuligheter ved Semsvannet. Ikke betaling nå i sommersesongen. 

Anonymkode: 6cd04...32a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...