AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Veldig enkelt egentlig, gestgreia går i konvolutten som følger med, så sender man. Men hvordan? Putter på frimerker liksom, eller registrerer man det fysisk på posten (post i butikk). Bruker alltid appen, men det er bare innenlands. Sikkert dumt spørsmål, men sett mange her inne som har gjort det før 😅 Anonymkode: 72386...f77
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli De har egne informasjonssider….. https://www.myheritage.no/help-center/no?a=Hva-er-portokravene-for-a-sende-DNA-proven-min---id--VBC64mS3TBypnfeO0K3pEA Anonymkode: 1d109...d6e
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De har egne informasjonssider….. https://www.myheritage.no/help-center/no?a=Hva-er-portokravene-for-a-sende-DNA-proven-min---id--VBC64mS3TBypnfeO0K3pEA Anonymkode: 1d109...d6e Var det noe hjelp til spørsmålet mitt der syns du?😅 Anonymkode: 72386...f77
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var det noe hjelp til spørsmålet mitt der syns du?😅 Anonymkode: 72386...f77 Send konvolutten til laboratoriet på egen portokostnad. Porto er avhengig av lokale postpriser og forsendelsestype du velger. Vekten av den polstrede konvolutten med hetteglasset er 10g. Anonymkode: dbfaa...df9
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Send konvolutten til laboratoriet på egen portokostnad. Porto er avhengig av lokale postpriser og forsendelsestype du velger. Vekten av den polstrede konvolutten med hetteglasset er 10g. Anonymkode: dbfaa...df9 Ja. Så spørsmålet mitt er fortsatt det samme 🤣 Anonymkode: 72386...f77
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja. Så spørsmålet mitt er fortsatt det samme 🤣 Anonymkode: 72386...f77 Det betyr at du putter på frimerker nok til å dekke porto, og sender i posten som vanlig. Er du usikker på hvor mye du skal betale i porto, spør i post i butikk 😊 Anonymkode: c082e...c55 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det betyr at du putter på frimerker nok til å dekke porto, og sender i posten som vanlig. Er du usikker på hvor mye du skal betale i porto, spør i post i butikk 😊 Anonymkode: c082e...c55 Tusen takk for svar på det jeg lurte på😊 jeg trodde ikke det fantes frimerker lenger engang. Gjort alt sånt i appen siste årene. Anonymkode: 72386...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå