AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli hvorfor finnes det så mange selvoppnevnte eksperter? Jeg har trent og konkurrert på ganske høyt nivå i mange år og tatt trener utdanning, men allikevel er det svært få som spør om råd og ytterst få føler rådene i praksis. Det er mange influensene som skal gi råd. Ikke er de gode på idretten de driver med verken fysisk eller teknisk. Men de er flinke til å prate kanskje eller legge ut poster på Instagram eller hvor de nå er. Jeg har masse erfaringer jeg gladelig kunne delt ut, men hvis folk vil finne opp kruttet på nytt eller følge dårlige råd fra influensene så får de gjøre det. Anonymkode: 621c4...23d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli kanskje de ikke er klar over at de kan spørre deg? Anonymkode: 7e504...f75 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Er du god på å markedsføre deg da? Jeg driver med to ulike sporter nå, og møter veldig ulike folk i dem. I den ene sporten er nåværende og tidligere eliteutøvere ydmyke, og gir gode råd. I den andre er de fleste nåværende og tidligere utøvere så høye på suksessen sin at jeg holder meg langt unna... Da leter jeg heller opp råd og tips selv, via nettsider og sosiale medier. Det opplevde jeg med sporten jeg drev med i tenårene også, eliteutøvere og trenere som hadde konkurrert på høyt nivå var så nedlatende, og overlegen, at flere av oss yngre ikke giddet satse mer, og heller sluttet... Anonymkode: 30010...6dc 1
I Grosny Skrevet fredag kl 19:56 #4 Skrevet fredag kl 19:56 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.04): hvorfor finnes det så mange selvoppnevnte eksperter? Jeg har trent og konkurrert på ganske høyt nivå i mange år og tatt trener utdanning, men allikevel er det svært få som spør om råd og ytterst få føler rådene i praksis. Det er mange influensene som skal gi råd. Ikke er de gode på idretten de driver med verken fysisk eller teknisk. Men de er flinke til å prate kanskje eller legge ut poster på Instagram eller hvor de nå er. Jeg har masse erfaringer jeg gladelig kunne delt ut, men hvis folk vil finne opp kruttet på nytt eller følge dårlige råd fra influensene så får de gjøre det. Anonymkode: 621c4...23d Hvis du skal lyttes til på KG så bør du ha et synlig brukernavn. Det har vært en god trener på forumet. Jeg tror han kalte seg PT Sandum eller noe sånt. Han ble hørt. Han hadde mange nok gjennomført gode innlegg til å stå fram absolutt troverdig. Selv har jeg forresten begynt å gå til en profesjonell trener, men det er dyrt (og bra) og jeg får ikke snakket mye med han, så rådgivningen begrenser seg til i hovedsak de konkrete øvelsene vi holder på med. Endret fredag kl 20:01 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:14 #5 Skrevet søndag kl 21:14 AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.04): hvorfor finnes det så mange selvoppnevnte eksperter? Jeg har trent og konkurrert på ganske høyt nivå i mange år og tatt trener utdanning, men allikevel er det svært få som spør om råd og ytterst få føler rådene i praksis. Det er mange influensene som skal gi råd. Ikke er de gode på idretten de driver med verken fysisk eller teknisk. Men de er flinke til å prate kanskje eller legge ut poster på Instagram eller hvor de nå er. Jeg har masse erfaringer jeg gladelig kunne delt ut, men hvis folk vil finne opp kruttet på nytt eller følge dårlige råd fra influensene så får de gjøre det. Anonymkode: 621c4...23d Folk følger influensere fordi folk er dumme. Trist, men sant. Mennesker er enkle og lar seg påvirke. Bare se hva dumme plattformer som TikTok gjør. Men folk biter på og synes det er tøft. Heldigvis har flere og flere åpnet øynene for influensere og har begynt å intet da dere seg for andre ting. Livet f.eks. Anonymkode: ec306...9f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå