Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tips til fine strikkegensere (oppskrifter) som kan matche tvillinger som skal ta ettårsbilder sammen i vinter? 
Ønsker at de har på hjemmelaget, har en tante som vil strikke for oss. Dette er et bilde vi kommer til å ha på veggen å kommer til å se hver dag. Trenger tips og inspirasjon til fine mønstere. Det er sååå mye å se på da jeg googler, klarer ikke bestemme meg. enklere med noen tips også kan jeg luke ut og evt søke vidre fra dem :) 

Edit: JENTER 

Endret av Teardrop
  • Hjerte 1
Skrevet

Marius syns jeg er fint

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for noe dempet uten for mye mønster og farger. For eksempel Anker sweater, Dahlia (om det er jenter), Olive cardigan, Dagmar sweater junior 

Anonymkode: 2c74a...7f1

• Hjerte 1
Skrevet
Snabeltann skrev (4 timer siden):

Denne var fin: https://fb.watch/ADhvSfhHN_/?

martinsettet

Takk  men jeg har angst for å trykke på linker som den der, for mye bokstaver for min del. Kan du poste bilde? ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
Teardrop skrev (På 2.7.2025 den 13.41):

Tips til fine strikkegensere (oppskrifter) som kan matche tvillinger som skal ta ettårsbilder sammen i vinter? 
Ønsker at de har på hjemmelaget, har en tante som vil strikke for oss. Dette er et bilde vi kommer til å ha på veggen å kommer til å se hver dag. Trenger tips og inspirasjon til fine mønstere. Det er sååå mye å se på da jeg googler, klarer ikke bestemme meg. enklere med noen tips også kan jeg luke ut og evt søke vidre fra dem :) 

Hva som er fint, er subjektivt. Du bør spesifisere litt mer enn dette. 

Anonymkode: c7f2f...3d5

Skrevet
Grønt blad skrev (På 2.7.2025 den 23.01):

Jeg synes snøløvgenseren er veldig fin, spesielt til barn. Den er enkel og tidløs i uttrykket

Du kan se bilde av den her: https://www.facebook.com/share/p/16cbAVtoWD/ 

Vi hadde denne til vår i en vinrød farge. Jeg personlig er så lei av Marius så de genserne er bakerst i skapet 

AnonymBruker
Skrevet

Gutter eller jenter? Ensfarget eller mønster? 

Anonymkode: 00fcd...4af

Skrevet
Teardrop skrev (2 timer siden):

Takk  men jeg har angst for å trykke på linker som den der, for mye bokstaver for min del. Kan du poste bilde? ❤️ 

Haha, skjønner :) det er en video med link til oppskriften i, her er screenshot. Finnes i rødt også.

IMG_2605.png

• Liker 1
Skrevet
Poppel skrev (17 timer siden):

Vi hadde denne til vår i en vinrød farge. Jeg personlig er så lei av Marius så de genserne er bakerst i skapet 

Det høres flott ut! ❤️

Skrevet

Jeg hiver meg med på snøløv 😊 Enkelt og veldig fint mønster 😊

IMG_1719.thumb.jpeg.111287a73ca3449e8b18683fcb2a0adb.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet

Granåsen genser synes jeg er fin 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...